Tampere-miitit

Höh, eka Tampere-miitti jää minulta väliin, kun tuo on juuri äidin synttäriviikonloppu. Ja miittejä kuitenkin oletettavasti ja toivottavasti tulee useammin kuin kerran vuodessa. :p
 
Joo, minäkään en Tampereelle ilmesty tosiaan kuin vasta jossain vaiheessa vikaa viikkoa. Sitä ennen olen poissa pelistä miittailun suhteen.
 
Minua kiinostaisi Tampere-miittailu noin vuoden tauon jälkeen, ja ensi viikon lauantai sopisi todennäköisesti. Vapriikkikin olisi mukava nähdä.
 
Jos satun eksymään Tampereelle takaisin tuohon mennessä niin ilmestyn paikkalle (harhanäyt ovat sallittuja)
 
Valitettavasti en pääsekään ensi lauantaina, rahat uhkaavat loppua ja viikonlopulle tuli muutakin menoa :( Toivon pääseväni Tampere-miittiin kuitenkin joskus myöhemmin tänä vuonna.
 
Leffa saattaa onnistua. En tiedä vielä ehdinkö ajoissa takaisin Tampereelle. Selviää tässä loppuviikosta.
 
Niin pitäiskö jotain aloitusaikaakin päättää. Näillä näkymin olen ajelemassa ittekseni Orivedeltä, joten toivoisin ettei ihan heti aamusta. Vaikka klo. 15.00? Vai tarvitaanko Vapriikkiin enemmän aikaa?
 
Luulisin että meidän on järkevämpää siirtää miittiä kokonaan myöhemmäksi, jos paikalle on kerran tulossa vain Aada ja muutama varsin epävarma. (Käykää silti katsomassa Usko koetuksella vaikka yksiksenne jos ette ole sitä vielä nähneet - kannattaa. ;)) Ehkä sitten kun oxonmoottaajat ovat palanneet kotimaahan... menee kuun vaihteeseen/syyskuun puolelle?
 
Jos 30.8 mentäisiin katsomaan x-files ja samalla puhuttaisiin kuukausitapaamisista?

Edit. Tänäkin viikonloppuna leffa 21 aikaan onnistuu =)
 
30. päivä kuulostaa hyvältä, olosuhteista riippuen saatan tuoda seuralaisen, jos se uskaltaa mukaan. Jos ei uskalla, niin saa viihdyttää itseään sitten.
 
30.8. paikalla olisivat Nerwen, Mic, Aada ja douv +1 sekä Halti. Muita?

Missä tavataan ja mihin aikaan? Olemmeko vielä menossa Tiibettiin?
 
Finnkino nyt näköjään jatkaa kummia aikataulutuksiaan ja esittää TXF2:ta ensi viikonloppuna 22:15 (eikä esim. 20:15 kuten nyt [22]). En usko, että paikkoja tarvitsee erikoisesti etukäteen netistä varata, varsinkin kun muutenkin pyörimme lähistöllä niin voimme lunastaa liput alkuillasta. Mutta kuinka monella on kiinnostusta Tiibet-näyttelyyn ja (edelleen) kuinka pitkän ajan haluatte sitä varten varata? Vapriikki sulkeutuu siis klo 18 lauantaisin. Riittääkö, jos tapaamme klo 17 esim. Plevnan edessä (sinne kaikki osannevat?)
 
Minä voisin haluta Tiibetiin, katsoo sitten huvittaako avecia tulla. Kello viideltä Plevnan edessä kuulostaa hyvältä, ilmoittelen uudestaan, jos tullaan vasta myöhemmin kahville (vaikken minä kyllä kahvia juo) ja elokuvaan.
 
Minä olen Tampereella lauantaina sattumalta ja samalla olisi tietysti kätevää ja mukavaa käydä miitissäkin, varsinkin jos olette suuntaamassa joskus vaikka kuuden jälkeen kahville. Aikatauluni on kyllä vähän epäselvä, minulla on työkeikka jostain yhdestätoista neljä-viisi tuntia eteenpäin ja sitten lounas mutta esim. kuudelta saattaisin ehkä olla vapaa. Jos huolitte minut joukkoonne niin jos voisin vaikka saada jonkun puhelinnumeron niin voisin ottaa selville olinpaikkanne.
 
Viideltä pitäisi onnistua minullekin =)

Ereine, lähetän numeron yksärinä
 
Viideltä Plevnan edessä siis. Ihan huippua jos Ereinenkin pääsee näkemään neljän vuoden tauon jälkeen. :)

//Varasin meille nyt kuitenkin lippuja kutosriviltä, kun näytti siltä että pienestä salista alkoivat parhaat paikat mennä. Katsotaan sitten lauantaina moniko meistä oikeasti niitä lunastaa. ;)
 
Ylös