Taxi

Sourcils

Hobitti
Ja kyse on siis SubTV:ltä arkisin klo 20.00 tulevasta 70-luvun komediasarjasta, ei ranskalaisista kaahauselokuvista (jotka ovat kyllä myös hyviä)

Siis, olen aina erittäin nihkeä katsomaan vanhoja valmiiksi naurettuja komedioita, kun ne eivät yleensä naurata kuin sitä valmiiksinaurajien kovaäänistä matamia. Taxi on kuitenkin tästä iloinen poikkeus. Hyvät näyttelijät (Danny DeVito ja Andy Kaufman nyt etunenässä) ja "uskottava" juoni on tehnyt siitä yhden kesän pakkokatsomisista. Ja puhumattakaan Taxin upeasta tunnarista ja taustamusiikista, ihanuus.

1970-luvulta tuli siis muutakin kuin karseat vaatteet. Jos ette ole katsoneet, hus television ääreen heti tänään.
 
Se kyllä aikas hupaisa ohjelma on tullu aina välillä katottua, kun ei oo ollu muuta tekemistä. Mulle se kuitenkaan ole mikään sellainen että pitäis kattoo joka kerta, mutta aina välillä se on ihan piristävä.

Täytyy myöntää että Danny DeVito on kyllä huippu! Varsinkin siinä roolissa sen taksipaikan johtajana...

Gandar sanoi:
Siis, olen aina erittäin nihkeä katsomaan vanhoja valmiiksi naurettuja komedioita, kun ne eivät yleensä naurata kuin sitä valmiiksinaurajien kovaäänistä matamia.

Niitä on mukava aina kuunnella kun on tyyppejä jotka nauraa matalalta ja sellasia jotka nauraa korkeelta ja kovaa... :D Parhaiten kuuluu kuitenkin jos joku mies hörnöttää siellä oikein kovaa. :)
 
Ylös