Syysmiitti Salmin leirikeskuksessa 5.-7.10.2012

Haluan minäkin mukaan venäläiseen ruokarulettiin. Osaan ainakin tiskata.
 
Vehka sanoi:
Mutta jottei aivan offiksi menisi, ajattelin itse, että voisin miitissä kokkailla venäläistä ruokaa mikäli halukkaita yhteiskokkailuun löytyisi. Mahtaisikohan löytyä?

Olen kiinnostunut. Voin tuoda japaninrautaa avuksi ja pari handuu. Siellä vois varmaan leipoo jonkun leivän? Onko ihmisillä jo focacciayliannostus, jos on niin voisin tehdä jonkun muun leivän.

ps. minäkin osaan tiskata.
 
Metronomin kaveriksi suosittelen Jasille viritysmittaria (meinasin suositella sijaan mutta sitten tajusin ettei mikään ole kaameampaa kuin laahaava yhteislaulu). Ja minä en osaa tiskata, varsinkaan öisin. Leipä kuulostaa sen sijaan kannatettavalta.
 
Kyllähän ruuanlaitto kiinnostaa, varsinkin kun ei tuon eksoottisempia ruokia tehdä. Tai en minä kyllä tiedä, jos venäläinen ruoka on oikeinkin eksoottista.
 
Tässä juuri Novan kanssa keskusteltiin että ei varmaan kehdata koiria enää hoitoon laittaa kun olleet kesän mittaan tosi paljon niin tultaisiin sitten lauantaina päiväseltään käymään. Tuotaisiin Fellos Hip -leffa tullessamme ja jos saunaan pääsisi niin oltaisiin kiitollisia.
 
Steelsheen sanoi:
Ja minä en osaa tiskata, varsinkaan öisin.

Ei sun yöllä tarvii tiskata. Tiskaat koko päivän. Seisot koko miitin siinä tiskialtaan luona ja odotat innokkaana likaisia astioita :)
 
Olen vähän hätäinen luonne, mutta kuinkahan paljon ennen ensi maanantain ilmoittautumisia tuo hinta saataisiin tietoon? (No joo, oikeasti olen vain köyhä surkimus, jonka tarttee vähän ajan kanssa budjetoida ja suunnitella menemisiä.) Nimim. Yllätän itsenikin jos saan aikaiseksi lähteä paikalle.
 
Niijoo, hintahan kai on jo tiedossa, se vaan on jääny tuohon päivittämättä. Tapahtumiin sen mielestäni laitoin jo pari viikkoa sitten :D
 
Ainakin minä ja Ringlad olisimme halukkaita hyppäämään mahdolliseen yhteiskyytiin pääkaupunkiseudulta.
 
Perjantaina voisin hypätä Otakin kanssa Hyvinkäältä / Helsingistä kyytiin.
 
Kyyti Savonlinnasta miittipaikalle reittiä Varkaus-Pieksämäki-Jyväskylä-Tampere liikkunee suhteellisen aikaisin perjantaina, autopaikkoja tarjolla ainakin kaksi, ehkä enemmänkin riippuen millä autolla lähden liikenteeseen. Sunnuntaina lähtee viimeisenä miittipaikalta.
 
Jasdrilin melko megalomaaniset mittasuhteet saava reittivalinta ja sitä kulkeva ajopeli kiinnostavat suuresti Jyväskylästä eteenpäin olettaen, ettei täkäläinen lähtöaika ole ennen puoltapäivää. Nimim. "Pakollinen kandiryhmäaloitusmiitinki"
 
Luulen et klo 12-13 startti Jykylästä vois olla hyvinkin potentiaalinen, sieltä ajaa kolmisen tuntia Suodenniemeen. Eli se ois puoliltapäivin tai pian jälkeen :p
 
Tampereelta pääsee autokyydillä minä plus kolme. Mussu ajaa mieluummin eestaas perjantaina ja sunnuntaina kuin luovuttaa auton minulle, mutta käyhän se näinkin. Kyytiläisiltä pientä bensarahaa.
 
Pääsenkö douvin kyytiin? Bensarahaa on niin kuin roskaa.

Ja lautapelitoiveita saa esittää. :) Ainakin Descent: Journeys in the Dark lähtee mukaan.
 
Edit. Työvuorot ei sallikaan mussun olla luopumatta autosta. Eli paikkoja sittenkin minulle + neljälle. Lähtöaika riippuu siitä saanko paikan kurssille, joka on 12-14 perjantaina.
Nopeimmat pääsee, topikkihuutelut lasketaan, irkkihuuteluita ei.

1. douv
2. Kointähti
3.
4.
5.

Takapaksiin tai syliin tavarat. Takapaksi on iso, mutta koirankarvoilla kyllästetty, kuten auto muutenkin vähän. Allergikot omalla vastuulla.

Ja sijalla 18 olevana aion luottaa siihen, ettei omaa patjaa tarvitse roudata. Tämä myöhemmillä sijoilla tuleville tiedoksi.
 
HUOM! Jos tulette julkisilla esimerkiksi Tampereelle ja vaikuttaa siltä, että sieltä ei ole kimppakyytiä, HUUDELKAA SIITÄ AJOISSA. Ajoissa sumplittuna on mahdollista järjestää seuran osittain sponsoroima minibussikuljetus miittipaikalle.

PS. Jos jollain on se Game of Thrones-lautapeli, lupaan kokeilla.
 
Jos Shetai tulee omalla autolla Heinolan kautta, varaan paikan hänen kyytiinsä.
 
Jasdrilin autoon sujahtaisin minäkin Jyväskylästä.
Tulipa tämä miitti nopeasti täyteen, kiitos ajattelevaisen ihmisen minut oli poissaollessani ilmoitettu mukaan, vaikka olin itse ajattelut kuitenkin ehtiväni vielä näin ilta yhdeksältä. :D
 
Jasdril sanoi:
Luulen et klo 12-13 startti Jykylästä vois olla hyvinkin potentiaalinen, sieltä ajaa kolmisen tuntia Suodenniemeen. Eli se ois puoliltapäivin tai pian jälkeen :p

Tämä ois jopa erittäin optimi. Virallinen tapaamisen lopetusaika on klo 12, eli oletettavasti vähän aiemmin ja voin näpsästi lähteä matkaan suoraan yliopistolta. Tosi smoothisti menee jos Dracaenakin vaikka pääsee Mattilanniemeen (jossa siis olen oletusarvoisesti tuohon aikaan), jolloin autolla ei tarvitsisi edes ajella keskustaan, vain koukata Rantaväylältä rakennuksen pihaan.
 
Ylös