Teho-osasto

Arha

Hobitti
Täällä Vanhassa Käärmeessä ei ollut vielä aloitettu topicia Teho-osastosta. Tai, sairaalasarjoistahan oli mutta siellä oli kaikki Yötä Päivää ja Sairaalaelämää...
Elikkä, Er on nyt tauolla mutta jatkuu elokuussa. Tosin vanhoilla jaksoilla, ne on niitä kasikauden juttuja.
Vanhassa Vanhassa Käärmeessä puhuttiin vanhoista jaksoista. Mä olen nyt kääntämässä muutamaa vanhaa jaksoa, jos joku haluaa niin siitä vaan...
Mä en jaksa odottaa että Er jatkuu. Suosikkihenkilöitä???
 
No löysinpä minäkin sitten tänne uuteen Vanhaan Lohikäärmeeseen vihdoin. :D

Suosikkihahmoja? Jaa. Varmaankin Corday, Romano ja Susan tällä hetkellä. Gallantista tykkään myös, mutta sillä ei ole oikein ollut vielä minkäänlaista kunnon storylinea eikä hahmo ole päässyt kunnolla kehittymään.
No, oikeastaan pidän kai kaikista hahmoista enemmän tai vähemmän. Ketään en varsinaisesti inhoa.
 
Edellisessä foorumissa Teho-osasto-keskustelun tasoa sai aika harvoin kommentoida, ja se oli muutenkin hyvä. Pitäkää toki sellainen hyvä linja, ja edelleenkään hahmoihquilut voi jättää jollekin toiselle foorumille.
 
Teho-osasto on ainut sairaalasarja, johon koskaan olen jäänyt koukkuun ja pahasti. Henkilöhahmot ovat vain niin mahtavia ja usein saavat minut hymyilemään tai tuntemaan vihaa. Muiden sairaalasarjojen näyttelijät ovat mielestäni persoonattomempia eivätkä siis herätä mitään tunteita tylsistymistä lukuun ottamatta.
 
Onneksi tämä teho-osasto pian taas jatkuu... Mä nimittäin rupesin katsomaan teho-osastoa vasta vähän aikaa sitten, enkä oo nähnyt kasikauden jaksoja... Olisin kiitollinen, jos joku voisi valaista, mitä kasikaudella tapahtui.
 
Elokuussa alkavat uusintajaksot ovat nimenomaan kasikaudelta, eli näet ne sittenkin, Arha. Sinänsä naurettavaa näyttää uusintana jaksoja, jotka ensiesitettiin tasan vuosi sitten. :roll: Olisin huomattavasti onnellisempi, jos ER uusittaisiin kokonaan vaikkapa iltapäiväsarjana (ei subtv:llä!). Aivan ehdottomasti kiusaisin omaisiani ja pakottaisin nauhoittamaan. Tavallaan ER oli parhaimmillaan alussa, tai ehkä 3-4 tuotantokaudella, mutta toisaalta nyt Suomessa kesken jäänyt ysikausi oli huikea.
 
Miehän elän teho-osastoa varten. Eihän talvitorstaisin muuta elämää voi ollakaan. Koukussa olen.. erittäin pahasti.
Lempihahmoksi täytynee nimetä John Carter tai vastaanotossa työskentelevä Jerry.. :p
Oli se silloin, kun Teho-osastokin tuli lauantaisin, muistaako kukaan?
 
Ilmoittaudutaan sitten uuteenkin topikkiin. :) Eli jos Bramblerosen mielipidettä kysytään, niin E. R. on ehdottomasti yksi parhaita asioita, mitä Suomen tv näyttää. Ja jos lempihahmoja aletaan listaamaan, niin ykkösenä on tietysti Luka. *pidättäytyy silkalla tahdonvoimalla puhkeamasta teinikuolaushihkuntaan* Carterissakaan ei ole mitään vikaa ja Susan on loistava. ;) Abbysta pidän myös ja... voisin tietysti listata tähän kaikki muutkin. Ja ennen kuin joku ehtii protestoida, niin Romano on loistava.

Tule, syksy tule.
 
Myöskin minä odotan innolla Teho-osaston jatkumista. Olen seurannut sitä niin kauan kuin muistan, ja joka ikinen jakso on pakko nähdä!
Suosikkihahmoikseni mainittakoon Luka ja Susan.
Ei onneksi enää kauaa, niin Teho-osasto jatkuu... :)
 
keijuneito sanoi:
Ei onneksi enää kauaa, niin Teho-osasto jatkuu... :)
Onkos Maikkari sanonut mitään syyskauden aloittajaisista? Eli koska Tehis jatkuu... Sub näyttää ainakin Buffyuusintoja noin suunnilleen koko elokuun, joudummeko odottamaan syyskuulle?
 
*nostaa kätensä pystyyn*
Tässä olisi yksi Teho-osastoon koukkuun jäänyt! :D Ja kaiken lisäksi Teho-osasto on suosikkisarjani.

Joo, näyttelijät ovat sarjassa loistavia, erityisesti pidän henkilöinä Lukasta ja Carterista, yllätys yllätys.. Noh, jotenkin kummasti pidän myös Romanosta. Siinä äijässä on asennetta! :wink:

Harmittaa kun vanhoista henkilöistä ei ole jäljellä kuin pari.. ja vielä enemmän harmittaa Markin kuolema.. ööh..

Tehis jaksaa jatkaa loistavaa tuotantoa tuotantokaudesta toiseen. En ole koskaan kyllästynyt siihen ja aina saa nauraa jollekin hassulle jutulle! :) Joo, jatkan joskus myöhemmin lisää...
 
Utuwa sanoi:
Lempihahmoksi täytynee nimetä John Carter tai vastaanotossa työskentelevä Jerry.. :p
Oli se silloin, kun Teho-osastokin tuli lauantaisin, muistaako kukaan?
Riemulla ei ollut rajoja, kun Jerry palasi vastaanottoon! :D Frank on täysi luuseri, mutta sen ja Jerryn sanaharkat on hauskaa katsottavaa.

Olin jo kokonaan unohtanut: lauantaisin puoli kahdeksan. Vai puoli seitsemän? Niihin aikoihin aloin seurata sarjaa. Silloin sitä vielä kuuli muilta perheenjäseniltä kommenttia, että "eikö tuo ole vähän liian ällöttävää katsottavaa?" tai vastaavaa, nyt kaikki on jo turtunut vereen ja suolenpätkiin.

Käsittääkseni ER "jatkuu" 28.8. uusinnoilla kasikaudelta. Hämmennystä (ja ahdistusta) on tosin aiheuttanut maikkarin mainos uudesta (lässynlässyn-)sarjasta elokuussa torstaisin yhdeksältä.
 
Mitä? Ei Teho-osaston näytösaikaa kyllä saa muuttaa jonkun uuden sarjan tieltä (olkoonkin että näyttävät toistaiseksi pelkkiä uusintoja). :shock:

Todella ikävää kyllä Maikkarilta jättää kausi kesken ja palata takaisin näyttämään jaksoja, jotka vasta vähän aikaa sitten on täällä nähty.
 
Höm höm, täällä on yksi Teho-osasto-riippuvainen :D Onneksi uusinnat alkaa pian. Minä olen muuten kuullut että niitä alettaisiin näyttämään sunnuntaisin? Ihan jees että tulee uusintoja, kun en ole nähnyt kaikkia kasikauden jaksoja. Pitää nauhoitella ne, kaikki :lol:

Mun lempparini oli ehdottomasti Mark. Liian surullista että se kuoli, varsinkin kun olin juuri alkanut seuraamaan sarjaa. Markin jälkeen lempparini on Luka. Carter on jotenkin liian...jotain... Romano ja ne vastaanoton tyypit pistää usein nauramaan :D Ainiin ja Pratt myös!
 
Jep, sunnuntaisin! :shock: Olen syvästi järkyttynyt. Ei joka sunnuntai pääse telkkarin viereen! Tai halua. Maikkarin nettisivuilla sanotaan nyt, että uusinnat 21.9.-30.11. sunnuntaisin klo 18-19. :shock: Okei, olen kyllä nähnyt kaikki kasikauden jaksot, eli <i>ehkä</i> selviän vaikken kaikkia jaksoja näkisikään.
 
Teho-osasto on kyllä yksi sarja mitä olen seurannut ja pitkään ja on erittäin kiva että se jatkuu mutta sunnuntaina vähän huono päivä no nämähän ovat niitä vanhaja jaksoja mitkä luultavasti olen jo suurimman osan nähnyt ellen kaikkia.
Odotan että teho-osaston uudet jaksot jatkuisivat :D
Lempihahmoja on monia koska mielestäni kaikki ovat loistavia mutta ehkä Romano jos vain yhden saisi mainita.
 
Tämänkin topicin joku jo pistänyt pystyyn, taisit olla sinä, Arha?
Teho- osasto on mahtava sarja, olen seurannut jo puolisen vuotta, ja tietenkin kesken parhaimpien jaksojen, ohjelma jää tauolle.
Tuottaja ja käsikirjoittaja ovat saaneet Teho- osastosta sarjan, jonka seuraava jakso on aina pakko katsoa, kun edellinen jakso loppuu niin hyvään kohtaan.
Kaiken sen kruunaavat tietenkin mahtavat näyttelijät ja hauskat lentävät lauseet. Ainakin Susanin kohdalla ne ovat mahtavia!! Ja kyllähän se Romanokin niitä taitaa välissä kertoilla. :lol:
Jospa jatkan myöhemmin stooriani.
 
Mä pidän tosi paljon Abbystä, tai no en enää nii paljoo... Susanki on aika hauska :) mut tää muikki joka on mun avatarissa, kuulin (onnekseni!) että se meinaa esiintyä siinä :D :D :D toivottavasti siitä tulee joku lääkäri, tai hoitaja, ei vaan mikään potilas... aion kuitenkin nauhottaa jokikisen jakson missä se on :)
Ennen olin ihan hulluna siihen, mut nyt kun se pyöriny vähän liian kauan, joten ne alkaa tehä siitä vähän semmosta... vähän niinku, you know :p soon vähän kulunu!



[color=red:94f472b2bf]Kun puhuin siitä muikista joka on mun avatarissa, niin kävin nyt kattoo sitä juttuu tarkemmin, niin se tulee olemaan hoitaja! Jee :D ainoo vaa et se on vetäny ittensä blondiks... :(

Näyttääks ne nyt piakkoin niitä uusia jaksoja eikä vaan uusintoja sunnuntaisin??[/color]
 
fanye sanoi:
Maikkarin nettisivuilla sanotaan nyt, että uusinnat 21.9.-30.11. sunnuntaisin klo 18-19.

No voi kiesus. Minä en ole tähän aiheeseen vielä pahemmin tutustunut, mutta tuo aika. :? Tuohon aikaan istun vähintään kerran kuukaudessa junassa matkalla kohti Oulua. Ja minä en ole nähnyt kaikkia kasi kauden jaksoja. Pitää ruveta lähtemään aiemmalla junalla.
 
Mitenkäs vapaasti me muuten saadaan täällä nyt kasi kaudesta jutustella? Spoilereitahan emme vissiin täällä levittele, mutta lasketaanko spoileriksi jos mainitaan vaikka joku 8. kauden puolivälin tapahtuma? Periaatteessahan nämä jaksot on jo kerran Suomessa nähty, mutta onko täällä hirveästi sellaisia, jotka eivät ole nähneet?
 
Ylös