Syysmiitti 2015 -- Hämeenkoskella 25.9.-27.9.

Minä lähden niin aikaisin kun mahdollista (kunhan ei joudu ihan hirmuisesti odottelemaan ovien avaamista), mutta se riippuu myös Novan aikatauluista. Tai sitten tulen sinne Mushun kanssa ja Nova saa hakea sen sitten sieltä pois ;)
Jaamar, jos haet avaimet Salelta niin et joudu odottelemaan ollenkaan ovien avaamista. :)

@Pilvikone annan ehkä nuoremmille miittaajille etusijan autokyydissäsi, minä pääsen kyllä julkisillakin tarpeeksi lähelle (ja seuran kamat heitän joko johonkin autoon tai puran laatikosta rinkkaan).
 
Voin hakea avaimet jos olen eka paikalla. :) Monelta vuokra-aika alkaa? Voin lähteä joko viimeistään klo 12 tai sitten 14-15 välillä. Miten aikaisin väki sinne tahtoo? Pitää vielä vaan varmistaa NOvalta että tulee hakemaan Mushun sitten pois.
 
Nova ei innostunut hakuajatuksesta, mutta lupasi olla ajoissa kotona niin että ehtisin joskus klo 15-15.30 miittipaikalle.
 
Voisin nyt vähitellen ilmoitella että tulen paikalle joskus hyvin myöhään perjantaina, niin että ette turhaan luule minun joutuneen mustien ratsastajien jahtaamaksi.:D
 
Mayn poppoo ilmoittautui kesäkurpitsahässäkkään, joten se toteutuu. Tein noille yhteisruokailuille nyt oman topikin niin niihin liittyvät viestit eivät sotkeennu niin helposti tänne muiden viestien sekaan.
 
Olemme tulossa Haltin ja douvn kanssa bussilla. Saatamme olla pysäkillä niinkin aikaisin kuin 15:25, mutta tämä selviää varmaan huomenna tarkemmin. Pysäkki on tässä: https://www.google.fi/maps/place/Hämeenkoski+vt+12+I/@61.0180613,25.1534131,17z/data=!4m5!1m2!2m1!1svt+12+hämeenkoski!3m1!1s0x468e39eb8f558f25:0xf57bf5a72f1c3436?hl=en

Löytyisikö kyytiä miittipaikalle?

Edit: Saattaa olla lähempikin pysäkki, tarkistan asiaa.

Edit2: Saattaa olla tai olematta. Antaa jonkun viisaamman ratkaista tämän, joka tapauksessa Hämeenkoskella pitänee käydä kaupassa.
 
Last edited:
@Kointähti, @Haltiamieli , @douv, tulen ilmeisesti tuosta ohi ja voin kyllä ajoittaa matkani niin että nappaan teidät. Voidaan sitten käydä myös Hämeenkoskella kaupassa ja jos ollaan ekoja niin noutaa avaimet. Minulle tuo Koskikartanon kohta olisi todella mainio ja helppo paikka noukkia kun ei haittaa vaikka olisi ajoissakin kun voin parkkeerata tuohon pihaan.
 
Liekö mikään muu autokunta/kukaan muu lentohepolla tai muilla keinoin paikalle saapuva tulossa ennen 15:30? Jos ei, niin Jaamar ja me tienvarresta (no ei, Koskikartanossa on ihan ok palvelutaso) poimitut haemme avaimen.
 
Sain ratkottua perjantaisen aikatauluongelmani, joten taidan sittenkin tulla miittiin. Yay! :)

Pääsen liikkeelle vasta alkuillasta, ja olisin kovasti kiitollinen jos joku voisi kipaista hakemaan mut Hämeenkosken pysäkiltä (valtatie 12) klo 20.20? Ja sunnuntaina varmaan jonkun kyydissä pääsee pikavuoropysäkille, Lahteen/Hämeenlinnaan (tai jopa stadiin, mutta Lehtiksen auto on sen verran täynnä, etten väkisin tunge sinne. Mutta katsotaan tilanteen mukaan).

Tietty jos joku on vasta seitsemän maissa tulossa joko Hml:n tai Lahden kohdilla, niin siitäkin saa toki huudella :D (tosin jos ostan halvan bussilipun etukäteen, niin sitten matka fiksaantuu Lahden kautta. Mutta ehkä teen sen vasta huomenna)
 
@Pilvikone Ok. Sain juuri tänään tiedon että avainta EI haeta Salelta vaan se on leirimajan oven vieressä olevassa pienessä mustassa laatikossa, joka aukeaa koodilla. Olen pyytänyt tekstiviestitse suntiota/muuta leirimajasta vastaavaa henkilöä lähettämään koodin minulle (eikä Jasille, joka teki varauksen) - saa nähdä milloin koodin saan. Mutta laittakaa vaikka viestiä (sekä Pikolla että Vampirella on minuun FB-yhteys, Vampirella ainakin puhelinnumero myös), jos saavutte perille ennen meitä niin kerron sitten koodin - jos sen siihen mennessä tiedän.
 
Tuplapostaan, koska toivon osallistujien huomaavan tämän viestin.

!!!
Koska tapahtumavastaavista seuran maallista miitti-omaisuutta hallinnoiva (minä) tulee paikalle enimmäkseen julkisilla, en roudaa koko seuran laatikkoa mukaani.

Otan mukaan
- teetä, suodatinpusseja, hunajaa
- EA-laukun
- seuran laudeliinat
- teippejä ja kyniä tavaroiden ja ruokien nimikointia varten
- leivinpaperia yhden vajaan paketin

Avonaisia suola- tai sokeripaketteja en lähde tuomaan, en myöskään muita mausteita tai oliiviöljyä.
Hihkaiskaa ennen perjantai-puoltapäivää, jos hirveästi tarvitsette jotain, niin katsotaan saisinko sen järkevästi kulkemaan.
 
Voisin ostaa kahvia ja suodatinpusseja, joita saa vapaasti käyttää. Voi olla että joudumme pärjäämään ilman kahvimittaa nyt kun seuran laatikko ei ole tulossa. Ehkä pitäisi lahjoittaa myös leirikeskukselle oma sellainen.
 
@Micco , koitan penkoa kahvimitan laatikosta mukaani. Laatikossa ei vain ole yhtään kahvia, mikä tekee kahvimitan paikantamisesta vaikeampaa.

Edit. Kahvimitta mukana!
 
Last edited:
Otan meiltä mukaan hienoa merisuolaa jota saa toki muutkin käyttää kunhan pyytää tai löytää. Pidän sen omassa ruokapussissani ettein vahingossa jää tuonne. Samaten muitakin ottamiani mausteita saa käyttää. Lista löytyy yhteisruokatopikista.
 
Ylös