Taas ärsyttää!

Sidhiel

Rajatapaus
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Haha:grin: Ehkä kuitenkin ostan uuden niin ei akku poksahda heti taas. Kiitos kuitenkin tarjouksesta, bookbook toimii loistavasti lukulaitteena.

Fairy tale

Lapinorava
Nyt ärsyttää oma tyhmyys, oma hätäily ja helppoon meneminen. Että voi ihminen olla näin typerä!
Tilasin pesukoneen asennuksen, maksoin sen, sillä asialla oli kiire koneen ruikkiessa vettä muutaman desilitran vessan lattialle pesukertaa kohden. Mutta nytpä selvisi että firma on täysi kusettaja! Ja koska sieltä ei ole kuulunut mitään, uskoisin että peli on menetetty ja rahat menneet kankkulan kaivoon. Ensisilmäyksellä ja melkoisella kiireellä valittu palvelu ei näyttänyt mitään ikävää.

Laitoin vielä sähköpostin että soittavat ja sovitaan aika puhelimitse jolloin joku käy.
Pysyin asiallisena, vaikka asiattomuus alkaa olla hyvin lähellä ja harmitus valtava. Vaikka hutivuokrakämppäänkin meni takuuvuokran verran rahaa hukkaan, jotenkin kuitenkin tämä vähän reilun satasen menetys tuntuu kirpeämmältä ja osuu enemmän vyön alle. :x

Isilmírë

Kuukivi
Suomen Tolkien-seura
Minua puri punkki. Olin toissapäivänä sienessä, ja sen jälkeen suihkussa tarkastin parhaani mukaan, ettei punkkeja ole päässyt takertumaan iholle. Mutta joko tämä yksi pirulainen oli jo silloin asettunut kylkeeni selän puolelle tai sitten se oli jäänyt piileskelemään vaatteisiini ja mönki sieltä eilen, kun vedin samat housut jalkaan. Joka tapauksessa nyt on kutiava purema kyljessä, ja vain aika näyttää, tuliko mukana joku tauti vai ei.

Last edited:

Fairy tale

Lapinorava
Ärsyttää, että ärsytyksen aiheita on vähän väliä. Vanhasta asunnosta tuotiin kolme kattolamppua. Yksi jäi vanhaan paikkaan, koska sitä ei olisi saanut ehjänä pois. Ja nyt selvisi että yksi kolmesta lampusta on sen verran antiikkinen ettei sitä saakaan tänne toimimaan. Saalis laihat kaksi toimivaa kattolamppua ja kaksi muuta meni siis harakoille. Ja täällä on niin paljon lampunpaikkoja, että ihan hirvittää. Työhuoneen kattovalaistuksella on kiire ja olkkariinkin olisi ollut kiva saada valoa. Ollaan me ennenkin oltu pitkin talvea ilman kattovaloja, kun hajonneen tilalle ei saatu aikaiseksi vaihtaa ehjää. Muutenkin ärsyttää koko uusi sähkösopimus. Laskut tulevat olemaan oletettavasti nelinkertaisia vaikka oltaisi ilman kattolamppuja.

Rhosgobella

karvajalka
Jos, Fairy, yhtään lohduttaa, niin itselläni on puolet kattolamppupaikoista täyttämättä asunnossani, jossa olen majaillut nyt yli kaksi ja puoli vuotta. Ja elelen ihan valoisasti. Täytän vajetta seinä- ja pöytälampuin. Mitä sähkösopimuksiin tulee, niin nehän nyt ovat Mordorista.

Ereine

Kontulainen
Minua ärsyttää lamppuihin liittyen se että meillä on ollut kylpyhuoneen lamppu rikki keväästä asti. Kylpyhuone ja valaisin täyttivät tänä vuonna 40 ja emme onnistuneet saamaan lamppuun uutta loisteputkea. Minun pitäisi ilmoittaa asiasta vuokranantajalle mutta se ahdistaa minua niinpä olen ärsyyntynyt siitä etten ole saanut tehtyä asialle mitään ja siitä että kaikki asuntoon liittyvä on aina minun vastuullani koska jos en hoida asioita ei kukaan muukaan tee sitä. Toisaalta kylpyhuoneessa on ikkuna ja taskulampun kanssa pärjää ihan hyvin...

Fairy tale

Lapinorava
Tässä muutossa joka toinen asia näyttää siltä, että asiat pitää tehdä kahteen kertaan. Sain sähkölaskun, joka koskee heinäkuuta ja siinä on lasku koko heinäkuulta sinne vanhaan paikkaan. Minne katosi se ilmoitus, että halusin sähköt katki sieltä 10.7. jälkeen? Laitoin uutta viestiä ja haluan tosiaan sen vahvistuksen, että sopimus on nyt loppu. Ei tässä nyt joutaisi montaa ylimääräistä laskua maksella.