Taas ärsyttää!

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Lahkeellinen olisi kiva.
Nuo säädettävät olkaimet on ehdoton, ellen halua ruveta lyhentämään olkaimia. Minä kun olen tällainen hobitin mittainen ja lähentelen jo malliakin (kaikella rakkaudella) niin on pituussuunnassa olatava säätövaraa.

Isilmírë

Kuukivi
Kesäloma, mutta aivot muistavat, että klo 6.15 on normaali aika herätä töihin, joten siihen aikaan sitten heräsin tänäänkin. En kyllä tajua miksi, koska ei minulla satunnaisilla arkivapaillani ole yleensä mitään vaikeuksia nukkua pitkään. Asiaan saattoi toki vaikuttaa uni, josta heräsin, mutta ei sekään ollut varsinainen painajainen vaan ainoastaan ärsyttävä. Nyt sitten makaan täällä kaksin verroin ärtyneenä enkä saa enää unta.

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Kiitos Dracaena, mutta luulen katsoneeni tuonkin. Tilasin lopulta aquanetistä tämän uimapuvun. Oikeasti tilasin tummansinisen, mutta soittivat perään, että oikea koko oli loppu ja piti valita joko tuo musta-turkoosi tai musta-pinkki. Siinä on lahkeet ja säädettävät olkaimet. Väri on minusta aika tylsä, mutta ei ainakaan ole kokomusta tai vaikka mustavalkoinen, joten sillä mennään ja olen kohtalaisen tyytyväinen ostokseeni. Kaikilta muilta osin todella, siis oikeasti todella hyvän oloinen uimapuku paitsi tuota väriä, joka lopulta on pikkuseikka jos puku muuten on hyvä. Kauniimman värinen, mutta huonon mallinen harmittaisi enemmän.

Tällä hetkellä uutena (tai ei uutena, mutta kun uimapuku ratkesi niin aina löytyy tilalle jotain muuta. Taidan ola super negatiivinen ihminen aika-ajoin) ärsytyksen aiheena on, että kuukautiskivat sekä äkkipikaisuus ja pahantuulisuus veivät minulta ison osan päivästä. Makasin makuuhuoneessa mököttämässä, lukemassa ja nukkumassa yli kome tuntia tänään. Tuntui ettei vaan henkisesti pystynyt muuhun. Ja kaikki jonkun typerän hormoniheilahtelun takia. Niin turhaa tällainen. Ja turhaa veren hukkaa. Minulla on muutenkin hemoglobiini enemmän alakanttiin kuin yläkanttiin.
No joo, kokosin itseni ja kärräsin kolme kottikärryllistä multaa ylämäkeen, maalasin pari seinää ja sain hoidettua toisen lapsen iltatoimetkin melkein kunnialla, mutta se, että joutuu varautumaan siihen, että säännöllisesti mieli menee sekaisin ja sattuu. Juuri nyt se tuntuu enemmän taudilta kuin luonnolliselta osalta elämää. Että pitäisi muka nauttia naiseudesta ja syklisyydestä ja kierrosta ja ymmärtää sitä. Kiva niille, jotka pystyvät. Minäkin ehkä pystyn muun osan kiertoa, mutta ensimmäiset vuotopäivät olen kyllä sitä mieltä, että koko naiseus on ihan Utumnosta ja hekumoikoot housut veressä naiseuttaan, ketkä siitä jotain iloa saavat. Minä käperryn tuoliin ja toivon etten loukkaa ketään lähellä olevaa liian pahasti ja, että särky ja vuoto helpottaa huomiseksi.

Henane

Raccoon (Little, but evil)
Anoppi jäi kotivahdiksi uuteen taloon.. Ainoa sääntö oli, ettei saa kutsua vieraita. Nyt, kun ollaan puolimatkalla Pohjoiseen, niin hän ilmoittaa, että hakee miesystävänsä meiän talolle. Ei siis kysynyt lupaa eikä mitään, hän vain ilmoitti!!!! Kiva synttärilahja häneltä :xNyt en voi muuta ajatella, koska päivä pilalla :cry:

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Henane sanoi:
Anoppi jäi kotivahdiksi uuteen taloon.. Ainoa sääntö oli, ettei saa kutsua vieraita. Nyt, kun ollaan puolimatkalla Pohjoiseen, niin hän ilmoittaa, että hakee miesystävänsä meiän talolle.
Tosi kurjaa, että ei voi luottaa, ettätoinen pitää kiinni sovitusta :(

Hanna Kullanväärtti

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
"Ärsyttää" on lievä ilmaus sille tunteelle joka herää denialistien loputtomista höpinöistä kuten: a) ei ole mitään pandemiaa/koronaa/virusta b) "se on vaan flunssa" c) maskeista ei ole mitään hyötyä kun virukset menee niistä läpi mutta happi ei ja tulee aivovaurio d) kokeellinen rokote/myrkkypiikki/geeniterapia/ihmiskoe e) random-ukko videolla tietää mutta thl:n asiantuntijat ei ymmärrä mistään mitään f) random-ukko videolla sanoi hienon vaikean sanan ja pcr-testit ei toimi e) natsikortti g) luonnollinen vastustuskyky h) agenda i).......

Välillä on vaan niin vaikea jättää nämä omaan arvoonsa kun tämä puolitoista vuotta jatkunut tilanne on muutenkin niin turhauttava 😣