Syysmiitti 14.-16.10.2016 Mallinkaisten leirikeskuksessa

Joo, nämä käyvät. Ja avaimista sen verran että ehtisin ne itsekin käydä hakemassa Lyylistä maanantai-aamuna.
 
Caele, sehän olisi ihan paras ratkaisu! Kuitatkaa Caele tai douv tai joku muu asianosainen henkilö tänne vielä täman illan aikana kuka avaimet hakee. Kätevintä jos Caele itse pystyy hoitamaan asian.
 
@douv @Caele, laittakaa joku tekstaria avaintenhausta. En pysty päivällä vastaamaan puhelimeen ja nyt haluan jo koneen kiinni ja kohta nukkumaan. Huominen on ainut päivä kun minä pystyn ne hakemaan ja ikävä jos menee niin ettei kukaan sitten hakenukaan :p Douvilla ainakin pitäisi olla minun numero ja jos ei ole niin se taitaa löytyä ilmoittautuneiden tiedoista.
 
Moi!
Ei oo tullu vähä aikaa seurattua foorumia.
Joku kysy 7 wonderia. meillä on jos joku muu ei oo tuomassa
Tääl on säädelty kyytejä. me tullaan pk-seudulta omalla autolla, jos joku on vielä täysin kyytiä vailla
 
Caele, sehän olisi ihan paras ratkaisu! Kuitatkaa Caele tai douv tai joku muu asianosainen henkilö tänne vielä täman illan aikana kuka avaimet hakee. Kätevintä jos Caele itse pystyy hoitamaan asian.

Jees, tehdään niin että Caele hakee. Viestejä asianomaisille lähetelty. Jatkossa huomion saa kiireasioissa paremmin yksärillä kuin tägäämällä, koska tägäyksestä ei tule sähköpostia.
 
Ihan normaalia :) Joillekin rutinoituneille miittaajille homma ei enää tunnu niin suurelta, mutta minä ainakin oikein ikävöin sitä kun miittejä odotti ihan palavissaan.
 
Jos tämä on laitonta mainontaa, niin poistakaa. Mutta parina vuonna on kyselty partion adventtikalentereita ja olemme niitä toimittaneet syysmiittiin. Otamme tälläkin kertaa jokusen mukaan, jos kysyntää löytyy. Hinta on 7e/kpl.
 
@eowynofmay mä ainaki ostasin muutaman joulukalenterin jos niitä tuot :) Ainaki yks mulle (joo, haluun itelleni joulukalenterin, joo, oon ysiluokal :p) ja yks äitin hoitolapsille, saatan kysyä haluuko veli kans yhen kappaleen.
 
Olen 30 ja haluan joulukalenterin. Mies on minua monta vuotta vanhempi ja haluaa joulukalenterin. Ei niissä lue yläikärajaa ;)
 
Ok. Pakataan em. pelit mukaan.
Liian harvassa ovat tilaisuudet pelata Galaxy Truckeria.
Galaxy Truckeriin osallistumista empiville voin kertoa että avaruusaluksen kokoaminen ei ole mitään rakettitiedettä.
 
Yhdistys on joskus aiemmin ostanut yhteisen kasvisrasvalevitteen myös näihin pienempiin miitteihin. Olisiko tarvetta tällä kertaa? Vielä ei ole hankinnassa, enkä itse edes käy kaupassa, mutta voisihan tuon järjestää jos tarvetta tuntuu olevan.
 
Ylös