Syysmiitti 2015 -- Hämeenkoskella 25.9.-27.9.

Miittiin on vielä aikaa, mutta kun nyt törmäsin tähän NYT enkä kahden viikon päästä niin olisiko jollain intoa yhteisruokailla minun kanssani tätä?

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi! Vaikka en välttämättä osaa tehdä muuta kuin pilkkoa eri juttuja.. mutta silti.
 
Mietin kulkemistani, olisiko helpompi hypätä jonkun kyytiin Helsingistä tai Hyvinkäältä? Tarvittaessa voin tulla vaikka Riihimäelle, Lahteen tai Hämeenlinnaankin. Täältä Porvoon suunnalta tuskin kukaan on kuitenkaan tulossa. Olisi hyvä tietää ajoissa minnepäin suuntaa kulkunsa. Pakkaan kompaktisti eikä miulla yleensä ole paljoa tavaraa mukana.

Toiveita korttipeleistä mitä otan mukaan (voi kertoa myös yksärillä/irkissä/skypessä)? [Knights, Hanabi, Fluxx (perus, eko, merirosvot, avaruus, marsilaiset, Cthulhu, joulu, hirviö), Dalmut, Kittens in the Blender, Chrononauts, Lunch Money (sticks and stones lisäosalla), Gloom (unhappy homes, unwelcome guests ja unfortunate expeditions lisäosilla), Conclave of Wyrms, Quillotine, 7 signum, jne.] Viimeaikoina ei olla kauheasti miun pelejä pelailtu joten mietin, että otanko mukaan minkä verran.
 
Kittens in the Blender. Onko Juhlapuun peli sinulla? Se voisi olla kanssa kiva miitissä.
 
Toivon mukaan miittiin tulemiseni onnistuu. Huomasin hiljan, että minulle oli varattu yksi tutkimus sille perjantaille ja se estäisi silloin autolla ajon. Tosin elättelen toivoa, että lääkäri katsoo sen tarpeettomaksi tässä vaiheessa, kun sisuskalujani on ronkittu vasta oikein olan takaa. En viitsi ruveta soittelemaan asian perään, sillä näen lääkäriä miitin eräpäivänä eli reilun viikon päästä.
 
Minä tein viime viikolla ramenia ja totesin, että sen tekeminen ei ollut kamalan vaikeaa ja lopputuloskin oli hyvä. :p
Olisiko innostuneita yhteiskokkaamaan sitä?
Käytin tätä reseptiä.
 
Tilaamani hupparit ovat vielä jossain maailmalla jollakin hallituslaisella? Toivon tietysti hartaasti, että nämä hupparit (mun ja Qoheletin) löytäisivät tiensä tulevaan miittiin. Muutoin voi käydä niin että miitissä on mukana "ikävän kuuloinen vinkulelu" joka vikisee ja valittaa hupparinsa perään ja kaikkien korvaparat ovat kovilla.

Saatte vinkuleluilla kaikkien iloksi koko miitin. :) Hupparit ovat minulla Savonlinnassa enkä pääse syysmiittiin. Seuraava mahdollisuus on sitten Vuosijuhlamiitissä.
 
Vampire, meneekö Ramenissa pitkään? Olisiko ihan hullu ajatus tehdä perjantaina jo ramenia (olen pitkään halunnut maistaa sitä) ja lauantaina tuota kesäkurpitsajuttua?
Tämä oli nyt vaan tällainen ajatus, joka saattaa olla ihan hölmö, mutta sanoinpa sen silti :) Muuten jos kesäkurpitsa ei oikein houkuttele kuin paria ihmistä niin saatan skipata sen ja hypätä ramen-porukkaan, mutta oikeasti tahtoisin maistaa molempia.
 
Super Mario Maker julkaistaan nyt perjantaina.


En tiedä sitten kiinnostaako väkeä kokeilla tehdä kenttiä yhdessä ja sitten pelata luomuksia läpi. Mutta aika varmaan saan aikaiseksi ostaa tuon ja olisi sitten miitissä mukana.
 
@Jaamar, muistaakseni minulla meni ramenin tekoon ehkä vähän päälle 30 min. Mutta ei kai
mikään estä tekemästä molempia lauantaina, jos innokkaita löytyy mukaan. :) Voidaan sitten
syödä kumpiakin.
 
Totta tuokin :) Pessimistinä vaan epäilen aina ettei intoa riitä molempiin.
 
Pirkanmaaltahan on lähtijöitä! Katsotaan, paljonko saadaan sullottua yhteen kyytiin. Minunkin pitää päästä jotenkin Tampereelta tuonne, toki bussikin on vaihtoehto...
 
Te, jotka olette tulossa miittiin ajoissa, voisiko joku noukkia minut kyytiin Lahden rautatieasemalta. Vaihtoehtoisesti voisin matkata linja-autolla Hämeenkoskelle. Mihinkä aikaan ensimmäiset autokunnat ovat ajatelleet olevansa Lahdessa/Hämeenkoskella?
 
Minä lähden niin aikaisin kun mahdollista (kunhan ei joudu ihan hirmuisesti odottelemaan ovien avaamista), mutta se riippuu myös Novan aikatauluista. Tai sitten tulen sinne Mushun kanssa ja Nova saa hakea sen sitten sieltä pois ;)
 
@douv ja @Arwen Undomiel Iltatähti Aikaisintaan 13:00 olisin valmis lähtemään liikenteeseen. Voin tarpeen tullen noukkia hieman ympäri kaupunkia, ellei kaikille sopisi joku paikka mistä hakea. Aika on ihan neuvoteltavissa. Kyytiini mahtuu 3 ihmistä, joten laittakaa vaan vaikka oma nimenne miittitaulukkoon niin sovitaan yhdessä miten toimitaan.
 
Ylös