Syysmiitti 14.-16.10.2016 Mallinkaisten leirikeskuksessa

Oma ehdotukseni olisi että Jos Otak tulee aikaisemmalla junalla ja kävelisi rautatieasemalta kaupoille (riippuu tietysti miten paljon ja millaisia kasseja on mukana) ja Nova tulisi hakemaan douvia ja Otakia 16.30 keskustasta. Douv rautatieasemalta ja Otak S-/K-marketilta. Silloin teoriassa teidän pitäisi olla 17 maissa leirikeskuksella.
Pitää tietysti vielä varmistaa Novalta :p
 
Aikaisemmalla junalla en ehdi olla luennolla loppuun asti, mikä nyt ei toki ole mahdotonta mutta vähän nihkeää, kun seuraavan kanssa ehtisin kuitenkin ihan hyvin käydä sitten Helsingissä kaupassa. :p
 
@Jaamar & @Nova , jos tulisin samalla junalla kuin Otak (perjantai on mulla vapaa, joten mikään junavuoro ei ole ongelma) niin mahtuisiko siihen samaan kyytiin vielä?

Myös mikä tahansa Helsingistä lähtevä kyyti kelpaa, ja voin myös tulla Hämeenlinnan kautta Caelen kyytiläiseksi (olin katsovinani että siinä autossa olisi vielä tilaa myös).
 
Meillä näyttää ole kovasti tunkua Helsingin kyytiin. Kaikkia en saa mahtumaan (minä+neljä tekee ahdasta, enempää ei ole edes turvavöitä). Miccolle olen luvannut jo kyydin. Mutta muille kyytiä kaipaaville laitoin yksäriä, johon toivon vastattavan pian, sopiiko varhainen lähtö (n.13.30), jos siten saataisiin joku tolkku, ketkä kyytiin mahtuvat.
 
Eikös nuo menisi sillä tavalla yhteen että Otak tulee klo 16:28 junalla Turenkiin ja kävelee kauppaan. Douv tulee 17:05 junalla Turenkiin ja otan Douvin kyytiin asemalta ja Otakin keskustasta joko S- tai K-marketilta. Tai sitten voitte molemmat tulla 16:28 junalla ja käydään autolla kaupassa.

Cirdan mahtuu kyllä myös mukaan eli jos haluat käydä Turengissa kaupassa niin tule samalla junalla Otakin kanssa.
 
Otak, anteeksi, sotkin ajat. Eli olisitte miitipaikalla 17.30. Olen pahoillani huolimattomuudestani.
 
^Ei tässä sen suurempaa hämmennystä tullut. :D Minulle käy tuosta miten vaan douville/novalle on näppärin!
 
Oma ehdotukseni olisi että Jos Otak tulee aikaisemmalla junalla ja kävelisi rautatieasemalta kaupoille (riippuu tietysti miten paljon ja millaisia kasseja on mukana) ja Nova tulisi hakemaan douvia ja Otakia 16.30 keskustasta. Douv rautatieasemalta ja Otak S-/K-marketilta. Silloin teoriassa teidän pitäisi olla 17 maissa leirikeskuksella.
Pitää tietysti vielä varmistaa Novalta :p
Jotta saapuisin 16.30 junalla, minun pitäisi olla Tampereelta lähtevässä junassa jo kolmen maissa (juuri tuon Riihimäki-pyörähdyksen vuoksi). Siksi mieluummin saapuisin vasta klo 17 taajamajunalla, en joutuisi järjestelemään työjuttuja niin paljoa.

(tämä kaikki siis sillä oletuksella että Vamperi ja Caele ovat aiemmin liikkeellä)
 
Aiempaan viestiini viitaten: nyt näyttääkin siltä, että olisin pääsemässä miittiin Lehtiksen kyydillä!
 
En vielä tiedä onko minulla perjantai vapaata, mutta vaikka olisinkin töissä niin pääsen viimeistään klo 12, todnäk jo klo 10. Että
siinä suhteessa ei ole mitään muita aikataulurajoituksia. :p
 
Jotta saapuisin 16.30 junalla, minun pitäisi olla Tampereelta lähtevässä junassa jo kolmen maissa (juuri tuon Riihimäki-pyörähdyksen vuoksi). Siksi mieluummin saapuisin vasta klo 17 taajamajunalla, en joutuisi järjestelemään työjuttuja niin paljoa.
Juu, sotkin kellonaikojen kanssa kun kiireellä kirjoitin. Pahoittelen säätämistäni tässä välissä.
 
Tuli muutoksia minun kyytiini, mutta siihenhän ei ollutkaan ketään tulossa. Minulle tuli työvuoro 16.30 asti sille päivälle. Voin yrittää siirtää sen aikaisemmaksi, mutta minun varaani ei voi nyt laskea avainten hakua.
 
Tuli muutoksia minun kyytiini, mutta siihenhän ei ollutkaan ketään tulossa. Minulle tuli työvuoro 16.30 asti sille päivälle. Voin yrittää siirtää sen aikaisemmaksi, mutta minun varaani ei voi nyt laskea avainten hakua.

Selvittelen kuinka paljon ennen perjantaita avaimen voisi hakea, palvelutoimisto Lyyli on auki ma 8-16 ja muina päivinä 8-12. Halvemmaksi tulee kuitenkin maksaa matkakorvaus avaimen hakemisesta sinulle kuin minulle.
 
Jos sen saa haettua maanantaina 10.10. niin ehdin. Muuten nuo menevät juuri ikävästi työvuorojen kanssa päällekkäin kun olen valtaosan päivistä töissä n. klo 8-16.
 
Asiaa selvitellään, myös sitä voisiko avaimen hakea jostain muutenkin kuin hulppeat neljä tuntia päivässä auki olevasta paikasta. Aion vihjata kunnan suuntaan, että tämä vaikuttaa vahvasti siihen tulemmeko uudestaan. Hyvä miittipaikka ei minun mielestäni edellytä kenenkään miittiin saapuvan peruuttavan kaikkia menojaan perjantailta.
 
Minun avaimenhakuuni liittyy toinenkin ongelma (tuli vasta mieleen) jos en saa vuoroa vaihdettua niin tulen miittipaikalle vasta 17 maissa avaimen kanssa. Ellei joku poikkea hakemaan sitä meiltä töistä iltapäiväulkoilun aikaan.
Ja yksi juttu jota on pitänyt kysyä, en muista tarvitsiko avaimenhakua varten allekirjoittaa joku paperi (ehkä ei), mutta jos tarvitsee niin onko minulla oikeus siihen? Mutta jos nämä kaikki järjestyvät niin voin edelleen hakea avaimen :)
 
Jos muut järjestelyt eivät onnistu ja avain suostutaan luovuttamaan minulle, voin myös hakea avaimen perjantai-aamuna kunhan joku sitten ottaa minulta avaimen Toijalassa (Tampereen kyyti?) koska kyytini tulee paikalle vasta 17:30 tienoilla.

Kyytiläiset @douv @Otak haluatteko paluukyydin sunnuntaina Turenkiin? Voin tarvittaessa jättää isomman auton perjantaina tai lauantaina Jaamarille jotta hän voi viedä teidät rautatieasemalle tavaroinenne miitin jälkeen.
 
TIEDOTUS! Hallitus päätti tämän miitin osalta, että jos joku on tulossa miittiin vain yhdeksi yöksi, niin miittimaksusta tarvitsee maksaa vain puolet (jäseniltä 8,5e, muilta 10€). Jos tämä vaikuttaa johonkuhun jo ilmoittautuneeseen, jonka osallistumismaksu on vielä maksamatta, niin hän maksakoon tämän uuden tiedon mukaan. Jos osallistumismaksu on jo maksettu vanhan tiedon mukaan eli liian suurena, niin suosittelen yhteyden ottamista @Micco :on. Kyselyt asiasta joka tapauksessa ennen miittiä. Miitissä tai sen jälkeen on liian myöhäistä. Asiasta ei myöskään kysellä ilmoittautuneilta erikseen vaan oma aktiivisuus ratkaisee.

(@douv, muokkaatko tiedon ekaan viestiin? Mulla ei olekaan oikeuksia muokata sitä.)
 
Vaikka lupasinkin seurata douvia kuin hai laivaa, taidankin pettää lupaukseni ja liittyä Caelen autokuntaan Hämeenlinnasta. Varhainen lähtö perjantaina sopii minullekin.
 
Ylös