Syysmiitti Hämeenkoskella 19.9.-21.9.2014

Duh, you silly Oxonmooters go here ->
http://keskustelu.kontu.info/Oxonmootiin_l%C3%A4htij%C3%B6it%C3%A4_syyskuussa?pid=97773#pid97773 :p

Vampiren kans oli vähän puhe et tehdään ehkä sitä muurikkapitsaa. Sitä on ehkä mahdollista pitää eräänlaisena varjo-yhteisruokana jos jotakuta kiinnostaa osallistua siihen mutta ei tortilloihin.
 
Laitoin taas oman kyytini tarjolle vaikka siihen ei ole ollut juurikaan tulijoita.
Turengista voin hakea tai noukkia Hämeenkoskelta. Mieluummin ajoissa kuin myöhään. Kun olen itse vapaalla niin voin joustaa vähän aikatauluissa tarpeen mukaan, mutta yritän silti olla suunnilleen miitin alussa paikalla.
 
Pääsisikö joku hakemaan minut siitä Hämeenkoskelta, kun ei tuo Lahti näytä osuvan kenenkään retille.
 
Jasdrilin wagoni kulkee Lahden kautta, mutta se on jo varsin täynnä... Yksi paikka taitaa vielä olla vapaana.
 
No se yksi paikka on kyllä aika kysymysmerkillä, tiedän että meille tulee jo neljästään aika ahdasta. Jos vain joku muu kyyti järjestyy niin parempi.
 
Tuplapostaus mut: priorisoin Raseenan vieläpä siihen kyytiin jos suinkin haluaa tulla. Raseenalla on semmoinen kirjoittamaton etuylipäälleajo-oikeus minun kyytipaikkoihin, sry ;)
 
Joo, minä siis tällaisena myöhäisenä ämpyilijänä olen ehkä melkein sittenkin tulossa. Minulla on luvassa todella kiireinen syksy ja talvi, joten ajattelin, että kai sitä pitää miittiin tulla vielä kun on vapaita viikonloppuja. Mutta mietiskelen vielä vähän, riittääkö raha ja mielenterveys ja muu sellainen. :p
 
Muuten kyyti kunnossa jos vain joku pystyy hakemaan minut sieltä Hämeenkoskelta. Kun on se parempi ääninen lisäke tulossa taas mukaan. (Yllätys!) Vie +1 penkkiä mun lisäksi.
 
No mut sinne ajaa 10min, sieltä mä voin käydä vaik erikseen poimimassa sit :)
 
Juuh aattelin itekki hankkiutua jollain ilveellä sinne Hämeenkoskelle, jos joku hakee miut sielt ni oon happy, mutta voin kyllä kävelläkkin :D Veikkasin olevani Hämeenkoskella ehkä klo 16.
 
Jos et ole tuota myöhemmin niin voin yrittää osuttaa matkani niin että noukin sinut kyytiin.
 
Jos Aulë olet tulossa kyytiini niin ilmoita mielellään
tarkka kellonaika ja paikka. Tähtään sitten suunnilleen siihen. Mieluummin tulen vähän myöhemmin kun ajoissa ettei pieni hermostu odotellessa. Puhelinnumeron saat varmasti Maylta jos sinulla ei ole ja lähetä omasi minulle. Jos mitään ei kuulu niin oletan että kyyti järjestyi jotenkin muuten.

Pieni varaus koko miitin kestävään miittailuuni tulee kun meillä on ollut nyt aika levottomia öitä ja kiukkuisia iltoja. En halua että Mushusta on kuitenkaan häiriötä muille miittaajille. Mutta tulen nyt ainakin joksikin aikaa käymään ja syömään yhteisruokia jos ei muuta. Ilmoittelen perjantaina mikä on tunnelma ja haen Aulën jos niin on sovittu.
 
Saadaaks me toinen niistä ihan perimmäisistä huoneista käytävän lopussa, niin koliseva ovi ei herätä vauvaa. Ollaan varmaan sen verran myöhään perillä, että voivat olla menneet jo jos ei varaa :)
 
Minä taas varaan toisen kahden hengen huoneista käytävän alussa, kolisevan oven ja kohisevan vessan vierestä.
 
Ihan varailumeiningiksi menee, mutta niille jotka eivät ole olleet paikalla niin kaikki huoneet ovat oikeasti siistejä ja hyviä. Meillä varailijoilla vaan on erityistarpeita huonetta ajatellen. Eli tosiaan jos me saataisiin se keittiöntakainen yhdenhengen huone missä on pakastin. Ei vauva heräilisi kolinoihin eikä toisaalta herättäisi muita jos itkee yöllä.
 
Minulla on sellainen erityistarve, etten mahdu päädylliseen sänkyyn nukkumaan. Asetan patjan lattialle ja teen huoneen käyttämisen hyvin hankalaksi muille, semminkin kun tapaan karistaa kurkkuani nukkuessani usein tuntikaupalla yhteen menoon.
 
Niin, mihinkäs kellonaikaan järjestävä taho on avaamassa miittipaikkaa? Eli mihin aikaan kannattaa tähdätä saapuvaksi?
 
Jos järjestävää tahoa odoteltaisiin, menisi se yli kahdeksaan. Purrin autokyyti eli tarkemmin Otak hakee kuitenkin avaimet, eli infoa kannattaa odottaa sieltä suunnalta.
 
En pääse miittiin koska tyhmä koeviikko on tiellä.. kyllä ärsyttää. Voisin vaikka muuttua Melkoriksi, perua koeviikon ja tulla mukaan, mutta kun ei voi niin ei voi. Pläh.
 
Luulen, että tuollainen koeviikon peruminen olisi lähempänä Erun tekosia, kun taas tämän hetkinen tilanne olisi Melkorin aikaansaannoksia. Minäkään en siis, kuten ehkä ilmolistasta näkyy, pääse paikalle. Pitäkää hauska miitti!
 
Ylös