Tampere-miitit

Icegorn

Kontulainen
Tampere, tuo suloinen ja rakas maamme kolmanneksi suurin kaupunki. Siellä me asumme ja tapailemme.
Tähän topicciin ilmoittelemme siis tulevista tapaamisista ja kaikkea niihin liittyviä juttuja. Ota rohkeasti osaa keskusteluihin.

HUOM! Mikäli et ole aikaisemmin ollut miiteissä ja mietit uskallatko tulla mukaan, TERVETULOA!
Kaikki uudet kontulaiset ovat aina tervetulleita Tampere-miitteihin! :)

HUOMAUTUS

Tamperelaiset Pubivisamiitit ovat nyt saaneet oman Topiikkinsa, joka löytyy klikkaamalla sanaa:

a) Moi, siis niinku!
b) Ehtoota taloohin
c) Päevvee, päevvee!
d) Kui sul?
e) Moro!
f) Hejsan! Tjänare!
 
Last edited:
Tulen toki tuohon 15.4. miittiin, riippuen toki kellonajasta... Olen ainakin virka-ajan koulutuksessa, siitä eteenpäin en osaa sanoa.

Ja kas, 2.4... Kai sitä voisi.
 
Mä saatan päästä tulemaan tohon neljännen päivän miittiin (jos osaan raviradalta suunnistaa keskustaan :D), kun mahdollisesti saan kyydin Tampereelle, että oon ehkä tulossa :)
 
Mun on kyllä esitettävä vastalauseeni tästä yhden topicin järjestelmästä. Onko niitä topicceja todella niin paljon että niiden määrä olisi ongelma? Sen sijaan on paljon helpompi kertavilauksella katsoa Kohtauspaikasta, mille päiville on suunnitteilla miittejä. Yhtä topiccia käyttäessä on vaikeampi nähdä, ketä on mihinkin miittiin tulossa, ellei joku aktiivisesti pidä yllä listaa saapujista - joka taas teettää turhaa lisätyötä vailla mainittavaa hyötyä. En ole missään vaiheessa huomannut että topikkien määrä olisi edes pieni ongelma, kun Tamperetta koskevat aiheet on helppo siivilöidä kertavilkaisulla.
 
Samaa mieltä Telepin kanssa. Vaikka Tampere-miitti-topiceja olisi kolmekin kerralla (jota enempää tuskin olen nähnyt), niin ne silti tuskin aiheuttavat häiriötä kellekään. Tämä systeemi taas on epäkäytännöllinen.

Mutta joo. Jos tätä joku haluaa jatkaa, niin näin tehköön. Minut voi lisätä 2.4. miitin kohdalle kysymysmerkin kera.
 
Tästä oli viime miitissä puhetta, ja joku kysyi että miksei meillä ole samallalailla kuin esim Turussa. En nyt enää muista ketkä kaikki osallistuivat keskusteluun, mutta tulimme silloin tulokseen, että näin olisi hyvä.
 
Itseasiassa systeemi toimii hyvin, merkkaan aina otsikkoon koska miitti on ja missä. Ihan hyvin meillä toimii, mutta voisi toimia huonommin, jos en olisi niin aktiivinen miittailija. Jos meillä ei olisi yhtä topicia, niin kohtauspaikka hukkuisi Turkumiitti-topiceihin, ollaan sen verran aktiivisia miittailijoita.
 
Niin, eiköhän ongelma häviä, jos otsikkoon päivitetään seuraavan miitin päivämäärä. Toisaalta aika harvinainen on tällainen tilanne, että useampaa miittiä suunnitellaan samaan aikaan, dvs. päivämääriä on ehdotettu jo pitkälle tulevaisuuteen.

Tulen mahdollisesti 2.4.
 
Nyt en sitte ilmesty kumminkaa 2 päivä... En saakkaan kyytiä, kun kyyditsijät peru menemisensä ja ei oo varaa maksaa junaa molempiin suuntiin... :(
Ja 15 päivän saapumisestani en oo vielä ihan varma...
 
Voisin huomenna kenties saapua paikalle. Ehkä. Jos innostusta ja jaksamista riittää.

~Yavannie~
 
uulalaa, saatte kestää tätäkin ainaskin 2.4. see ya.

[saatan tosin tulla myöhemmin, riippuen siitä missä kunnossa ollaan huomenna. mutta tulossa kumminkin.]
 
Bomby, Ice ehdottaa viestissään klo 14:a.

Itse liityn seuraan hieman kolmen jälkeen. Koettakaapa olla siellä siihen asti :)
 
Kiitoksia miitistä täältä Koivistonkylästä.
Hyvin oli porukkaa, jopa 16 kontulaista saapui paikalle todistamaan kahden mohikaanin läsnäoloa ja muuten vain sekopäistä touhuilua. :)

Terveisin, Ice, Sami ja yuki
 
Mie pääsen vasta kuuden aikaan, mutta soittelen vaikka, onko miitti silloin vielä olemassa... Olisi kiva nähdä ihmisiä.
 
Aivan niin, olinkin jo unohtanut että nyt on miitti.

Tuota tuota, en nyt osaa sanoa jaksanko sittenkään paikalle saapua. Voi olla että löhöän tuon perjantain kotona sängyssä. :)

Mutta voin ehdottaa kellonaikaa klo 17? Roope?
 
Ylös