Tekemään elokuvaa?

Curufair

Hobitti
Heip!

Teemme uutta elokuvaa 40 ihmisen työryhmällä: esituotanto jyllää parhaillaan ja kuvaukset ovat heinäkuussa.
Meillä on toimiva käsikirjoitus, upeat kuvauspaikat ja innostunut työryhmä, joka koostuu sekä harrastelijoista että alalle aikovista.

Elokuvaa teemme hyvällä yhteishengellä ja sitä tullaan näyttämään niin teatterissa, festivaaleilla kuin dvd:lläkin. Tuotanto on kooltaan massiivinen, eikä sen kaltaisia Suomessa toteuteta ihan joka vuosi. Jos siis kiinnostusta löytyy, kannattaa yhteyttä ottaa heti. Roolitus ja työryhmä yritetään koota kasaan seuraavan viikon aikana.
 
Last edited:
Johan nyt alkoi harmittamaan, että asun muualla kuin Helsingissä ja että vielä tuona aikana olen armeijassakin. Höh.

Mutta onnea vain Jesselle ja kumppaneille projektin kanssa ja toivottavasti saatte porukkaa hyvin kasaan!
 
Kontu herätköön nyt!

Tarjolla on tilaisuus päästä muutamaksi viikonlopuksi seuraamaan suurempaa elokuvatuotantoa hienoille kuvauspaikoille hyvällä porukalla! Erityisesti vanhemmat kontulaiset ikävuosista 18-19 eteenpäin ovat haluttua tavaraa sekä puherooleihin että statisteiksi esimerkiksi kyliin, joissa kuvaamme. Toki nuoremmillekin löytyy osia. Älkäähän ottako tätä liian vakavasti, tuotantoryhmämme tekee sen puolestanne. ;)

Jos täällä on joku kontulaisperhe, niin koko porukka voi osallistua kuvaksiin yhdessä kyllä. Tällaiset asiat voidaan järjestää. Tai voi toki ilmoittautua muutaman ihmisen ryppäinäkin. Melkein kuin kontumiitti isomman miitin sisällä.

Puvustus hoidetaan meidän puolesta, siitä turha huolehtia. Jos tiedätte tuttuja, jotka innostuisivat mukaan, kyselkää ihmeessä. Kaikki kontuapu on tarpeen.
Nytnyt, ilmoittautumisia tai sitten hämmennyksestä johtuvia kysymyksiä, kiitos! :)
 
Kuulostaa kiinnostavalta. Olisin muuten voinut tullakin mukaan, mutta olen lähestulkoon kaikki viikonloput töissä ja vapaa-aikaa ei ole nimeksikään. Harmin paikka, onnea kuitenkin projektin kanssa. :)
 
Toki saa kysyä kun olen sen epähuomiossa jättänyt mainitsematta. :) Kuvaamme Etelä-Suomessa: pääkaupunkiseudulla sekä Turun lähistöllä useilla kuvauspaikoilla.
 
Kuulostaa hienolta prokkikselta, onnea matkaan! 8)

Tampereeltakin varmaan löytyisi innokasta lössiä mutta ne kyydit, ne kyydit.... :|
 
Oisihan se hieno päästä elokuvaan mutta kun en ole mikään hyvä näyttelemään. Olen kyllä tehnyt kavereitten kanssa pari pätkää, mutta eihän niissä tarvinnut osatakkaan mitään.
 
Uudenlaista asiaa.
Roolitus on nyt hyvin pitkälle kunnossa ja elokuvan kuvaukset ovat alkaneet. Jos joku kaipaa tulevan viikonlopun lauantaiksi tekemistä, meillä on melko näyttävät kuvaukset ja kaipaamme vielä muutamaa statistinäyttelijää kolmenkymmenen kyläläisen joukkoon.

Näytellä ei tarvitse osata, kunhan on innostusta pitää hauskaa pitkän työpäivän verran muiden kyläläisnäyttelijöiden kanssa.

Eli nyt oikeasti jos on mitään innostusta elokuvan tekemiseen tai tekemisen seuraamiseen läheltä, tässä olisi tilaisuus. Kerätkää vaikka kaveriporukka tai pitäkää Kontumiitti siellä kuvauksissa.
 
Last edited:
Pitääkin asua täällä pohjoisessa, sillä muuten kiinnostus olisi ollut vieläkin suurempi.

Joka tapauksessa, onnea. :)
 
Ylös