Syysmiitti Salmin leirikeskuksessa 5.-7.10.2012

Harmi Sirkun puolesta.
Pitikös se nyt olla, että viimeisten täytyisi varmuuden vuoksi tuoda oma makuualusta?
En nyt vielä lupaa autoa. Jos sen saan, niin ilmeisesti pitää minun pakata patja mukaan, jolloin auton tavaratila ahtautuu, joten kyytiin en mielelläni ottaisi kuin kolme itseni lisäksi.
 
Mekin tässä pohdimme miten sumplimme vierailumme vai jätämmekö välistä. Viimeisin hallituksen kokous vähän mutkisti asioita. Mutta yritetään nyt keksiä joku sopiva ratkaisu vielä.
 
Joo, 18 patjapaikkaa on varmoja, muutama satunnainen saattaa olla lisää mutta eivät varsinaisesti lupaa enempää.
 
OUJEA! ♥

Caelen puolesta harmitteluni, mutta olen onnellinen, kun pääsen kuitenkin mukaan. :)
 
Jess!!! Sain tuuraajan!

Metsästän vielä autoa. Jos sellainen löytyy, pääsee Meppin mun kyytiin Savonlinnasta.
 
No voi harmi kun en huomannut ilmoittautua aikaisemmin, jätin kuitenkin ilmoittautumisen varasijoille, mutta pikkujoulu miittiin pitää muistaa aiemmin ilmoittautua.
 
Lehtokuusama sanoi:
En nyt vielä lupaa autoa. Jos sen saan, niin ilmeisesti pitää minun pakata patja mukaan, jolloin auton tavaratila ahtautuu, joten kyytiin en mielelläni ottaisi kuin kolme itseni lisäksi.
Varmistin tänään auton lainan. Tosiaan kyytiin haluan kolme (en neljää, edellä mainitusta patjasyystä). Ajotaitoinen kyytiläinen on myös pop, sillä minua vaivaa edelleen se tunnin kaasujalka. Näillä näkymin ottaisin kyytiin Miccohin & Rinkulan sekä Steelin. Vaikka Merri & Otak ovatkin listalla aikaisemmin, mutta halunnevat yhteiseen kyytiin.
 
Eipä mitiä Jasdril, selvisi itsellenikin että juuri tuona perjantaina on intensiivikurssin luento noin kolmeen asti näillä näkymin :( Mutta Shetai, jos auton saat niin mitä reittiä ja millaisella aikataululla olit miettinyt lähteväsi? Jos kolmen jälkeen lähtisin junailemaan olisin vasta puoli kuuden kieppeillä savonlinnassa, tai vaihtoehtoisesti esimerkiksi tampereella tovin ennen yhdeksää. Näinköhän tähän aikaa oisi vielä kulkijoita suunnasta taikka toisesta? Pitää katsella miten saa asiat sumpliutumaan parhaiten.
 
Minen tulekaan miittiin kuin päivävierailulle, koska perjantaina on iltakymmeneen töitä ja kotonakin pitäisi joskus ehtiä käydä, semminkin kun nyt vanhemmat alkoivat jo vihjailla, että eivät kohta muista miltä näytän. Raskain sydämin luovutan siis miittipaikkani eteenpäin.
 
Siispä Heppuli listalle. Ihme perumismiitti kyllä, eihän sinne niin suurta tunkua sitten ollutkaan O.o
 
Meppin, Tuo sinun puol kuuden aikataulu sopii oikein hyvin. Jos lähtö olisi ollut aikaisemmin, olisin joutunut lainaamaan auton joltain. Mutta koska lähdemme vasta viiden jälkeen, ehtii Lauri tulemaan reissuiltansa kotio ja saan ihan oman auton käyttööni. Me ollaan kylläkin perillä vasta joskus myöhään (23-24 aikoihin).

Suunnitelmissani on ajaa Savonlinna-Juva-Mikkeli-Lahti-(Hämeenlinna tarvittaessa)-Tampere-Sastamala reittiä. Jos joku haluaa kyytiin matkan varrelta, ilmoitelkaa! Lahdessa olemme n. klo 21 aikoihin.


Tiedoksi, jos jäät ilman kimppakyytiä!

Todettiin hallituksen kokouksessa, että helpointa ja halvinta on että julkisilla kulkevat miittiläiset tulevat junalla Karkkuun (Tampere-Pori radan varrella) ja heidät noudetaan sieltä parin auton voimin.
 
Jasdril sanoi:
Meninpäs sanomaan, Heppulikin perui ja siispä Saladin listalle.

[Off]
Eiolehyvätämä heppulikaan.
Ihan yhtä huono mies kuin Sirkku, eestaas vaan peruvat.
[/Off]
 
Mekin tulemme autolla ja kyytiin mahtuu. Sellainen pieni ehkä on olemassa. Lähdemme Tampereelta ja paluuu on todennäköisesti Tampereelle. Mutta kissat ovat Turussa ja jos ei saada niitä ennen haettua/saatua Turusta, niin pitää sunnuntaina ajella sinne, eli silloin on kyyti on vain Vammalan asemalle asti.
 
Sain koulustani sellaisen etätehtävän, että minun pitäisi mittailla ihmisten jalkoja ja vähän haastatella siinä tilanteessa kenkien käytöstä, valinnasta, kokemuksista yms. Toivoisin voivani mittailla erityisesti naisten jalkoja, koska piti valita joku kohderyhmä. Joten, toivoisin saavani mittailla konnun tyttärien koipia :)
 
Saunaan vain mittanauhan kanssa. Minuakin saa haastatella ja mitata, varsinkin kun minun jalat on ehkä epästandardeimmat tämänmittaisen ihmisen jalat koskaan.
 
Ylös