Syysmiitti Toivakan Partiokolkassa 13.-15.10.2017

Samoihin aikoihin kuin Samooja eli yhden kahden tietämillä, lähempänä kahta. Lähtöpaikka Kalliosta.
 
Mulle mahtuu Teramelin lisäksi 2 josta yksi mielellään ajokykyinen. Mutta jos kaikki ajokykyiset meni jo muihin autoihin nii voinen ajaa tuon koko matkan itse.
Lähtö malmilta
 
Lähteekö @Shiera sinunkin ajokkisi liikkeelle samoihin aikoihin kuin Samon ja Lehtiksen? Kyselen täällä sillä mielellä, että pitääkö lapselle järjestää mahdollisuus lintsata viimeiset koulutunnit, jotta hän ehtisi jonkun kyytiin.
 
Samoihin aikoihin kuin Samooja eli yhden kahden tietämillä, lähempänä kahta. Lähtöpaikka Kalliosta.

Minä pääsen töistä klo 13 joten lähempänä yhtä lähtö minun autollani.

Onko kellään kokemusta missä olisi parasta pysähtyä kauppaan, riittävän suuri marketti. Joutsassa?
 
Joutsaa suosittelen, siellä on ihan hyvän kokoiset marketit molemmilta isoilta ketjuilta. (En yhtään tunne Toivakan omaa kauppatarjontaa, mutta googlauksen perusteella näytti selvästi pienemmältä, ja Joutsan ja Toivakan väliltä on ainakin turha etsiä mitään kyläkauppaa suurempaa.)

Edit: because of reasons halusin stalkkailla paremmin miittipaikan sijaintia, ja navigaattorilla suunnistaville löytyi Protun sivuilta osoitteeksi Saarisenmäentie 44, joka nähdäkseni puuttui aloitusviestin infopläjäyksestä.
 
Last edited:
Lähteekö @Shiera sinunkin ajokkisi liikkeelle samoihin aikoihin kuin Samon ja Lehtiksen? Kyselen täällä sillä mielellä, että pitääkö lapselle järjestää mahdollisuus lintsata viimeiset koulutunnit, jotta hän ehtisi jonkun kyytiin.

En ite välttämättä pääse yliopistolta ennen 14... tämä tosin hieman auki vielä.
LÄhtisin mielelläni kuitenkin niin aoissa kun vaan päästään liikkeelle, mutta se on klo 13 jälkeen.
MIten myöhään Krasus/Mario on koulussa perjantaina

Edit:
eli toivon lähteväni 15 viimeistään (14 jos pääsen itse aijemmin)
 
Krasus on periaatteessa koulussa kolmeen asti, mutta viimeiset kaksi tuntia on musiikkia, ja mukelo sanoi saavansa todennäköisesti neuvoteltua opettajan kanssa ne vapaiksi. Tai sitten minä vain merkkaan wilmaan, että "luvallinen poissaolo", ja laitan syyksi tarpeen ehtiä kirjallisuusseuran viikonlopputapahtumaan lähtevään kyytiin. Sen luulisi olevan kyllin vakuuttavaa ;)
 
Huomioita:
Tilinumero maksamista varten on FI95 2001 1800 0427 42

Älä tuo miittiin seuraavia tuotteita:
Kalaa, pelkkä hajukin voi aiheuttaa hengenahdistusta, lähinnä silloin kun kalaa kypsennetään paistamalla (pelkästään lämmitettävät kala-valmisruoat eivät ehdi aiheuttaa oireita).
 
Merri taisi mainita jo aiemmin tässä ketjussa, ettei Mellon vielä synkkaa sähköpostin kanssa. Sain itse Krasuksen maksamisohjeet niin, että menin lukemaan miitin tiedot Mellonista hänen tunnuksillaan -> tilinumero ja viite löytyivät.
 
Last edited:
Perun miittiintuloni puuttuvien lusikoiden sekä yleisen väsymyksen vuoksi.
Nähdään siis seuraavassa miitissä!
 
Olen edelleenkin vähän epätietoinen suunnitelmistani, mutta ilmeisesti tarvitsisin kyytiä Jyväskylästä ja olen kortillinen.
 
Katoin tossa kyytitaulukkoa ja näköjää siel on 4 vapaata paikkaa sekä mun autolaiset laskien 4 kyydittävää, jos mun auto ei lähtiskään. eli onko vielä muita jotka haluaa pk seudulta kyytiä, vai kannattaako meidän tiivistää autoja?
 
Apus Lehtiksen kyyti Krasukselle, jos autoja tiivistetään. On nimittäin huomattavasti helpompaa ehtiä Munkasta klo 13.00 päättyvältä oppitunnilta Kallioon hyvissä ajoin ennen kahta kuin Itäkeskukseen vähän yli yhdeksi.
 
Tervehdys, ystävät, pitkästä aikaa. Olen tulossa päivävierailulle perjantaina poikani kanssa, sekä mahdollisesti kera erikoisvieraan. Eräs vanha kaverini olisi kiinnostunut tutustumaan Konnun toimintaan ja tulisi piipahtamaan kanssani. Hän ei tietääkseni ole koskaan rekisteröitynyt lohikäärmeeseen tms.
En pääse muina päivinä, sillä 14.10 alkaa hirvenmetsästys, johon osallistun.
Ps. Käyntini tällä foorumilla on niin harvinaista, että mikäli todennäköiseen vierailuumme, kyytijuttuihin tai vastaaviin on jotain tähdellistä kysyttävää, kommentoivaa tms niin osoittakaa se mieluummin fb:n, whatsappin tai tekstiviestin kautta, tai edes vinkatkaa että muistan käydä täällä :D
Pps. Tiedoksi, meitä on kolme autossa, joten jkl-toivakka mahtuu vielä kaksi.
Ppps. Ansa ei tule tällä kertaa mukaan. Ehkä.

Olette rakkaita! Mahtava nähdä, pitkästä aikaa. Toivottavasti ehdin saunaan!
 
Ylös