Syysmiitti Hämeenkoskella 19.9.-21.9.2014

Qohelet sanoi:
Hyvä et Hirmuinen jaksoi lähteä uudestaan kauppaan :)

Kiitos tästä Hirmuiselle oikein hirmuisen paljon. Olin saanut jo muutaman halvauksen ja ärsytyksenpuuskan + harmaita hiuksia. Useimmiten (lähes aina) ei kaupassaravaaminen voisi vähempää kiinnostaa.

Suurkiitos pelikavereille perjantai-ilta, jolloin pääsin kokeilemaan itselleni uutta peliä "Pekingin mysteerit". Samoin lauantaina kehittelyvaiheessaa olevan korttipelin testaajille ja myöhemmin kokeilin minulle uutena pelinä vielä "Habitaa". Pelailin yllättävän paljon vetelään peleihin suhtautumiseeni verrattuna.:D

Kiitos kaikille muille myös, olimme sitten tekemisissä enemmän tai vähemmän tai tuskin lainkaan. ;)
 
Kiitos, oli mukava (osaltani tynkä-) miitti. Huomasin myös olevani rapakunnossa ja vanha :D Sunnuntaina oli tuplakrapula miitistä ja lauantaiyön synttärijuhlinnasta helsingissä. huh! Ehkä sitä taas jaksaa, kun pahimmat kontulaisikävät on saatu halattua tiehensä.

Oli oikein kiva tutustua uusiin naamoihin, Lukki, Martalex, Hirmuinen ja Remuh, sekä todeta teidät kaikki mukaviksi ja porukkaan erinomaisen hyvin sopiviksi tyypeiksi. Vauvat olivat myös tervetullut lisä, ei lainkaan häirinnyt minua - päinvastoin.
 
Omasta puolestanikin kiitän ja kumarran! Olen iloinen siitä, että Qohelet raahasi minut mukaan, koska minulla oli todella hauskaa. Oli mukava tutustua uusiin ihmisiin ja huomata, miten kivoja persoonia maa päällään kantaa. :D

Kaiken kukkuraksi kaikki tapahtui aivan ihanaan vuodenaikaan. Oli lämpöä ja värejä. Tosin tuntuu siltä kuin veden kylmyys hohkaisi luissa vieläkin. Mutta oli se uiminen senkin arvoista. ^^

Tulen ilman muuta uudelleen, jos vain on sopiva tilaisuus.
 
Miekin tahon kiittää mahtavan rennosta ja mukawasta viikonlopusta! Aivan huippumeininki oli kyllä, kun ei mistään turhasta tarvinnut stressata ja porukkakin oli mitä mahtavinta! Ja mikä on muutenkaan parempaa kuin tuollainen keskellä-ei-mitään hengailu!

Kenties sitä nähdään tulevissakin miiteissä! :)
 
Kiitos kaikille minunkin puolestani, miitti sujui leppoisasti vaikka olikin semmoinen olo että mitään ei tullut tehtyä ja useammankin kanssa olisi voinut jutella.

Erityiskiitos kanssani kokanneille ja saunoneille. Kiitos myös mariokarttaajille, jopa minä intouduin pelaamaan :)

Vauvat olivat omasta puolestani oikein tervetulleita, eivätkä tainneet juuri häiriötä aiheuttaa.

Kiitos Otakille ja Caelelle nuotiohäröilystä. ;>
 
Ylös