Syysmiitti Mallinkaisilla 13.9.-15.9.2019

Minulla on yksi iso säkillinen 38-42 kokoista vaatetta, tuon sen mukaani, jos jotakuta kiinnostaa. Jos ehdin, niin voisin katsella myös omiani. Periaatteella: Annetaan. Jos muilla on autossa tilaa ja ylimääräisiä riepuja nurkassa, niin "join me". Miittivaihtopiste :)
 
Aikataulu on varmistunut siinä määrin että uskallan lupailla kyytiä jos joku vielä on sellaista vailla.
Teen etätyöpäivän kotona ja vien koiran itä-helsinkiin hoitoon töiden jälkeen n.klo 16. Sen jälkeen lähden matkaan ja ajan todennäköisesti reittiä Kehä 3 - Hämeenlinnanväylä - Riihimäki - Mallinkainen.
Sunnuntaina lähden tosiaan aiemmin pois, mutta muissa autoissa näyttäisi olevan reilusti tilaa paluukyydille.
 
Last edited:
Voisin loikata johonkin Helsingistä lähtevään autoon. Paluun kanssa en tiedä menenkö Helsinkiin takaisin vai suoraan Jyväskylään, mutta tämäkin selvinnee pian.
 
Otan varmaan mukaan pari pädiä töistä siltä varalta, että joku haluaa uhrata reilun tunnin ajastaan leffalippua vastaan. Jos vaikka tulee tarvetta eristäytyä hetkeksi miittihulinasta ;) Teemme siis puheen prosessointiin liittyvää tutkimusta, johon tarvitaan 18-40-vuotiaita, äidinkieleltään suomen-, ruotsin- tai venäjänkielisiä tyyppejä, joilla ei ole kielitieteellistä taustaa. Voin myös ostaa osallistujille karkkia syötäväksi! :D
 
Iloksenne (tai sitten ketään ei kiinnosta jos kaikki ovat tulossa myöhemmin) voin ilmoittaa että pääsenkin sittenkin töistä jo 14.30. Neljään mennessä pitäisi siis olla ovet auki.
 
Sain aikaiseksi ilmoittauduttua! Merkitsin itseni @Satekai:n kyytiin, Keravalta tulisin :) [totesin, että pääsen kotoa Vantaalta samassa ajassa Keravalle kuin Helsingistä lähteville kyydeille, joten Kerava voitti! :D ] Oon perjantaina vapaalla eli voin mennä ja tulla kun halutaan. Sunnuntaina mielellään kokoustaisin ennen lähtöä, jos uusi hallitus silloin kokousteloo.
 
Miitissä kiellettyjen allergiaa aiheuttavien asioiden lista on lyhyt, mutta muistakaa silti aina ruokia suunnittellessanne tarkistaa lista ja huomioida siellä mainitut jutut. Tämä muistutuksena myös tulevia miittejä ajatellen.
 
Huom!!
Jos miittiin osallistuu henkilöitä jotka haluavat miitin aikana tupakoida, tuokaa itse tuhkakupiksi soveltuva astia miittipaikalle ja miitin päätyttyä hoidatte sen itse eteenpäin tai muutoin hoidatte tupakoinnin niin että tumpit eivät jää maahan tai päädy muuten asiattomaan paikkaan. En ole varma onko paikanpäällä olemassa purkkia tätä tarkoitusta varten, mutta viimeksi toin sellaisen itse. Nyt en aio tuoda kun tupakoivia on viime vuosina ollut sen verran vähän ja luotan että osaatte hoitaa homman asiallisesti.
 
Merkkasin nyt vielä itseni näin viime tingassa kyytitaulukkoon, kun saankin äidiltä auton lainaksi. Lähdemme kuitenkin Eeveeboyn kanssa liikkeelle Vantaan Myyrmäestä vasta joskus puoli seitsemän aikaan illalla.

Muoks. Käynemme vielä kaupassakin Myyrmäessä, joten lähtö tapahtunee vasta lähempänä seitsemää.
 
Last edited:
Vähän aikatauluista
Pidetään alkuinfo joskus klo 19-19.30 maissa (riippuen vähän miten ihmisiä tulee) että väki voi sen jälkeen rauhassa kadota saunomaan ja muihin touhuihin. Te jotka olette tulossa myöhemmin varmistakaa että olette tietoisia missä ovat lähimmät sammutusvälineet ainakin keittiötä ja saunaa ajatellen sekä EA-laukun sijainti ja kokoontumispaikka hätätilanteen sattuessa.

Seuran hallitus pitää kokouksen sunnuntaina 15.9. klo 10. Kokousta saa tulla kuuntelemaan jos kiinnostaa.

Aloitetaan virallinen loppusiivous klo 12. Oletetaan että siihen mennessä omat tavarat on pakattu. Teen loppusiivousta varten nakkilistan jossa ainakin saunan siivous varataan niille joiden pitää päästä aikaisin lähtemään.
Jos suurin osa on lähdössä aikaisemmin niin aikaistetaan loppusiivousta, mutta silloin hallitus saa vapautuksen siivouksesta, koska on kokouksessa ;)

Tupa pitää olla tyhjänä klo 14. Siihen asti saa minun puolestani hengailla paikalla jos tahtoo oli siivous valmis taikka ei.

Otan kameran mukaan ja yritän ottaa vähän yleisiä miittikuvia. Jos joku ei halua tulla kuvatuksi tai ei halua että laitan hänen kuviaan muiden nähtäville voi tulla sanomaan tai laittaa viestiä jotain kautta niin kunnioitan tätä toivetta.
 
Last edited:
Haen lauantaina Eilonwyn Ryttylän rautatieasemalta.
Jos joku muu mattimyöhäinen haluaa mittiin junalla Helsingistä lauantaina, niin kyytiin pääsee.
 
Loin taas miitille Whatsappi-ryhmän jonka kautta voidaan kommunikoida tienpäältä ja saa nopsasti yhteyden ihmisiin jos tulee myöhemmin, aikaisemmin, eksyy, tarvitsee jotain kaupasta yms. Itse en päivällä pysty reagoimaan, mutta varmasti jonkun saa kiinni. Varoituksen sana että The Miitin ryhmään oli nimenomaan kutsulinkin kautta tullut aikuisviihde-aiheista roskapostia. Näitä tietysti poistetaan sitä mukaa jos/kun niitä tulee ja toivotaan että ei tule, mutta tämä tiedoksi että ei tule yllätyksenä. Osan teistä kutsuinkin jo suoraan, mutta tässä (linkki poistettu) vielä tuo pahamaineinen kutsulinkki ryhmään.
 
Last edited:
Toisesta kuuden hengen makkarista voisi tehdä kuorsaajien huoneen lapulla sen oveen. Varaan sieltä lattiapatjapaikan.
 
Pohdin tässä ostavani yhden kauramaidon. Sitä saavat toki muutkin juoda, koska litra on suuri määrä yhdelle, mutta siten, että Sidhielille jää aamukahviin.
 
Kahvia on myös yhdistyksen laatikossa ja se olisi suotavaa juoda pois ennen kuin menee pahaksi. Sen tummuudesta en näin teenjuojana osaa kyllä sanoa yhtään mitään.
 
Ylös