Syysmiitti Salmin leirikeskuksessa 5.-7.10.2012

Minulla on Mattilanniemeen noin 2,5km matka, ja olen vähän yrittänyt säästää bussimatkoissa, niin se pitäisi melkein kävellä... Jos on paljon tavaraa mukana (sinnehän tarvitsee omat petivaatteet, vai mitä?), eikä Jas halua hakea minua kotoa, niin sitten voin uhrata yhden bussimatkan ja olla noukittavana Mattilanniemessä. Muuten minulle ei ole väliä lähdön ajankohdasta, kun ei kuitenkaan taida olla mitään yliopistolla (tai missään muuallakaan elämässä) perjantaisin koko syksynä.
 
Minun pitäisi joka tapauksessa kävellä kolmasosa samanmittaisesta matkasta bussipysäkille, joten olen mitä luultavimmin itsekin liikenteessä tuttuun tapaan jalan. Jos aika sallii, niin voin toki ihan hyvin siirtyä siitä johonkin muuhunkin suuntaan, toisaalta siitä risteyksestä sitä kuitenkin pitää Tampereelle lähteä... Ehkä tätä voidaan säätää tarkemmin myöhemminkin :D
 
Jopas tämä miitti menikin vauhdilla täyteen. Unohdin tyystin ilmoittautumisen. Tulen jos pääsen varasijalta. Joten helsinkiläisten ei kannata kovasti luottaa kyytiini tällä kertaa.
 
Siinä tapauksessa haluan varmaan jonkun kyydin Treelta (vaikka douv!) Tosin pk-seutukyytikin kelpaa jos sellainen mahdollisuus mystisesti jostain tupsahtaa :)
 
Heh. :D Minäkään en pääse pääkaupunkiseudulta kuskaamaan, koska varasijalle jäin myös, eli en varmaan kokkaamaankaan kykene. No, aina ei voi ehtiä ilmoittautumaan ajoissa.
 
En tiedä kuinka suureelliset ruokasuunnitelmat Vehkalla oli, mutta jotain pientä kokkailua voisin minäkin organisoida. Borshia (joo, oikeestaan ukrainalaista) ja lättysiä tiivistemaidolla&smetanalla ja vaikka suolaisillakin täytteillä olen tehnyt aiemminkin.
 
Kerta kyyti noin läheltä lähtee kerrankin, niin pakkohan se on kai ilmottautua Savonlinnasta mukaan hyppääväksi jos autossa vielä sopupaikkoja on. Jas haluaa varmaan päästä melko ajoissa liikenteeseen? Onnistunee ongelmitta.

Kokkaukseen voisin osallistua minäkin, oli se sitten douvin, Vehkan tai jonkun muun ystävällisessä ohjauksessa :)
 
Jykylässä voin hakea ihan mistä on sopivaa, se on helppo kaupunki sompailla. Eli raseenankin hakea kotoa. Neljäs paikka minun autossa on nyt sillä varauksella että pakkaatte suht vähän kun saatan lähteä liikenteeseen pienellä autolla.
 
Olen sen verran haluton kantamaan ylimääräistä tavaraa, että en sänkyvaatteidenkaan kanssa suostu pakkaamaan repun lisäksi pientä apukassia enempää. (Viemääni jalkatilaa olen vähän huonompi pienentämään...) Etenkin jos ruokaostokset voidaan tehdä lähempänä kohdetta ja olla kantamatta niitä sylissä koko matkaa niin kyllähän sitä aina muutama misu saadaan autoon pakattua.
 
Hm arvostaisin kyytiä joko hämeenlinnasta tai tampereelta. Tietysti enemmän hämeenlinnasta. Jossei onnistu sitten pitää taituroida julkisilla mah lähelle ja kävellä. :p
 
Mulla ei ole autoa käytettävissä miitinviikonloppuna, joten olen kyydin tarpeessa Savonlinnasta tai Tampereen asemalta.

Yritän vielä kysellä, jos saisin auton lainaan jostain. Sopivasti matkanvarrelta noukittavia Pagban lisäksi voisivat olla Purr ja Arkint.

Oma tulemisenikaan ei ole vielä aivan 100% varmaa, sillä mulla on töitä tuona viikonloppuna. Yritän saada tuurajan. Ilmoittelen kun saan varmistuksen työkaverilta.
 
Juu kaipaan tosiaan kyytiä alueelta Helsinki/Lahti/Mäntsälä. Jos ei onnistu niin junalla sitten :)
 
Olemme tosiaan tulossa lauantaina vierailulle miittiin ja saatamme tuoda muitakin vierailijoita matkassamme ;)
 
douv sanoi:
En tiedä kuinka suureelliset ruokasuunnitelmat Vehkalla oli, mutta jotain pientä kokkailua voisin minäkin organisoida. Borshia (joo, oikeestaan ukrainalaista) ja lättysiä tiivistemaidolla&smetanalla ja vaikka suolaisillakin täytteillä olen tehnyt aiemminkin.

Mä en ehkä ehdi kokkailee, kun otan mun hierontapöydän miittiin ja pöydälle on kaiketi pari kontulaista tulos kokeilee osaanko mä mitään. Mutta voin tuoda ainakin jonkun japsiveitsen, mitä nyt sitte käsiin tarttuu, kun pakkaan kamoi. Minulta löytyy keittiökamaa jonkun verran^^
 
Otetaanpa Halti jonotuslistalta pois. Perun ilmoittautumiseni, koska vaimoni vaihtoi viikonlopputöitään tuoksi viikonlopuksi matkansa tieltä.

Kiinnostaako ketään järjestää tutustumiskäyntiä sahtipanimoon, vai ilmoitanko sinne, että kiertokäynti peruuntuu?
 
Soitin Suodenniemeen, että oisko sinne mahollista majottaa se 30 jos osa tuo patjat. Menee kuulemma liian ahtaaksi ja tulee ilmeisesti paloturvallisuudet vastaan, 25kin on ilmeisesti jo aika paljon.

Toisekseen, muistakaas eräpäivä ensi maanantaina!
 
Suureksi harmikseni joudun ilmoittamaan, etten pääsekään miittiin. Samalle viikonlopulle ilmaantui toinen meno, joka tällä kertaa vie voiton miitistä. Pitäkää kivaa ja nähdään sitten seuraavalla kerralla. :)
 
Lehtis siis listalle (tarjoamaan pääkaupunkiseudun kyytiä ;) )

Minun täytyy muuten valittaen ilmoittaa, että on olemassa mahdollisuus, ettei Meppin pääsekään kyytiini. Saatan nimittäin venyttää reissua ja ajaa Jykylään jo edellisenä päivänä... Ellei sitten Meppinkin lähde reissuun jo torstaina.
 
Ylös