Taru sormusten herrasta-barbiet

Iihania!

Ken on aivan Orlando Bloomin näköinen!
 
Ja Galadrielkin on aika itsensä näköinen :roll: Voi vain kuvitella, millaisen suosion nuo saavan vaikutuksille alttiiden pikkulikkojen parissa. Toisaalta tässä puhuu aikuinen, joka hankkisi heti netistä eräänkin anime-pehmolelun, jos se ei olisi niin sietämättömän kallis. Onhan se kiva, että on se iiihana suosikkihahmo iiihan ikiomana.
 
Olisin itsekin varmaan nuorempana mankunut noita synttärilahjaksi :roll: Ihanhan nuo ovat elokuvahahmojen näköisiäkin.
 
...

Aika... mielenkiintoista. Ei oheistuotteissa mitään pahaa, mutta rajansa aina kaikella. Mutta ihan jee.
 
:shock: Aikasti järkyttynyt olen... ( :D )
Voi sitä ihanaa aikaa ennen elokuvia ja kaikkea tätä krääsää...
 
Galadrielista on saatu aika paljon elokuvaneidin näköinen, mikä ei kaikilla "fanibarbieilla" ole onnistunut. Keniin en ole niin ihastunut. Liikaa maskuliinisuutta. Eivät nämä nyt niin karseita ole, vaikkakaan ajatus yhdestä krääsästä lisää ei ole maailman mukavampia.
Kirjoitin viestin!
 
Galadriel-barbin puku on minusta oikein onnistunut ja ihastuttava! Legolas näyttää vähän kököltä.
Minua ei oheiskrääsäuutiset hetkauta, ellei nyt ihan Happy Meal -oheisleluksi päädy. Olen itsekin käyttänyt fanitavaraan leffojen tiimoilta varmaan tuhat euroa.
 
Give me a break!! :shock:

Meillä fanitavaraa on aika rajallisesti mieheni Lotr-keräilykortteja lukuunottamatta. Leffat tietysti, Lotr-avaimenperät (toinen valituksen tuloksena) DVD:en kylkiäisinä, Gandalf-kirjanmerkki lahjana ystävältä, Gandalf-mukit (toinen myös valituksen ansiosta), karttaboksit mieheni osti minulle lahjaksi. Yleensä haluan, että tavaroilla on jokin käyttötarkoitus, en voi sietää koristekrääsää. Tai, no, Sormuksen ritarien Gift boxin Argonath-pystit olivat sen verran hienot, että ne piti hankkia :oops:

Tolkienin kirjoja onkin sitten hyvä kokoelma, mutta se on eri asia.
 
Onhan silmänilona oleminenkin käyttötarkoitus. Se joka ei omista koriste-esinettä heittäköön ensimmäisen kiven! :D
 
Oioi, olivatpa sieviä! Paljon onnistuneemman näköisiä kuin NLC:n viralliset leffanuket, joita tiistaina katselimme reissussa. Ne olivat osin aika järkyn näköisiä. Saanpa toivoa tosissani, etten törmää tuohon Galadrieliin, kun sen taannoin ostamani Pähkinänsärkijä-barbien hinta sylettää vieläkin... Alas lelujen (ylä)ikärajat!
 
Korvat!

Nyt minua rupesi kiinnostamaan ihan tosissaan, että onko Orl..., ei kun Ken-Legolasilla ja Galadriel-Barbiella suipot korvat? Pitäisi olla vai pitäisikö sittenkään? Voi voi, nyt en osaa päättää, kumpi tässä pitäisi laittaa etusijalle. Ehkä se sittenkin on vain Barbie, joka leikkii Galadrielia. Sillä voisi olla pikkuruiset kumiset irtokorvannipukat. Ostaisi nyt joku jomman kumman ja kertoisi.
 
Her long flowing hair covers pointed elven ears.

Suipot korvat on.

Mutta katsoitteko muita sivuilla olevia barbeja? Pelottavia. En minun aikoinani ollut mallibarbieta, jolla on edustusasunsa olla myös alusvaatteet. Tai ehkä oli mutta emme saaneet niistä tietää. Meidän barbimme olivat hyvin kovassa käytössä ja minusta ei varmaan vieläkään olisi keräilijäksi.
 
Olen tuntitolkulla istunut yksin ja hiljaa täällä koneella. Kun näin tuon Galadrielbarbien, taisin sanoa jotakin ääneen moneen tuntiin.
"Voi ku söpö". Tuo oli hiljainen kommenttini yön hiljaisuudessa. Kyllä minä olisin pikkutyttelinä tykännyt tuosta. Ja miksei vieläkin hyllyä koristamaan. Krääsä on krääsää ja kuka kerää mitäkin. Jokuhan voi kerätä nukkeja. Nukke tuo on muiden nukkien joukossa.
 
Kyllä minulle tuollainen kelpaisi vieläkin, ottaisin kyllä hyllyä (se on tosin melko täysi kaiken muun krääsän ansiosta, mitä olen onnistuneesti kerännyt kaapit pullolleen) koristamaan ja näpräilemään. Ihastuin vielä katselemaan muitakin noilla sivuille löytyviä nukkeja, niiden asut on syötävän näköisiä, vaikka melko naurettaviakin tuolta löytyy. Kyllä minä silloin pienenä Spice Girlssien aikana innostuin kinuamaan söötin Geri-barbien. :D (Sillä oli muuten ihan järkyttää irvistys kasvoillaan). Mutta tuo galadriel on melko söötti.

Minkäs sille mahtaa, oheistuotteita nyt tursuu joka nurkasta, ja jotkut ovat vastustamattomia kerrassaan :mrgreen: . Kumminkaan en nyt TSH-kamoja ole rohmunnut, ihastelu kaupassa yleensä vain riittää. Kartta-julisteen ja pelikortit olen ostanut, kalenterin sain lahjaksi, (ja elokuvat tietty videolla.) Muistaakseni en muuta.
 
Ihan sieviähän nuo, mutta :roll: ... Vähän arveluttaa. Tosin kyllähän minultakin Gandalf-figu hyllystä löytyy (sauvaan syttyy valo :) ) mutta silti vähän epäilyttävän oloisia. Ja minusta se Gala näyttää barbielta.
 
Fearless sanoi:
Ja minusta se Gala näyttää barbielta.
Johtuisikohan siitä kun se on barbie ;)
Yllättävän onnistunut oikeastaan tuo Galadriel, täytyy sanoa. Onnistuu olemaan jopa ihan tunnistettava. Legolas-Ken taas ei ole aivan yhtä onnistunut. Onneksi Ken ja Barbie ehtivät jo erota, muuten tästä pitäisi vetää tiettyjä johtopäätöksiä...
Noh, enpä toki itse noita ostaisi hyllyyni, mutta enpä ole muutenkaan noihin leffan oheiskamoihin intoutunut. Ne mitä voisin sinänsä ostaa (esim. miekka- & korureplicat) ovat jo niin hintavia, että ennemmin käytän rahani muuhun. :p
 
Ylös