Tampere-miitit

Noin. Eli nyt on taas uutta miittiä päivitetty kehiin. Osallistujia lisää? Ehdotuksia kellon ajoista? Tietoa onko Roope jo auennut siihen mennessä? :)
 
Olen siis juu Tampereella tuolloin, en vaan tiedä vielä mihin aikaan tai muuta, mutta olisi kivaa nähdä taas porukkaa sielläpäin. :)

Tulossa siis.
 
Jos pistätte tarpeeksi iltapäivälle (= 15 tai sen jälkeen) niin minäkin pääsen paikalle. Aamu kun kuluu yhteen asti Ylöjärvellä töissä. Ja Roopeen kiitos jos se vaan on auki, mulla on Jahwa Cahwa-vieroitusoireita. Toisaalta jos on nätti keli niin voisimme hankkia eväitä ja mennä istuksimaan vaikka Wanhan kirkon eteen aurinkorappusille?
 
Hyvin suurella ehkä - varauksella saatan olla tuolloin Tampereella, olettaen että saan yösijan jostain illan mahdollisen baarimiitin takia (tarjouksia otetaan vastaan). :p

Ja minullekin sopii siis paremmin mahdollisimman myöhäinen ajankohta.
 
Jepulis jee, tuo kello 15 voisi olla ihan hyvä aika. En pistä pahaksi ollenkaan.
Ja uskoisin, että se sopii muillekin, joten laitampa sen ensimmäiseen viestiinkin. :)
 
Ei vielä aivan varmaa, mutta ehkä pääsen tulemaan, ainakin hetkeksi. Juhlitaan varmaan kaverin synttäreitä tona päivänä, mutta mitä todennäköisimmin illalla.. Juu mutta siis kysymysmerkillä, kiitos.
 
Minäkin olen varmaan tulossa, pitää tuon vanan kanssa pyöriä. Tosin reenit menee vähän päälle, mutta tulen niiden jälkeen sitten.
 
Heij, koska Baarimiittikin on lauantaina niin laitoin senkin ensimmäiseen viestiin nyt näkyville. Ilmoittautukaa ihmiset myös sinne, ketkä olette siis tulossa ja ehdotelkaa baaria mihin mennään!
 
Kysymysmerkillä baarimiittiin voisin olla tulossa. Riippuen siitä,
saanko mistään rahaa ja kyytiä.
 
Minä ja tuo miäs voitaisiin baariin tulla. Riippuu kellonajasta ja jaksamisesta/humalatasosta. Tullaan meinaan lauantai-iltana Vironristeilyltä.. Muttasiis. Kymysysmerkillä mukana.
 
Baariin saattaisin olla tulossa (eli kysymysmerkillä listalle, kiitos :)), mutten koko päivää voi miittailla maanantain tentin takia.
 
Tulen kaiketi kumpaankin miittiin, koska yösijakin järjestyi. :p
Lisäsin Telepin baarimiitti-listalle.

Huom. Jos ihmiset haluavat päästä helpommalla niin otan miiteissä vastaan The Miitin vastuunvapautuslomakkeita. Olen melkein koko päivän Tampereella, joten minut tavoittaa kummastakin miitistä. Säästätte ainakin postimaksuissa.
 
Tulen ehkä mahdollisesti myös miittailemaan ainakin baarimiittiin, kun olen melkein lähiseudulla muutenkin. Tulemiseni riippuu paljolti kyydeistä sun muusta.
 
Joo oon tulossa baarimiittiin, päivän miittiin en pääse ku oon mummun 90-vuotisjuhlilla. Ehdotan O'Connellsia tai Tuulensuuta, riippuen paljonko tulee väkeä. Tuulensuussa ei voi kovin isolla porukalla miitata.
 
O`Connels kuulostaa hyvältä. Mieluiten sellainen ajankohta, että tulisi hyvä jatkumo tuosta päivällä olevasta miitistä. Tai no, voinhan keksiä jotain muutakin tekemistä sille välille. :p
Mutta klo 19 kuulostaa ihan toimivalta ajankohdalta.
 
No 19 on kyllä aika naurettavan aikaisin, mutta mitä väliä. O'Connellsissa ei ainakaan ole tungosta tuohon aikaan :D
 
Ylös