Syysmiitti Mallinkaisilla 13.9.-15.9.2019

@Pagba, onko kyseessä joku erityisversio pelistä?

Muoks: Jos jollakulla on Choirs Are Horrible -versio, olen erittäin kiinnostunut kokeilemaan. Meillä on itsellä vain peruspelin sininen pakka (mitä värikoodaus sitten merkinneekään; Forbidden Planetissa oli myös punainen ja vihreä pakka, mutta Krasus valitsi sinisen).
 
Last edited:
Vanamo oli ladannut US-version netistä, jos aiheista oli päätteleminen.

Voitin kysymyksen "Mikä on nykyaikainen vastine joulupukin antamille risuille?" vastauksella "Farting and walking away."
 
Vanamo oli ladannut US-version netistä, jos aiheista oli päätteleminen.

Voitin kysymyksen "Mikä on nykyaikainen vastine joulupukin antamille risuille?" vastauksella "Farting and walking away."

Makoisin voittoni on miitissä pelattu peli jonka voitin seuraavilla korteilla:
Science will never explain - - -
Vastaus: How hot Orlando Bloom was in Lord of the Rings. ?
Kun sain tuon kortin käteen niin tiesin että voitto on varma!
 
Laitoin itseni kyytilistalle, varmaan julkisilla tulijoille oleellisimmat pysähdyspaikat on Kerava ja Riihimäki. Kaksi kyytiläistä mahtuu mukavasti ja kolmas hiukan ahtaammin lapsen istuimen viereen taakse keskipenkille. Miulla ei ole aikatauluja kulkemiselle joten jos joku on kyytiin tulossa niin mennään sen mukaan.
Tuonne on ilmestynyt miittiläisten ikäjakauma aloitusviestiin. Oletan että se on vain mellon-tunnukset omaavien ikäjakauma, kun nuoremmillahan ei niitä vielä ole.
 
Minä olen aina ajatellut että se lasketaan ilmoitetuista syntymäajoista joita ilmoittautumisessa kysytään.
 
12:00 tai vähän sen jälkeen.
Se on sitten liian aikaisin meille, koska perjantai on vielä koulu- ja työpäivä.

Meidän autoon mahtuu yksi henkilö. Helsingistä tai matkan varrelta. Voidaan myös koukata Hämeenlinnan kautta. Yritetään päästä liikenteeseen viiden-kuuden maissa viimeistään.
 
Mie ilmoittauduin mukaan, vaikka pääsen paikalle vasta lauantaina illalla. Tolkien- seuran kokous on uutena jäsenenä niin tärkeä, että ainakin tämän kerran jaksan ajella pitkän matkan yhden yön takia. Mikäli kokousta ei pidetäkään sunnuntaina, silloin täytyy harkita tuloa uudelleen. :)
 
Se on sitten liian aikaisin meille, koska perjantai on vielä koulu- ja työpäivä.

Meidän autoon mahtuu yksi henkilö. Helsingistä tai matkan varrelta. Voidaan myös koukata Hämeenlinnan kautta. Yritetään päästä liikenteeseen viiden-kuuden maissa viimeistään.

Pääsen Caelen kyydillä miittiin ja takas. Ajattelin et syön Hämeenlinnassa ja katselen vähän mestoi siinä ennen, kuin hyppään Caelen autoon.
 
Olen lähdössä Helsingistä autolla. Toistaiseksi paikat autosta ovat alustavasti varanneet @Luvailin ja @Salmiis , jos päättävät ilmoittautua miittiin. Mukaan mahtuu mukavasti vielä yksi / epämukavasti kaksi. Esim. @Sidhiel , jos satut olemaan perjantaina Helsingissä ja palaamassa Helsinkiin, niin kyytiin mahtuisi.
 
Tilanne on edelleen se että todennäköisesti lähden Tervakoskelta vasta klo 16 ja kun ajan kodin kautta hakemaan Mushun niin olen paikalla vasta joskus klo 17 maissa (luultavasti vähän ennen). Avaimet voi noutaa minulta Tervakoskelta jos sovitaan asiasta etukäteen (en ole välttämättä koko päivää joka hetki tavoitettavissa enkä pidä omaa puhelintani mukana työpäivän aikana eli oikeasti pitää sopia etukäteen jos joku hakee avaimet minulta) tai sitten asennoidutaan siihen että ovet aukeavat vasta kun tulen. Jos on kaunis ilma eikä laukussa ole pakasteita niin mikäs siellä on odotellessa :) Sateella tai jäätelöä laukku väärällään voi olla jo vähän kurjempaa.

Mushu 5V on mukana ensimmäisen yön ja pääsee kokeilemaan yön yli miittaamista ensimmäistä kertaa. Uskon ja toivon että tästä ei aiheudu liian suurta harmia ja häiriötä.
Hän on pelaillut avustetusti Kodamaa, Ingeniousia sekä Muuttuvaa labyrinttia. Kaikkia niin että ollaan vähän annettu vihjeitä mitä ehkä kannattaisi tehdä. Voisin nämä kolme peliä napata mukaan siinä toivossa että joku suostuisi pelaamaan kanssamme. Lisäksi voin tuoda Codename duetin. Ehkä miitissä on tilaa myös kaksinpelille tai sitten voi pelata joukkueilla.
 
Me saavumme Eeveeboyn kanssa paikalle aikaisintaan seitsemän pintaan, vaikka lähtisimme liikkeelle suoraan lapsen kuudelta loppuvan tanssitunnin jälkeen. Otamme todennäköisesti mukaan ainakin pelit Indian Summer ja Hokkaido.

@Jaamar , minä olen vapaaehtoista peliseuraa, ja Eeveeboykin tykkää ainakin Kodamasta (Muuttuva labyrintti sen sijaan on hänelle liian pitkäveteinen).

Muoks: Voisimme ottaa mukaan myös Maagisen labyrintin. Se on kiva 2 - 4 pelaajalle tarkoitettu perhepeli, jossa navigoidaan näkymättömässä labyrintissä kilpaillen siitä, kuka ensin ehtii kulloisenkin aarteen luo, ja yrittäen välttää seiniin törmäämistä. Pelin erikoisnoppa (muistaakseni vain luvut 1, 2 ja 3) on tosin hävinnyt, mutta lukemani mukaan joillain ihmisillä on muutenkin tapana pelata Maagista labyrinttiä tuurielementin pienentämiseksi ilman noppaa niin, että joka vuorolla saa liikkua kolme askelta.

Kaipaako kukaan Hero Questiä tai Pekingin mysteerejä? Ne ovat molemmat sen verran isoja laatikoita, etten viitsisi muuten vain roudata niitä mukaan.
 
Last edited:
Ylös