Tampere-miitit

Haltiamieli on huomenna 31.5.2005 Tampereella ja tavattavissa klo 15 --> (19?). Alustavasti on sovittu treffit rautatieaseman edustalle klo 15:15. Nerwen, Sillanrakentaja, ja Haltiamieli paikalla, ainakin.
 
Haltiamieli tuli, näki ja voitti. Eiku... Mut jees, olipa nastaa. Tulipa käytyä Stockan levyosastolla, Akateemisessa ja pizzeriassa. Hienoa, että Ruusa Gamgikin saapui paikalle, kyllä sitä nelistäänkin miitti saadaan pystyyn. :p
 
Mites tänä viikonloppuna, olisiko ihmisillä aikaa näeskellä? Launtaina päivällä olis varmaan paras ajankohta. Siinä klo 14-15? Keskustorilta eteenpäin varmaan taas. :)
 
Tämä vois ainakin olla mukana, on jo niiin kauan kun viimeksi miitissä oleilin. Mikäli siis sisko ei tuo mikroaan just tuohon aikaan...
 
Se on hienoa Mitja, että päätät ilmoittaa/ehdottaa miittejä aina niin ajoissa. :)
Pistin nyt kuitenkin ensimmäiseen viestiin tuon.

ps. minä en tule.
 
Juu anteeksi. Mut katoin vaan et kukaan ei ollu tehny mitää ni päätin ehdottaa. Kyseinen ajankohta sattui vaan olemaan se ensimmäinen kerta kun katsoin loharia tällä viikolla. Ja lauantaina on aina tylsää päivällä niin on kiva nähdä kontulaisia.
 
Juu ei sitä anteeksi tarvi pyydellä, mut meinasin vaan, et vois olla helpompi saada porukkaa kasaan jos näistä ilmoitettaisiin aikaisemmin. :)

Toivotaan nyt, että kuitenkin vielä hieman porukkaa ilmoittautuisi enemmän..
 
Veikkaan, että sitä porukkaa ilmaantuu kyllä. Klo 14 varmaan jo sit nähtäis Keskustorilla. Katsotaan siitä sit mihin menee ja mitä tekee. Ensi viikolla en ole kyl ehdottamassa miittiä kun viikonloppu menee sitten Provinssissa.
 
Lauantaina 18.6. miittiä?

Minä voisin olla tulossa Tampereen suunnalle ensi lauantaina, 18.6., mikäli saadaan kasaan miitin ainekset. Idea olisi siis puhtaasti tulla näkemään treelaisia kontuporukoita.
 
Mä saatan olla jopa Tampereella tuolloin, mutta en kyllä voi luvata paikalle pääsemistä. Älkää siis odottako, mutta älkää ihmetelkö jos paikalle saavun.
 
äääh, väärä ajankohta... parempi vaihtoehto olis ollu sunnuntai.. mutta saatte pärjätä ilman minua siis... :roll:
 
Harmi että on justiinsa tuolloin miittiä, nimittäin itseni lisäksi Sillanrakentaja, fanye, Ruusa Gamgi, Amaltholiel, Curufair ja Mibar ovat Konnun pändin reeneissä Irjalassa.
 
Ylös