Syysmiitti Toivakan Partiokolkassa 13.-15.10.2017

Katoin tossa kyytitaulukkoa ja näköjää siel on 4 vapaata paikkaa sekä mun autolaiset laskien 4 kyydittävää, jos mun auto ei lähtiskään. eli onko vielä muita jotka haluaa pk seudulta kyytiä, vai kannattaako meidän tiivistää autoja?

Sopii minulle, minä menen autolla joka tapauksessa koska menen aamulla myös töihin autolla. Säästäähän se ainakin bensakuluissa jos ei monella puolityhjällä autolla ajella.

Apus Lehtiksen kyyti Krasukselle, jos autoja tiivistetään. On nimittäin huomattavasti helpompaa ehtiä Munkasta klo 13.00 päättyvältä oppitunnilta Kallioon hyvissä ajoin ennen kahta kuin Itäkeskukseen vähän yli yhdeksi.

Siirsin kyytitaulukossa Krasuksen Lehtokuusaman kyytiin, Lehtiksen auto siis täynnä.

Minun kyydissäni on vielä 3 paikkaa joten @Shiera Teramel ja @Heathertoes, joka taisi olla vielä ilman kyytiä, mahtuisivat kaikki minun kyytiini. Sen jälkeen myös minun autoni on täynnä, mutta eipä muita kyytiä kaipaavia ole ilmoittautunutkaan.
@Incánus ksen autossa on ilmeisesti tarvittaessa vielä tilaa jos lisää kyytiläisiä ilmaantuu ja Gilan voinee tarvittaessa siirtyä myös Incan autoon jos tarve vaatii. Jos Shiera ja Teramel tulevat minun kyytiini niin Gilanhan voi halutessaan joka tapauksessa mennä Incan kyydillä koska Shiera voi toimia minulle varakuskina. :)

Jos aikainen lähtöaika aiheuttaa ongelmia niin työpäivän venyttäminen ei ole minulle mikään ongelma. Työt ei tekemällä lopu, joten lähtöaikaa on mahdollista kyllä säätää sopivaksi.
 
Last edited:
@Incánus ksen autossa on tarvittaessa vielä tilaa jos lisää kyytiläisiä ilmaantuu ja Gilan voi varmasti tarvittaessa siirtyä myös Incan autoon jos tarve vaatii. Jos Shiera ja Teramel tulevat minun kyytiini niin Gilanhan voi halutessaan joka tapauksessa mennä Incan kyydillä koska Shiera voi toimia minulle varakuskina. :)

20.9. tässä topikissa Incanus pohti mahdollista autottomuuttaan, onko Samolla jotain varmempaa tietoa asiasta foorumin ulkopuolelta?

Kyllä mä autolla lähden, jos ei mitään yllättävää estettä tule eteen. Laitoin sinut ja @douv jo valmiiksi kyytiläisiksi. Lähtemisajankohta on hieman vielä auki, yritän lähteä töistä suht ajoissa ja tulen Sastamalasta suoraan Tampereelle.

Jee, mahtavaa! Voisin pakata kimpsuni ja kampsuni jo aamusta mukaan töihin. Viestitellään ja sumplitaan joku hyvä noutopiste, johon ei ole liian tuskaisaa tulla yksityisautollakaan (jos Tampereen keskustan läheltä nyt sellaista löytyy...)
 
Last edited:
20.9. tässä topikissa Incanus pohti mahdollista autottomuuttaan, onko Samolla jotain varmempaa tietoa asiasta foorumin ulkopuolelta?

Ei Samolla voi olla varmempaa tietoa kuin minullakaan. Ja nyt näyttää siltä että poistun Helsingistä jo torstaina ja jatkan ajoissa Jyväskylään perjantaina jotta saan avaimet Partiokolkkaan. Tämän lisäksi olen jäämässä Jyväskylään vielä ylimääräiseksi päiväksi, joten minun kyydityksistäni ei juuri ole hyötyä muille miittaajille.
 
Hyvä että tulit @Incánus linjoille selventämään asiaa! Ajattelin, että helsinkiläisillä olisi telepatiaa tai muita sisäisiä viestintäkeinoja käytössään, kun Samo kirjoitti niin varman oloisena.
 
Ahaa, ymmärsin kyllä tämän ketjun viestistä numero #58 että Incalla on auto ja voi ottaa kyytiläisiäkin. Mutta hyvä että tilanne selkeni. Siinä tapauksessa Gilankin kaiketi pysyy minun kyydissäni ja ylimääräisiä paikkoja Helsingin autoihin ei ole ellei autoja sitten vielä järjestellä uudestaan.
 
Kas, kaikkien topikin viestien lukeminen - lähes telepatiaan verrattava ihme! Pitänee antaa maanantaipäälle kunnon unet seuraavana yönä. :grin:
 
Itse tein tutkimusta busseista ja totesin että bussilla ei ainakaan pääse takaisin miitistä, koska niitä ei mene. Mittiin kyllä pääsee perjantaina. Olettaisin kuitenkin, että takaisinpäin joku voisi heittää minut johonkin josta pääsee esim junalla tai onnibussilla eteenpäin.
 
@Sidhiel minun kyydilläni pääsee sunnuntaina Jyväskylään, mutta lähden vasta viimeisenä koska olen vastuuhenkilönä.

//Muoks. Päivitetty osoitetieto ensimmäiseen viestiin.
 
Last edited:
Koskaan ei voi tietää ennalta, miten paljon pelailu lopulta innostaa. Itse harjoitin moista enemmän vuosikymmenen alkupuolella, mutta kenties vanhakin jaksaa taas vielä intoutua. Eli annetaan kiinnostukselle lautapelaamista kohtaan kouluarvosana 8.
 
Kyllähän lautapelit aina kiinnostavat... Viimeksi ei vain oikein napannut, mutta voisihan sitä yrittää, sillä peliseuraa uskoakseni kontulaisten joukosta löytyy :joy:
 
The Miitissä ei ehtinyt pelaamaan mitään, mutta nyt ei pitäisi olla niin paljon muuta aikaa vievää.
 
Jos muistan otan mukaani Scotland Yardin. Viimeksi kevätmiitissä Shetai, douv, Haltiamieli ja minä yritettiin saada Arg kiinni. Ei saatu ja jäi vähän kaivertamaan tappio. ;)
Kaikki silloin pelanneet eivät nyt ole tulossa miittiin, mutta aina voi pelata uudella porukalla.
 
Viimeksi kirjankierrätyspiste toimi oman kokemukseni mukaan ihan hyvin, joten voisin ottaa kierrätyskyltin ja vähän kierrätettävää taas mukaan! Valtaan kierrätysalueelle perjantaina tilaa joltain pöydältä jos mahtuu.
 
Helsinki-kyytien kanssa tulikin tenkkapoo. Isä ilmoitti juuri, ettei auto taidakaan olla ajokunnossa (peltikorjauksen jälkeen: 1. siinä reistailee taas koko lukitus, 2. ajovalot saattavat sojottaa mihin suuntaan tahansa) eikä se mahdu huoltoon kuin vasta viikon päästä. Niinpä @Shiera, jos voisitkin lähteä autolla ja saisit isomman auton käyttöösi, niin saataisiin lastit uudelleen jaettua? Minun autooni oli merkitty minun lisäkseni @Merri, @Olórin ja Krasus. Minä ja Olórin voimme toimia vaihtokuskeina. Muussa tapauksessa minun pitäisi ilmeisesti vuokrata auto.
 
Last edited:
Helsinki-kyytien kanssa tulikin tenkkapoo. Isä ilmoitti juuri, ettei auto taidakaan olla ajokunnossa (peltikorjauksen jälkeen: 1. siinä reistailee taas koko lukitus, 2. ajovalot saattavat sojottaa mihin suuntaan tahansa) eikä se mahdu huoltoon kuin vasta viikon päästä. Niinpä @Shiera, jos voisitkin lähteä autolla ja saisit isomman auton käyttöösi, niin saataisiin lastit uudelleen jaettua? Minun autooni oli merkitty minun lisäkseni @Merri, @Olórin ja Krasus. Minä ja Olórin voimme toimia vaihtokuskeina. Muussa tapauksessa minun pitäisi ilmeisesti vuokrata auto.

Alustavan tiedon mukaan onnistuu.
Tässä tapauksessa 3 mahtuu tähän autppn minun ja Teramelin lisäksi, josta ainakin yksi olisi mielellään vaihtokuski, mielummin kaksi.
Voin olla valmis lähtemään malmilta hieman 13 jälkeen.
 
Ylös