Syysmiitti Hämeenkoskella 19.9.-21.9.2014

Mä veikkaan, että viimeistään kolmen aikaan ollaan perillä. Purr saa esittää ajajana kyllä vastalauseita tai tarkennuksia, jos sellaisia on. :p T: olen huono arvioimaan mitään!
 
Onko joku tuomassa yhteislevitettä vai tuonko minä taas? Tuntuisi hölmöltä ostaa kokonainen paketti keijua vain omaan käyttöön (sopii vapaasti olla muutakin, mutta jos minä tuon niin on keijua).
 
Otak, selvä.

Kannattaa muuten muidenkin olla ajoissa paikalla, koska tulen miittiin reissuun lähtevien vanhempieni kyydillä, ja samassa kyydissä on myös meidän rapsutuksia rakastava jämtlanninpystykorvamme Sisu. :)

Jaamar, jos tuot yhteislevitettä niin minulle ainakin kelpaa merkistä ja laadusta riippumatta.
 
Vaikka tämä miitti jääkin osaltani väliin, vaadin laadukasta kuvareportaasia Sisun paijaamisesta. [22]
 
Jaamar olen tulossa Hämeenkoskelle bussilla, joka on aikataulun mukaan 16.05 siinä Käikäläntien risteyksessä. Pahoittelen vastauksen viivästymistä.
 
Ok. Noukin Aulën siitä matkalla. Yritän tulla vähän bussin jälkeen. Laita viestiä jos tuntuu että bussi on kovasti myöhässä.

Otan keijun mukaan ja sitä saa muutkin käyttää.

Edelleen on vähän harkinnassa miten tuon yöpymisen kanssa menee kun hirmuinen iltaraivari oli tänäänkin, mutta katsotaan. Olisi kyllä kiva olla yötä.
 
Minua vaivaa syyskuinen motivaationpuute. Se on manifestoitunut muun muassa sikäli, etten ole käsittääkseni järjestellyt tahi suunnitellut muilutusta paikan päälle mitenkään, vaikka tapahtuma olisikin vissiin melko lähiaikoina. Tampereen kyyti ei vorloneineen mahduttane sisäänsä juurikaan ylimääräisiä kulkijoita ja muutenkin kuljettajilla on arveluttava mieltymys kynnöspelloilla rallitteluun, mutta ehkä voisin koettaa käyttää julkisia kulkuneuvoja. En muista tehneeni moista seikkailullista miittimatkaa ikuisuuksiin.
 
Yoink!

Viime tingan osallistuja täältä päin tulossa; maksut maksettu ja silleen.

Kauhea empiminen oli, mutta kun näyttäisi olevan mukavia nimiä kerääntyneenä katon alle niin saisin viikonlopuksi vähän muuta ajateltavaa sivaristani.

Nähdään huomenna!
 
Oliko se tuo leirikeskus missä oli kylmät lattiat?

Apua apua apua! En ole pakannut mitään omia kamoja vielä! Mushun kamat on kasassa, mutta ei autossa ja vaunutkin pitää saada kasaan ja... ja... ja... APUA! Onneksi ruuat on tehty ja ne pitää vaan pakkailla kassiin ja minä nyt en tartte kun yöpymiskamoja, saunajutut ja vähän vaatetta. Ehkä jonkun kirjan.

Jos Aulë vielä luet tämän niin laita se numerosi minulle niin voin ilmottaa jos olen myöhässä.
 
Ollaan vähän myöhässä. :D Ollaan nyt matkalla Lahteen. Tehkää pitkiä kauppareissuja jos ootte ajoissa.
 
Hah, Velho (aka myself), Samooja ja Sillanrakentaja ovat kotiutuneet yllätysvisiitiltään miittiin. Velho viihtyi saunassa, kuten tuttua.

Olipas kiva nähdä kaikkia ja muistaa millaista se miittaaminen onkaan. Tämä ei kuitenkaan ole lupaus että aloittaisin miittailun tai aktiivisuuden uudestaan.

martalex, it was nice to see you again. I hope that you liked syysmiitti. Sorry that I was so long time in sauna and couldn't chat more.
 
Oli hyvä miitti, Kiitos kaikille :) Oli mukavaa olla sosiaalinen. Erityinen kiitos kaikille vauvan viihdyttäjille.
Toivottavasti Mushu ei ollut liiaksi häiriöksi. Ei kukaan ainakaan vaikuttanut ihan hirmuisen häiriintyneeltä (ainakaan siinä mielessä ;) ).

Taisin sitten unohtaa sen Keijun sinne vaikka kovasti sanoin ottavani sen mukaan:knockout:
 
Kiitokset taas kaikille :)
Pelasin ja saunoin taas liian vähän, mutta ei kaikkea kerkeä tekemään. Toisaalta sauna sai taas silmäni punaisiksi, olenkohan yliherkkä jollekkin jutulle.
Uskaltauduin jopa puhumaan englantia hiukan. Pitäisi selkeästi opetella eläimiä, kasveja ja käsityötekniikoita englanniksi.
Ei enää tällaista että läppäri ja korttipelit molemmat mukana, jommat kummat jaksaa vielä kantaa fiksusti ja reppu ei ilmoittele olevansa hajoamispisteessä.
Toivottavasti seitanit maistuivat.
Vajaan kolmen tunnin yöunien jälkeen voisin kyllä mennä päikkäreille vähäksi aikaa.
 
Thank you kindly mukavan leppoisasta viikonlopusta.

Käteen jäi mukavien uusien ja vanhojen ihmisten kanssa sosialisoitumista, pari virkistävää saunasessiota, ulkoilua syksyn ruskassa, hyviä yöunia ja vähän huonosti muotoiltuja möläytyksiä suunnaltani puoleen ja toiseen.....

Anyway, mukava irtiotto arjesta oli kaiken kaikkiaan ja tämä hämärä huppuhahmo vajoaa taas varjoihin seuraavaan miittiin asti.
Ei ollut taaskaan playstation-virityksistäni Merrin Mariokartin haastajaksi, but by GOD, there will be next time.
Silloin pitää meikäläisen tuoda isoimmat tykkini eli singstar ja playstation move...
 
Ihan hyvä ettei ollut Singstaria tässä lenssumiitissä, tällä hetkellä varmaan kurkkuun sattuis tuplasti enemmän kuin nyt jos olis oikeasti joutunut myös laulamaan.

Oli mukavan aggressiiviset Mariokartit, hyvät ruuat ( :heart: ) ja muutenkin ihan hyvä meininki Magadheera-karaokeineen yms. Oli kiva nähdä ihmisiä joita ei näe ikinä *köhharknessköh* ja myös niitä ihmisiä joita näkee koko ajan :D Kuvat on jo koneella ja vakaissa suunnitelmissani on julkaista pian materiaalia jostain viimesyksyisestä miitistä, eli näitä näette varmaan ensi kesänä. Nyt menen Capaldin seuraan sairastamaan.
 
Kiitos hurjasti mukavimmasta miitistä pitkään aikaan (diddi diddiddi diggailen!). Viikonloppu meni tietenkin liian nopeasti, etenkin kuin edelliset miittini olivat torstaista sunnuntaihin kestäviä. Ja nyt oli monta uutta miittaajaakin. Oli mahtavaa löhöillä patjoilla ja tollywoodeilla ja saunoa ja uida ja ulkoilla ja soutaa... Vielä jossain miitissä minäkin tartun bofferiin. Nyt sitten toivotaan, ettei teidän lenssunne saa sijaa minun kehossani – toistaiseksi siitä ei ole merkkejä. Sen sijaan on merkkejä siitä, että oikea elämä jaksattaa taas vähän paremmin hyvän kontulaisaltistuksen jälkeen.

Raahasin kameran mukaan ottaakseni huikeat 12 kuvaa, joista vielä huikeammat kuusi olivat edes jotenkuten katseltavia. :D Noh, katsellaan näitä odotellessamme muiden paparazzien otoksia.

PS: It was wonderful to meet you, Martalex. :) Hopefully we'll see you in future moots too.
 
Huhhuh kiitos minunkin puolestani :) Harvinaisen nopeasti ja mukavasti kulunut miitti, vaikka keuhkot ja flunssa olivatkin ilmeisen eri mieltä. En oikein tehnyt mitään, mutta silti oli hulppean mukavaa - eli ei tarvinnut keinotekoisia viihdykkeitä kun oli oikeanlaista seuraa ;)

Oli ihana tavata uusia ihmisiä niinkin runsaissa määrin, olkoonkin syntisen vähäistä se määrä minkä sain aikaiseksi sitten jutella heille! Ehkä nähdään vielä uudestaan niin ehtii tutustuakin :)

And same in English:
Phew, I thank you all too! Exceptionally fast and funny moot, although I think my lungs and flu don't really agree with me. I don't recall doing anything specific, and yet I had the time of my life - maybe that just means that I didn't need any artificial pastime when I had such a great company ;)

It was really nice seeing all these new faces (I'm looking at you specifically Martalex!), though I think I talked to some of the new ones waaaaay too little. I hope to see you newbies again soon so I can get to know you better! :)
(PS: Sorry for my part time crappy English. Though I love it as a language I never really get to speak it out loud so I forget words and stumble with everything.)

Kuvia tuttuun tapaan/Photos in Google+ https://plus.google.com/photos/111845440603511410846/albums/6061620855675154241
(Some of the pics by the lake taken by Steelsheen)
 
Uuh, oli tosi kiva miitti!

Alkuinfon pitäminen oli aika jännää, toivottavasti muistin sanoa kaiken olennaisen. Onneksi olette kohtuullisen järkevää porukkaa, joten ei haittaa vaikka olisin jonkun säännön unohtanut sanoa. :p

Yllättäen en jaksanut valvoa mitenkään kauhean pitkään, olen taas joutunut noudattamaan tosi järkevää unirytmiä, niin valvominen ei luonnistu kauhean hyvin. Kerkesin kuitenkin kivasti tehdä kaikkea.

Muurikkapizza oli todella hyvää, kiitos Jasille pizzailuseurasta ja kärsivällisyydestä pizzan valmistamisessa.

Martalex, it was a pleasure meeting you! Thank you for the company in the sauna. Too bad you didn't manage to swim in the end (it was reaaallly close though). I enjoyed swimming a lot, I thought the water would be a lot colder. We'll all be happy to see you again in November! :)
 
Pistiköhän joku keittiöstä huippuimurit pois päältä, kuten seinällä selvästi kehotetaan tekemään varausajan lopuksi? Laitoin ne perjantai-iltana päälle, koska ilma oli hyvin raskasta sisällä. Saunan huippuimurin kytkimeen en vahingosta viisastuneena koskenut.
 
Kiitos kaikille miitistä. Ihan jokaisen kanssa en taaskaan ehtinyt höpötellä, mut eipä siitä tarvitse tehdä itselleen ongelmaa :) Päivävierailijat oli hieno ylläripylläri!

Saunomisesta oli vähän puhetta martalexin kanssa, kun ajettiin kotia kohti. Kyllä ne käsitykset saunomisesta on siellä rapakon takana aivan erilaiset, joten oli hienoa, kun pystyimme tarjoamaan tämän perisuomalaisen elämyksen. Joskin tämä kontusaunailu ei täysin vastaa sitä miten noin keskimäärin siihen saunomiseen suhtaudutaan täällä suomessa. Eikä sen tarvitsekkaan.

Miitti meni aika hyvin, vaikka muutaman kerran olikin huono olo ja tehtiin se toinen kauppareissu, kun tajusin et jäi ostamatta N+lukuisia asioita. Hyvä et Hirmuinen jaksoi lähteä uudestaan kauppaan :)
 
Ylös