Syysmiitti 14.-16.10.2016 Mallinkaisten leirikeskuksessa

@Caele, junia tulee täältä aikalailla tunnin välein (esim. 12.47 siellä, 13.47, 14.57 jne.) eli
olisiko kuskilla mitään aikataulutoiveita? Minulla nyt varmistui että perjantai on vapaata, eli voidaan
minun puolestani lähteä mihin aikaan tahansa.

Sunnuntaina kelpaisi kyyti takaisin Hämenlinnaan. Olisin mielelläni lähdössä kohtuu aikaisin, koska pitää taas siivota
se 4h kohde sunnuntaina (ja maanantaina on tietysti aamuvuoro!):p
 
Jos muut järjestelyt eivät onnistu ja avain suostutaan luovuttamaan minulle, voin myös hakea avaimen perjantai-aamuna kunhan joku sitten ottaa minulta avaimen Toijalassa (Tampereen kyyti?) koska kyytini tulee paikalle vasta 17:30 tienoilla.

Kyytiläiset @douv @Otak haluatteko paluukyydin sunnuntaina Turenkiin? Voin tarvittaessa jättää isomman auton perjantaina tai lauantaina Jaamarille jotta hän voi viedä teidät rautatieasemalle tavaroinenne miitin jälkeen.


A) Paluukyytiä en ole itse vielä ehtinyt miettimään, mutta ehkä palaisin ennemmin Caelen autolla (jos ei muita kuin Vamperi ja Kointähti ole vielä kyytiläisinä niin varmaan mahtuisin?), Hämeenlinnasta kulkee paremmin junia kuin Turengista. Mutta Vamperin toivoma superaikainen lähtö taas tuntuu kurjalta näin tapahtumavastaavana, joten äardflkjadsfökjasdf. Ehkä?

B) Avaimen nouto onkin yllättävän (ja ihanan!) joustavaa. Avain on jo nyt palvelupiste Lyylissä, uskoisin että ilmoittamani nimetty henkilö voi sen sieltä hakea ilman sen muodollisempia valtakirjoja, mutta varmistan tämänkin vielä. Ja kuulemma iltapäivästäkin voi hakea, kunhan vaan ilmoittaa milloin. Eli jos Jaamar tai Nova voisi hakea avaimen (vaikka silloin 10.10.), niin kaikkein aikaisin autokunta voisi hakea avaimen Novalta Toijalasta. @Caele & kumppanit vaikuttaisivat olevan ensimmäisinä liikkeellä - voisitteko hakea avaimen Toijalasta? Jos joku on liikkeellä heitä ennen, niin hihkaiskoon!
 
Voin hakea avaimen 10.10. ihan aukioloaikojen puitteissa. Voin toki antaa sen Novan mukaan toijalaan tai sitten sen voi noutaa Turengista tuollaisesta osoitteesta joskus kolmen tienoilla tai jälkeen (n. 10 min kiekka). Ehdotan kuitenkin Toijalaa, siksi että minua ei saa puhelimella kiinni työpäivän aikana, mutta jos joku muu kuin Tampereen suunnan auto on ensimmäinen paikalla niin voi hakea myös minulta. Ihan sama meille :)
 
Mulla ei ole mitään varsinaista aikataulua, eli voidaan lähteä heti, kun kyyditettävät ovat Hämeenlinnassa. Avaimet voin ihan hyvin hakea Turengista, Toijala on aika nihkeä kun ylimääräistä ajettavaa kertyisi kuitenkin ~80 km.
 
Pitäisi varmaan Caelen kanssa koordinoitua, kuka on ensimmäisenä. Oletan, että meidän autokunta saattaisi olla perillä siinä kolmen aikaan. Lähdetään puoli kahdelta, mutta kauppaankin pitää varata aikaa (mennään Riihimäen prismaan, siellähän menee aikaa).

Onhan Círdan hankkinut kyydin jostain lähempää, kun ei mahtunutkaan autokuntaani?
 
Totta, pitäisi varmaan huudella täälläkin. Pahoittelut hajamielisyydestäni, tässä on nyt aika paljon kaikkea meneillään.

Voisin tosiaan tulla tuolla samalla junalla kuin @Otak ja siitä sitten samalla kyydillä miittiin - ainakaan tämän topikin perusteella kyytiläisiä ei näyttäisi tulleen lisää. (ping @Nova & @Jaamar)
 
Minunkin autokuntani voisi oikeastaan pysähtyä Riihimäen prismassa kaupassa, se näyttäisi olevan parhaiten matkan varrella ja valikoima ei ainakaan lopu kesken.
Me lähdemme liikkeelle 30min Lehtiksen autokunnan jälkeen ja Kehä 1:ta pois pääsemiseen menee aikaa joten olemme varmasti vasta teidän jälkeen perillä.
 
Sellanen käytännön asia tuli tässä mieleen, kun meitä on näinkin "vähän", niin siellä pitäisi olla joku huone vapaana jonne saisin mun hierontapöydän miitin ajaksi. Eli kun niitä huoneita otetaan haltuun niin voisko joku vaikka korvamerkitä jonkun huoneen, niin jäisi vapaaksi - siis ketkä sinne saapuvat ennen meitä.
 
Ehdotan että hierontatarkoitukseen voisi varata niitä pikkuhuoneita kleittiön käytävältä. Edellisten paikkojen perusteella pöytä varmaan mahtuu sinne ja ei varaa sitten turhaan yhtä tosi isoa huonetta.

@Círdan pääsee Novan kyydissä.
 
Siellä taitaa olla kaksi pikkuhuonetta, joissa on kaksi sänkyä peräkkäin. Jos toisen nostaisi toisen päälle, hierontapöydälle tulisi varmasti riittävästi tilaa. Itse toivon saavani toisen huoneista, jotta kuorsaukseni ei häiritsisi muita.
 
Joko aletaan höpöttää mukaan otettavista lautapeleistä? Carcassonne olisi kiva sikäli, että sitä olisi mielenkiintoista pelata tavalla, joka nostaa toisen pelin sabotoimisen aivan uusiin sfääreihin: pelaajan tavoitteena on ansaita mahdollisimman vähän pisteitä ja laatan asettaessaan hän joutuu pelaamaan ukon, jos pystyy. Ihan peruspeli ilman kummempia lisäosia riittäisi.
 
Onko jollain 7 wonders? Se on niitä pelejä joissa minulla on vielä paljon oppimista, mutta olis kiva kokeilla jos jo vähän paremmin pärjäis etten ole ihan viimeinen :)
 
Voisin tosiaan tulla tuolla samalla junalla kuin @Otak ja siitä sitten samalla kyydillä miittiin - ainakaan tämän topikin perusteella kyytiläisiä ei näyttäisi tulleen lisää. (ping @Nova & @Jaamar)

Ping, menopaluu Turengista ja sitten sunnuntaina Turenkiin olisi optimiratkaisu mullekin. Kyllähän sieltä kulkee yllättävän paljon junia sunnuntainakin.
 
Update! Mulla ei olekaan miitinjälkeisenä maanantaina aamuvuoroa, joten ei ole mikään kiire lähteä miitistä superaikaiseen. \o/
 
Update! Mulla ei olekaan miitinjälkeisenä maanantaina aamuvuoroa, joten ei ole mikään kiire lähteä miitistä superaikaiseen. \o/
Jahas, no sitten voisi pohtia myös kyytiä Hämeenlinnaan. Olenpas nyt huono ja ailahtelevainen esimerkki kyydinpyytäjästä.
 
Ehdotan @Caele-autolliselle seuraavia aikatauluja:

Perjantaina lähtö Tampereelta klo 12.07, perillä Hämeenlinnassa klo 12.47.
Paluu sunnuntaina Hämeenlinnasta klo 13.02 junalla. Jos se on liian aikaisin,
niin sitten klo 14.11 junalla.
 
Ja jos en vielä ole ilmoittanut kyytitarpeestani takaisinpäin, teen sen nyt. Siis Caele ja Hämeenlinna-miittipaikka-Hämeenölinna?
 
Ylös