Taru Sormusten herrasta

  • Keskustelun aloittaja Vieras
  • Aloitettu
Gingerbreadman sanoi:
Hauskaa, että pieni vitsi saa tällaisen kirjotusvyöryn! :D :D

Katsos sitä varten me konnavahdit olemme täällä. ;) Yritämme pelastaa trolliltakin vaikuttavan keskustelunaloituksen ja ohjata viestejä niin, että saadaan aikaiseksi järkevää ajatustenvaihtoa. Eikös tässäkin topikissa ole ollut kuitenkin loppujen lopuksi ihan oivallista keskustelua, vaikka aloitus olisikin ollut vitsi?
 
Muuten, tänään on tullut kuluneeksi 51 vuotta The Fellowship of the Ringin julkaisemisesta. Onnea vaan!
 
Ihka ensimmäistä kertaa luin TSH:n joskus ala-asteella, se homma vaan meni siinä pieleen, kun ne oli yksittäisinä kirjoina, ja ajattelin sitten että ei kai tässä niin väliä missä järjestyksessä lukee... Eli kun Sormuksen ritareitten jälkeen ei löytyny kirjastosta Kahta tornia, hyppäsin suoraan Kuninkaan paluuseen. VIRHE! :D En sitten päässy oikeen hommaan sisälle.. Sitte vissiin Koululaisessa oli juttu että TSH:sta ruvetaan tekemään elokuvia ja päätin että ny tämä luetaan :) Sain sen sitten joululahjaksi (ja "ovelasti" olin mukana kirjakaupassa kun äitille valittiin joululahjaa.. Sormusten herra sieltäkin paperista tuli... :D nooh, kaksi TSH:ta talossa :p) ja aloin jouluna sitä lukemaan. Viikko-pari siinä tais mennä, muistan kun uuden vuoden aattona muu perhe katsoi Kurkunleikkaajien saarta ja minä luin TSH:n liitteitä läpi että saisin kirjan luettua ennen vuodenvaihdetta :)
Sen jälkeen on tullu luettua se viitisen kertaa ja kaks kertaa englanniksi. Eikä siihen kyllästy vaikka sen kuinka monta kertaa lukis. Ja aina lukemisen jälkeen on muutaman päivän jossain aivan muissa maailmoissa :)
Olin lukenut ennen TSH:ta fantasiaa, ja varsinkin sen jälkeen :D Paljon huippukirjoja, mutta varsinkin Silmarillionin jälkeen menetin täysin sydämeni Tolkienin maailmalle :)
 
En oikein tie missä kysyisin tätä ja kun ny satuin oleen tääl niin kysympä sit täälltä. Eli. Tietääkö joku mistä sivuilta löytyis ohjeet et vois tehä ite vaik Merrin asun tai sit jonkun muun. Löysin vaan viitan mut ei sekään tainu liittyy mitenkään taru sormusten herra viitoihin. Jotenka jos joku sattuis tietään niin viittiskö vaik antaa mulle osotteen niin voisin sit tehä jonku niistä asuista (jos osaan, mut eihän sitä tie jos ei kokeile HEH) Jotenka ei täs sit muuta paitsi et mää luin ekan kerran TSH olisko yheksän kymmenen vuotiaana ja tykkäsin siitä jo sillon tosi paljon. Meilläkin on kaks TSH. Toinen on mun toinen mun veljen, mut on ne silti eri painokset joten eri kannet HEH. Jotenka vielä jos teidätte jotku sivut niin oon tosi kiitollinen. Jo etukäteenkin kiitos kaikille. :D
 
Ylös