Syysmiitti Mallinkaisilla 19.-21.10.2018

Pienin huonekoko Mallinkaisilla on tietojeni mukaan 6hlöä/huone. Mutta kaipa tässä porukassa saa sellaisen rauhallisen huoneen aikaan. Perustettiinhan me aikanaan sellainen kuuden hengen kuorsaamokin. Eiköhän nämä ole neuvoteltavissa.
 
Taitaa siellä olla pari kahden hengen huonettakin. Sellaisen saamisessa painaa vaakakupissa eniten se, pelkääkö muiden olevan häiriöksi itselle vai itsensä muille. Taitaa niitä kuuden hengenkin huoneita jäädä ylitse. Parasta on ajoissa varata itselleen mieluisat yöpymisolot.
 
Tuolla oli ainakin viimeksi käytössä yksi tai kaksi pientä ohjaajien huonetta, mutta en muista oliko niissä yksi vai kaksi sänkyä/huone ja sänkyjä on toki voitu siirrellä sen jälkeen. Patjoja saa tietysti viedä huoneesta toiseen kunhan palauttaa sunnuntaina paikoilleen. Pääosa majoittumisesta tapahtuu 6-8 hengen huoneissa.
Yleensä huonetoiveita on kyllä otettu huomioon varsinkin jos ne on perusteltu esimerkiksi kuorsaamisella, meluherkkyydellä, pienillä vauvoilla tms. Muuten mennään sillä mitä kukakin ehtii itselleen varaamaan. Jos on erityistoiveita ne kannattaa esittää miittitopikissa että kaikki ovat niistä tietoisia.

Pienissä huoneissa oli se haittapuoli että ne sijaitsevat käytävällä joka on avoin keittiöön, joka on avoin saliin. Isompien majoitushuoneiden ja salin välissä on liukuovi joka voidaan sulkea yöksi. En näkisi ongelmana varata toista kaikista kauimmasta isompaa majoitushuonetta rauhallisille ja hiljaisille nukkujille kun tilaa todennäköisesti on aika reilusti.
 
Tilaa on vielä, joten kiinnistuneet mukaan vaan miittaamaan :)

Tässä miitissä järjestetään erillinen naisten saunavuoro lauantaina alkuillasta.
Jos et esittänyt erillisiin saunavuoroihin liittyvää toivetta ilmoittautuessa ja kuitenkin toivot sellaista (naisten vuoro on joten sitä ei tarvitse enää erikseen toivoa) niin toiveen voi esittää edelleen suoraan minulle yksityisviestillä, tässä topikissa tai vaikka miitissä paikanpäällä.

Miittiin on suunniteltu yhteisruokailua. Jos kiinnostaa osallistua yhteiseen ruuanlaittoon tuomalla joitakin aineksia tai vaikka ilmoittautumalla tiskaamaan niin käykää ilmoittamassa kiinnostuksestanne ja mahdollisista ruokatoiveistanne täällä.

Vaikka miitissä ei ole mitään varsinaista ohjelmaa niin halutessaan sellaista SAA järjestää.

Minun autossani miittiin pääsee Turengista. Tarkoitukseni on olla miittipaikalla heti klo 16, mutta jos jollekin on helpompaa tulla Turenkiin jo aikaisemmin päivällä palloilemaan niin voin noutaa melkein mihin aikaan vaan meille odottelemaan. Autoon mahtuu tosin kerralla vain kaksi kyytiläistä joista toisen täytyy olla melko pienikokoinen kun pitää mahtua kahden turvaistuimen kanssa takapenkille. Katsotaan lähempänä tulenko paikalle ensin lasten kanssa vai ehtiikö Nova kotiin ennen kuin pitää lähteä meiltä. Se vapauttaisi lisätilaa autossa.
 
Mie ja Enttinen (turvakaukalossa) tarvitsisimme kyytiä miittiin perjantaina ja takaisin sunnuntaina. Lähdemme Sipoosta ja voimme tulla esim Helsinkiin, Hämeenlinnaan, Lahteen tai johonkin siihen välille junalla.
 
Mulla on oikeastaan sama tilanne, jostain pk-seudulta tai radanvarrelta voisin perjantaina hypätä kyytiin ja sitten sunnuntaina jättäytyä jonnekin.
 
Haltiamielen ilmoittautumisen myötä poistui se ongelma, mitä tehdä yhteiskokkailun ylijäävälle ruoalle.

En ole osallistumassa miittiin. Minua tarvitaan kotona lauantaina ja minulla on muutenkin tarpeeksi reissaamista näinä viikkoina.
 
Kulkeutuisikohan jonkun mukana miittiin Marrying mr darcy ja jaksetaanko sitä pelata vai ovatko kaikki jo ihan kyllästyneet? Olen pelannut liikaa neideillä jotka tahtovan naimisiin Collinsin kanssa. Voisin edes kerran pelata hahmolla joka tavoittelee jotain mukavaa miestä :p
 
Minäkin olen tällä kertaa tulossa autolla. @Merri voisi lähes naapurissa asuvana tulla ainakin kyytiini.
Onko @Satekai löytänyt kyytiä, esim. @Shiera ? Mikäli ei, niin voin ottaa Satekain ja Enttisen kyytiin. Muussa tapauksessa tilaa löytyisi vielä kahdelle.
 
Minulla on tytöt kyydissä kun saavun miittiin joten kyytiin mahtuu vain yksi, mutta Nova on tulossa Perjantaina töistä miittiin käymään luultavasti joskus 16-17 välissä tai vaikaisemmin ja voi poimia Hämeenlinnasta jos on tarvetta. Minä voin heittää sunnuntaina takaisin Hämeenlinnaan jos Novankyytiläisiä on (säädetään istuimien kanssa niin että takaisin päin mahtuu).

Jompikumpi tytöistä tulee lauantaina aamulla vähänksi aikaa miittiin käymään kun toinen lähtee uimaan.
 
Olen tulossa miittiin autolla, mutta en uskalla luvata kyytiä kenellekään perjantaina koska lähtöaikatauluni on erittäin epäselvä ja varmistunee vasta perjantai iltapäivänä kun tiedän monelta pääsen lähtemään töistä.
Takaisinpäin sunnuntaina kyydissä pääsee kyllä Helsingin suuntaan jos tarvetta on.

Yritän muistaa ottaa mukaani Marrying Mr. Darcyn.
Olen tilannut postissa Cards Against Humanity-pelin (international peruspaketin, geek- ja fantasia lisäosilla). Pohdin, olisiko kontulaisilla kiinnostusta pelata ko. peliä (tätähän pelataan melko usein Englannin Tolkien Societyn tapahtumissa).
Tämä korttipeli on englanniksi eikä peliporukasta riippuen sovi aivan perheen pienimmille (olen nähnyt K16 ikärajojakin, mutta TS:n tapahtumissa olen kyllä nähnyt nuorempiakin osallistujia). Kontulaiset ovat siivoa sakkia ja peliporukan kokoonpano vaikuttaa paljon siihen millaisia vaihtoehtoja pelistä tulee (millaisia kortteja pelaajat valitsevat), joten kontuporukassa sopisi varmasti allekin 16-vuotiaille, olettaen että englanninkielen taito on riittävää.
Tässä linkki pelin kuvaukseen.
 
Last edited:
Joudun perumaan osallistumiseni, alkaa vaikuttaa siltä että muutto osuu miittiviikonlopulle.
 
Pystyykö perumiset merkkaamaan ihan Mellonin tasolla vai poistanko vain topikin listasta (minkä teen nyt heti)?
 
@Jaamar: Mellonissa ei ole vielä muokkausnäkymiä toteutettuna, joten topikin listasta vain pois.
 
Ylös