Tapaaminen Taru sormusten herrasta -konsertin yhteydessä 21.3. Helsingissä (ja Tampereella 24.3.?)

Ilma

Somehaltia
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Hei!
Kuten moni varmaan jo tietää, Helsingissä järjestetään lauantaina 21.3. konsertti, jossa esitetään musiikkia Taru sormusten herrasta -ja Hobitti -elokuvista. Konsertissa esiintyy myös TSH-elokuvien Pippin eli Billy Boyd.

Koska moni kontulainen on varmaankin menossa paikalle, kyselisin hallituksen puolesta, että onko osallistujilla haluja tavata ennen konserttia tai sen jälkeen ja mennä yhdessä esim. syömään, kahville tai lasilliselle. Konserttihan alkaa Kulttuuritalossa klo 15 ja päättymisajaksi on merkitty klo 18. Kuinka moni olisi kiinnostunut tapaamisesta?

Koska olen itse menossa myös klo 19 alkavaan elokuvamusiikkikonserttiin, ehdottaisin, että tapaisimme halukkaiden kanssa noin klo 13 lounaan merkeissä jossain lähiravintolassa. Paikkaehdotukset otetaan kiitollisina vastaan, sillä en tunne kovin hyvin Kulttuuritalon ympäristöä. Toki syömään voidaan suunnata myös konsertin jälkeen, mutta sinne en välttämättä itse ehdi.

Helsingin konsertti näyttää tällä hetkellä olevan loppuunmyyty. Vastaava konsertti järjestetään 22.3. Turussa (lippuja ilmeisesti vielä saatavilla) ja 24.3. Tampereella (loppuunmyyty). Tampereen konsertin yhteyteen on myös alustavasti suunniteltu kontulaisten tapaamista, jos kiinnostusta riittää.

Ps. Sama konsertti on tarjolla myös syksyllä, mutta ilman Billy Boydia. Konserttipäivät ovat Helsingissä 3.10. ja Tampereella 28.9.

Last edited: