Syysmiitti Pyhäkankaan leirikeskuksessa 20.9.-22.9.2013

Jee, Nerwenkin tulee! :)

Nyt kyllä pilaan Jasin D-sarjan, kun autolla liikkuja noin likeltä liippaa.

Yksityisviestittelen aikatauluista ja noukintapaikoista.
 
Pohdiskellaan, pohdiskellaan... mihin aikaan Lathron lähtee Jyväskylästä? Ja mitä reittiä Jaamar/Nova ajavat? Tai ottavatko Shetai/Sheitainmies kyytiläisiä ja mitä reittiä kulkevat, jos ottavat?
 
Luulisin että meidän reitti on varmaan se minkä google lyhimmäksi neuvoo, eli tämä.
Ja voidaan tosiaan noukkia JKL:stä matkalta väkeä jos sattuu sopivaan aikaan. Aikataulu vähän auki vielä, mutta veikkaisin että n. klo 16 päästäisiin lähtemään ihan viimeistään kotoa. luultavasti aikaisemmin jo. Riippuu ihan millainen aamuvuoro sattuu.
 
Me seuraamme Jasin ehdottamaa reittiä eli tätä.
Pysähdymme siis matkalla Roinilan Aromilihassa hakemassa miittievästä.
Aikataulumme riippuu aika paljon siitä mihin aikaa Late pääsee töistä lähtemään, mutta arvelisin noin 14-15 aikoihin.
 
Työnantajalta varmistettu, että mä pääsen lähtemään töistä 13.00. Haen auton kotoa, avaimet Rajakadulta ja sitten kaupan kautta miittipaikalle. Tarkoittaen, että se 15.00 voi olla aika realistinen aika minulle olla perillä avaamassa ovia.

Paikalla on myös tosi kiva nuotio pihassa, oisko sinne haluttu yhdistyksen muurikka paikalle? Lettutaikinaa ei olla tällä kertaa tarjoilemassa seuran puolesta, mutta voisin ehkä sellaisen tehdä jos jokainen siitä syövä maksaa joitakin kolikoita ja joku tuo hilloa jne ;)
 
Meinasin juuri kysyä ihan samaa :grin: Jos keittiö on tosiaan aika pieni niin Kannattaa miettiä ettei siellä ehkä voi olla kymmentä henkeä yhtäaikaa tekemässä asioita. Eli jotakin sen verran yksinkertaista.
 
Kai asian tiimoilta täytyy tehdä perinteinen alkutilanneselvitys, eli katsastaa, kuinka moni on allerginen, kyvytön, haluton tms syömään erinäisiä ruoka-aineita. Pistän oman topicin aiheesta, jossa voisi samalla vahvistaa osallistujamäärän.
 
Meiltä löytyy ja olen myös innokas pelaamaan. Eli voin tuoda :) Minulla on joku lisäosakin, mutta se teki pelistä ehkä vähän liian monimutkaisen minun aivoille. Voin silti tuoda sen. Kun on vaan korttipakan kokoinen niin ei haittaa vaikka olisi turhaan.

Lohikäärmeillä on selkeästi joku yhetys papuihin:D
 
Päätinpä ilmoittautua miittiin näin hyvissä ajoin ja kysellä samalla kyytejä. Koska kukaan ei näytä ajavan Pieksämäen kautta, hyppäisin mielelläni Jyväskylästä jonkun. Sopivin juna tulee Jyväskylään neljän jälkeen, joten olisi mukava, jos joku kulkee sen kautta, mutta muukin paikka käy, jos se on kävelymatkan päässä. Myös paluukytti sunnuntaina olisi poikaa.
 
Nyt on aikataulusta vähän tarkempaa arviota. Eli ollaan mitä luultavimmin joskus seitsemän (19) tienoilla Jyväskylässä jos joku tarvitsee vielä siihen aikaan kyytiä. Saa soitella matkaltakin kunhan soittaa ajoissa jos äkillinen tarve iskee ;)
Ainakin Jasilla on minun numero ja monella muulla joten en ala sitä nyt tässä jakamaan vaan hätätilanteessa numeron saa kysyttyä.
 
Onko Olorinilla jo kyyti? Me ajellaan Jyväskylän ohi n. klo 16-18 välillä. Sunnuntaina on aikainen lähtö (viimeistään klo 11, mieluiten jo ennen sitä) koska mun täytyy olla töissä Savonlinnassa klo 15.
 
Ja jos aikainen lähtö ei hyvä niin näyttäisi siltä että meillä on aika tyhjä auto ja ajetaan joka tapauksessa Jyväskylän läpi joten vaikka tulisit Shetain kyydillä niin meidän kanssa voi päästä pois. Näitä voi toki katsoa sitten paikanpäälläkin.
 
Shetain kyyti tosiaan sopii paremmin minulle perjantaina, mutta sunnuntaina olisin mielelläni pitempäänkin, koska juna lähtee 13.45. Koska matkaa on vain puolisen tuntia, pitäisi junaan ehtiä, vaikka lähtisi miitistä vasta yhden maissa.
 
Tällainen viime tinkaan ilmoittautuja laittaa häpeämättömästi jalkansa Syysmiittinne oven väliin
ja inhasti lupaa kysymättä yrittää hivuttautua joukkoonne viikonlopuksi.
Sulkeudun suosioonne.

Tulen todennäköisesti jyväskylään menevällä junalla.
En kehtaa aivan suoranaisesti vedota hyvään tahtoonne, mutta sanokaamme, että olisin hyvin toiveikas kyydin saamiseen asemalta leirikeskukseen.
 
Kyydin saamista helpottanee, mikäli kerrot millä junalla ja mihin aikaan olet saapumassa :p
 
Saattaapi olla näin saattaapi olla. Mitään en myönnä.

...Hmmm, näyttääpi siltä, että aikaisinkin minulle sopiva juna saapuu asemalle vasta 21.51. Päätyisin siis jonkun ilta-ajajaksi uhrautuvan riemupullaksi.
 
Hups, katsoinkin aikatauluja väärin vr:stä. Nöyrimmät pahoitteluni.
Minulle passeli juna saapuisi asemalle jo 18.51. Kenties vähän ihmisystävällisempi aika kaiken kaikkiaan.

Nyt pitäisi olla maksut lähetettynä. Asiasta viidenteentoista, onko muuten leirikeskuksessa saatavilla niinkin vulgaaria asiaa kuin televisiota Jasdril?
 
En ainakaan koskaan ole siellä sellaista havainnut, joten väittäisin että ei, ei ole. :/

Saladin ilmeisesti sitten Jaamarin kyytiin, koska mainitsi olevansa seitsemältä Jkl:ssä.
 
Ylös