Tampere-miitit

Minulle käy 14.30-18.00 välillä, eli viiden aikaankin pääsisin varmaan paikalle. :)
 
Okej, jos nyt sovitaan sitten että miitti alkaa vaikka klo 17 niin paikalle tulkoot ketkä pääsevät. Itsekin saatan tulla, riippuen hieman kaverin menoista. :)
 
Minut on taas lisätty jo valmiiksi listaan kysymysmerkin kera näköjään, mutta voinpa nyt sanoa että en ole tulossa. Teatteri kutsuu...
 
Tulipas muuten mieleeni, että olen Tampereella perjantaina 22.4, kun lauantaina on nuo IB-lukion pääsykokeet, että jos silloin on tekeillä jotain, niin voisin jopa uskaltautua moikkaamaan.
 
Starelma, pistän tuon päivämäärän ensimmäiseen viestiin ylös niin saa porukka ilmoittautua jos pääsevät tulemaan. :)
 
Joo, ilmestyn kanssa lauantaina Roopeen viiden maissa.

Ja voisin 22. päiväkin tulla, jos silloin on jotain. Itha varmaan lomailee meillä tuon viikonlopun, mutta ei se taida ehtiä perjantaiksi mukaan vielä.
 
Ja sitten kävi niin etten päässytkään, kun isä tulikin raahaamaan minua kotiin jo kello 16.00. Höh. :(
 
Bombycilla sanoi:
Joo, ilmestyn kanssa lauantaina Roopeen viiden maissa.

Hmm, olen taas kiinnittänyt tosi tarkkaan huomiota päivämääriin ja kaikkea :roll:

No, jospa seuraavaan sitten tulen ihan aikanaan.
 
Jaah, täällon tämmönenkin o.O

Te kyllä kovasti aktiivisesti miittaatte, mutta ilmotusluontosena asiana kertoisin että mie ja mössykkä ollaan vappuna (vapunaattona, la 30.4) tulossa käymään, ja kuten tiedätte, miullon teitä kaikkia kamala ikävä :) Toivottavasti siis edes osa teistä (lue:KAIKKI<3) jaksaa meitä tulla jonnekin moikkaamaan.

Laittaisin tähän ainakin sata pienempikokolmosta, mutta te varmaan pitäisitte miua teininä, niin en uskalla (;

//Muoks: Ja Ice varmaan muistaa ko tota osallistujalistaa päivittelee, että mössykkä on myös kontulainen ^_~ (AnlaShok)
 
Itse voisin myös saapua paikalle 30. päivä ainakin. 22. päivä voi olla hieman hiljaisempaa, mutta saa nyt nähdä.
 
Jos saan rahaa tarpeeksi jostain, niin voisin olla tulossa tuolloin vappuna. Mutta riippuu täysin rahatilanteestani.
 
Kyllähän minäkin saatan paikalle mikäli kerkiän (lue selviän :wink:) ritakadun ghettovappu juhlinasta paikalle.
 
Tulipa vain mieleen, että Vohiskin voisi osallistua johonkin Tampere-tapaamiseen. Eli järjestäkää nyt kevään tai alkukesän aikana jossain viihtyisässä pubissa miitti. Minnekään Robertin kahvilaan meitsi ei viitsi tulla. Teitä kun ei kestä selvin päin :wink:. Tällainen järjestely tietenkin rajoittaa nuorimmat kontulaiset ulkopuolelle. Toisaalta voimme mennä paikkaan, jonne iltapäivällä ei vielä vaadita 18 vuoden ikää, esim. Artturi, Semafori? :)
 
Mihinkähän kellonaikaan tuo seuraava miitti alkaisi?
Ithan juna saapuu kymmentä vaille kuusi Tampereelle, eli jos miitti alkaa esim. viideltä niinkuin kai edellinen, niin Ithakin ehtisi joksikin aikaa mukaan. Itse pääsen toki aikaisemminkin.
 
Itse en todennäköisesti ole huomenna miittiin tulossa, mutta laitoin nyt kuitenkin miitin alkamisajankohdaksi klo 18 keskustorin suihkulähteellä.

Toivottavasti sopii. Näin Itha ja Bombykin pääsevät.
 
Ylös