Syysmiitti Mallinkaisilla 19.-21.10.2018

Tuli muutos matkasuunnitelmiin. Saavun miittiin perjantaina Tampereelta. Kyytiin mahtuu 2-3 riippuen tavaramäärästä.
 
Huom! Eräpäivä on maanantaina. Muistakaahan maksella.

Saavatko muut muuten Mellonia auki? minä en ole päässyt muutamaan päivään katsomaan ilmoittautuneita. @Merri , onkohan kyse jostain laajemmasta vai oman koneeni ongelmasta?
 
Mellon ei ollut jostain syystä käynnistynyt uudelleen kaaduttuaan tai jos palvelin oli bootattu ilman että sain siitä viestiä, joten kävin laittamassa käyntiin.

Aina jos tuo 502 tulee Mellonin etusivulla, niin saa heti laittaa viestiä tulemaan ja käyn korjaamassa tilanteen :)
 
Aion ottaa miittiin kauraryynejä ja tehdä kaurapuuroa aamuisin. Puuroon saa osallistua jos tahtoo (päälliset huolehtikaa itse jos sellaisia käytätte). Keitän joka tapauksessa vähän enemmän kuin itse söisin, koska voin syödä sitä myös illalla jos jää yli, mutta en ala kymmenelle kustantamaan puuroa, joten jos olisi puoli miitillistä niin sitten loppuu jo ryynit kesken. Saa tulla aamulla saaliin jaolle. Nopeat syövät hitaat.
Lisäksi tuon seuran laskuun yhteislevitteen (keiju).
 
Keijun lisäksi seuralla on leivinpaperia, kelmua, foliota, sokeria, suolaa, kanelia, pitsamaustetta, pippiria, chiliä, vaniljasokeria, minttua ja joitain muitakin mausteita. Osa jo parhaat päivänsä nähneitä ja niitä saa hyvin mieluusti käyttää pois etteivät vanhene aivan tyystin. Saa kysyä tarkemmin jos on joku erityinen tarve.

Edit. myös vehnäjauhoja on.
 
Last edited:
Miittini jää hieman lyhyemmäksi tällä kertaa johtuen siitä, että lauantaina illasta tai iltapäivästä pitää lähteä miittaamaan sukulaisia. Miksi viikonloppujen ohjelmat menevät aina päällekkäin?
 
@Shetai

Oletko monelta lähdössä Tampereelta? Jos me kaikki kolme hypätäänkin sun kyytiin?
Ajatus oli lähteä Treelta iltapäivällä ja käydä matkalla kaupassa. Voidaan sopia lähtö teidän aikataulujen mukaan. Jätän myyntitavarat pois kyydistä niin sovitaan ehkä kaikki kyytiin.
 
Minäkin olen tulossa! Tosin en koko viikonlopuksi. Perjantaina lähden, kun olen hakenut lapset päivähoidosta, vienyt vaarille ja auttanut ruokkimaan. Ja takaisin Tampereelle lähden lauantaina illalla. Minunkin kyytiin pääsee, jos ei ole tarkka lähtöaikataulusta.
 
Yritän tähdätä paikalle vähän ennen neljää ettei kukaan joudu odottelemaan, mutta katsotaan kun lähden katraan kanssa miten ehdin :p
 
@Ragamortelar, mites Micin kyyti? Jos et muuten pääse takaisin niin voin sunnuntaina heittää Hämeenlinnaan, joko kirjastolle/linnalle tai Lidlille tms. helppoon paikkaan, mutta haluan 8e bensarahaa kun joudun asiakseni ajamaan sinne ja takaisin. Minun kyytini pääsee Turengista ja Turenkiin voin myös heittää ilman korvausta. Tulen paikalle ensimmäisenä ja lähden viimeisenä ja minulla on yhdistyksen kamat, joten mahdollisimman kevyt pakkaus.
 
Toivoisin hiljaisia huonetovereita: nukun sen verran huonosti muutenkin, mutta etenkin voimakas kuorsaaminen häiritsee. Tosin joudun ehkä itse pahoittelemaan mahdollisia korahteluja, jos jostain syystä nukun selälläni (pyrin kyllä nukkumaan kyljelläni), havahdun korahduksiin itse, joten ne tuskin ovat kovin pitkäkestoisia.

Muuten pohdimme edellisen Mallinkaiskerran perusteella, että nitisevät ja pelottavan huterat kerrossängyt eivät sovellu ainakaan yläsänkyjen osalta muuta kuin lapsille. Huoneet ovat kuitenkin sen verran isot, että patjoja voi levittää lattiallekin.

@Ragamortelar, @Caele voisi olla lähdössä myös Hämeenlinnasta (katsoin, että oli ilmoittautunut miittiin), häneltä kannattaisi kysyä. Itse olen tulossa Helsingistä Riihimäen kautta.
 
Ajattelin että voisin yhden huoneista "varata" hiljaisille nukkujille. Ehkä keskikäytävän kohdilta että ei ole ihan oleskelutilojen eikä ulko-oven vieressä? Hiljaista huonetta on pyydetty muidenkin toimesta nimittäin.

Millaisiin aikoihin ihmiset suunnilleen ovat tulossa? Onko klo 19 liian aikainen alkuinfoilun aika? Siitä pääsisi sitten mukavasti saunomaan sen jälkeen.
 
Lähden ajelemaan viimeistään 15.30 eikä minulla ole puhelimessa nettiä, joten jos sen jälkeen tarvitsee saada yhteys niin soittamalla tai tekstarilla. En jaa numeroani tässä julkisesti, mutta aika monella se varmasti on (Ainakin Satekai, Shetai, Lehtis, Merri ja lisäksi hallituksen jäsenet löytävät sen tarvittaessa) joten kyselkää toisiltanne :) Nähdään Mallinkaisilla.
 
Ylös