Tampereen teatteri: Taru Sormusten herrasta. 31.8.2024, ryhmävaraus

Ah, Googleen kirjautuminen ei näköjään ollutkaan välttämätöntä vastauksen lähettämiselle.

:nolo:

Anteeksi massiivinen epäaktiivisuuteni. Täytin nyt myöhässä lomakkeen mutta jos ehti mennä jo niin sitten ehti.

Multakin oli jäänyt lomake täysin oi kun tämä ei taas laittanut sähköpostihuomautusta uusista viesteistä, kiitos yksäripingistä, nyt vastattu. toivottavasti ei ollu liian myöhässä

Onko maksuohjeet jo laitettu? Aloitusviestissä kun lukee "sähköpostilla helmikuun alussa", mutta ainakaan minulle ei ole vielä tullut. Tarkistin roskapostikansiotkin.

Ei vielä, mutta pian tulee. Ongelmana oli se, että useat olivat jättäneet ilmoittautumisen myöhään, eikä haluttu laittaa maksuohjeita useampaan kertaan.

Kiitos! Ei minulla hoppu ole, olin vain huolissani, että ne on jo lähetetty, mutta minun onkin kadonnut bittiavaruuteen jonkin sähköpostibugin takia.

Myös järkän elämä on viivästyttänyt asian hoitoa. Mutta nyt kaikki ovat ilmoittautuneet ja soittelen ensi viikolla teatteriin ja päivitän varauksen ja kysyn miten liput toimitetaan. Sitten laitan sähköpostia!

Juuri lähti laskutustiedot kaikille. Tarkistakaa roskapostikin ;) Ja jos ei löydy, niin laittakaa yksäriä. Eräpäivä maaliskuun lopussa.

Kiitos! Maksettu on. Nyt helpottuu oma kirjanpito piirun verran, kun ei tarvitse enää jatkuvasti muistutella itselle, että tietty osuus tilillä olevista rahoista on varattu teatterilippuihin eli oikeasti käytetty, vaikka se siellä vielä näkyykin.