Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Taru sormusten herrasta Turun kaupunginteatterissa keväällä 2018

Keskustelu huoneessa 'Yhdistyksen tapahtumat', aloittanut douv, 04.10.2017.

1. douv

douv Kontulainen Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Helmikuulle ei ollut lauantainäytösten paikkoja enää kuin parvekkeen takariveillä (ja 28.2. ei edes ole lauantai), siksi hallitus päätyi asettamaan etusijalle permantopaikat eikä näytöksen varhaisuutta. Ajatuksella "jos ei mene ensi-iltaan, voi samantien odottaa parempia paikkoja". Eli tuo huhtikuu on aivan mitä Heather tarkoittikin kirjoittaa. :)

Heathertoes, Círdan ja Isilmírë tykkäävät tästä.
  2. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen

Onko tämä tiukasti vain seuran jäsenille, vai saako muuten-vain-tolkienisti -perheenjäseniä ottaa mukaan? Jos saa, kysyn josko äitiänikin kiinnostaisi. Minä ja Krasus olemme näillä näkymin tulossa, mutten laita mitään virallista ilmoittautumista ennen kuin äitiasia on selvä.

3. Heathertoes

Heathertoes Seuran puheenjohtaja Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

^ Ei ole määritelty (mietin postatessani, että pitäisikö laittaa, että seura kattaa mahd. toimituskulut jäsenten osalta, mutta totesin, että tuskin tulee mitään seuran ulkopuolista yleisöryntäystä tuosta huolimatta), mutta henkkoht linjaisin, että jos tuo mukanaan jonkun yksittäisen kiinnostuneen seuran ulkopuolisen, niin ihan ok. Enkä muutenkaan rajaisi jäsenille pelkästään, koska esim kaikki miittaajat ja foorumilaiset ei oo jäseniä, ja yleisestikin pitäisin avoinna seuran toiminnasta kiinnostuneille.

Lippuja muuten nyt varattu ~13/30 kpl, joten vielä mahtuu, mutta nopeahkosti kannattaa toimia (varsinkin, jos tulee tarve varata lisää paikkoja, niin nopeampi parempi).

Isilmírë tykkää tästä.
  4. Heathertoes

Päivitys: Olen saanut 23 lippuvarausta - jos saamme tuon 30 täyteen, niin saamme ryhmäalea hitusen, vink vink ;) Mainittakoon muuten, että katson yksäreitäni parin päivän välein, joten älkää huolestuko, jos ette heti saa kuittausta varauksestanne! (toki jos olette laittanut mulle tätä ennen viestiä, mutta en oo vastannut, niin sit kannattaa huudella uudestaan)

douv tykkää tästä.
  5. Laichalaf

Laichalaf ben enyd

Näköjään tuttavapiirissä on sen verran kiinnostusta että tehdään tilaus erikseen.

6. Heathertoes

Kaikki seuran liput on nyt varattu! Jos nyt huomaat, että mahdollisuus meni sivu suun, niin laita minulle yksäriä (tai sähköpostia, jos olet morelilainen, etkä pyöri foorumilla :D ) viimeistään tiistaina 7.11. klo 12! Tuon jälkeen soitan teatterin lipunmyyntiin ja varaan lisää lippuja nykyisten paikkojen vierestä.

Samoaja-Jone, Isilmírë ja Kointähti tykkäävät tästä.
  7. Samoaja-Jone

Samoaja-Jone Hobitti

Huh, onneksi tarkastin foorumin sattumalta juuri tänään ja tähän aikaan :o Mennyt ihan sivu suun koko teatteriprojekti mutta kiinnostaa kovasti. Täytyy äkkiä tarkistaa aikataulut ja rahatilanne, palaan asiaan puolehkon tunnin sisällä. Edit: Väärä hälytys, ei onnistukaan. Täytynee mennä itsekseen katsomaan joku muu päivä.

Last edited: 07.11.2017
  8. Dracaena

Dracaena Raseena

Äh. Minä en vieläkään saanut siis tietää, milloin minulla on keväällä konsertteja. Koska soittajia ei ilmeisesti tarvitse infota hyvissä ajoin, vaikka se tieto olisikin olemassa. Täytyy katsoa, pääsisinkö omin neuvoin joskus katsomaan tai sitten varaan itse teidän läheisyydestänne paikan.

9. Heathertoes

Sormuksen saattueemme vahvuus on 34 henkeä! Maksuohjeita seuraa myöhemmin tässä kuussa. Jos et ole saanut minulta kuittausta lippuvarauksestasi, niin älähdä asiasta minulle.

Lippuvarauksemme on seuraavanlainen, joten jos haluat myöhemmin liittyä joukkoon, niin voit tutkailla lähipaikkoja:
    rivi 2: 32-51
    rivi 3: 59-62 ja 71-72 ja 76-79 (jotkut örkit ovat vieneet paikkoja välistä)
    rivi 4: 106-109
    (ps. älkää hobitit please ilmoitelko mulle paikkatoiveita sit :D )

Ja päivähän oli lauantai 28.04.2018 klo 16:00.

Rhosgobella, douv ja Isilmírë tykkäävät tästä.

Jaa somessa