Tervetuloa uusittuun Kontuun!

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Tervetuloa uusittuun Kontuun myös meidän möyrijöiden puolesta! Kaikki Järin Möyremän materiaali on siirtynyt Kontuun lukuun ottamatta artikkeleita, joiden siirtäminen on vielä työn alla. Uutta meillä on mahdollisuus kommentoida uutisiamme keskustelualue Vihreän lohikäärmeen kautta. <a href="http://www.gangwasp.net/sormus/index.php?page=news.php" target="_blank"> Vanhat sivumme</a> ovat olemassa siihen asti, kunnes Konnun Möyremä-sivut ovat lopullisesti valmiit. Tämän jälkeen vanha sivustomme lakkautetaan. Keskustelufoorumin osoite pysyy samana, eikä sitä ole tarkoitus lakkauttaa.<br><br>Kaikki vanhat artikkelit on käyty läpi ja virheitä korjattu. Vanhoista screencap-gallerioista on luovuttu. Niiden tilalle on tulossa uusi kuvagalleria. Uutta on myös pieni kuvamanipulaatiogalleria. Gallup ja päivälaskuri tulevat myöhemmin sisältymään myös Konnun Möyremä sivuihin. <br><br>Sähköpostiosoitteemme on muuttunut yhdistymisemme myötä. Uusi osoite on moyrijat@merri.net. <br><br>Konnun ja Järin Möyremän materiaalit täydentävät toisiaan. Konnusta löytyy paljon tietoa Tolkienista ja hänen tuotannostaan, kun taas Möyremä on keskittynyt elokuvatrilogiaan. Näin saimme aikaiseksi Suomen kattavimman Tolkien-aiheisen sivuston! <br><br>Haluamme vielä kiittää Vesaa siitä suuresta työpanoksesta, joka on mahdollistanut yhdistymisemme!<br><br><i>-Möyrijät</i>
 
Hiphei. Tämä oli tervetullut uudistus. :) Varsinainen keskustelu TSH-elokuvista (siis täällä Käärmeessä) säilyy ilmeisesti edelleen omassa vanhassa huoneessaan, niinkuin aikaisemminkin. Vai? Niin, ja onko tulevat Möyremän sivut muuten samassa linjassa (ulkoasunsa suhteen) uusitun Konnun kanssa?

EDIT: Niin paitsi että voisin tietenkin käydä katsomassa Konnun etusivun ensin - sen sijaan, että tulen suoraan tänne Käärmeeseen... Tyhmä minä. Hyvältä näyttää.
 
Oli minullekkin mieleinen uudistus, täytyy sanoa, että nämä sivustot ovat aivan mahtavia. Odottelen innolla, että sivut valmistuvat kokonaan :D
Olin ahkera kävijä myös tuolla Järin Möyremän sivustolla ja nyt myös tein paluun tänne Konnun Vihreään Lohikäärmeeseen. Nyt voi kätevästi kommentoida noita Järin Möyremän uutisia ja se on todella hieno asia, että niistä voi nyt avoimesti keskustella muiden käyttäjien kanssa. Kiitos teille kaikille jotka olette olleet sivuja rakentamassa ja kehittämässä, hienoa työtä! 8)
 
Olisiko mahdollista tehdä niin, ettei uutisalueella enää pistettäisi varsinaisia keskusteluja pystyyn? Nyt tuolla Taru Sormusten Herrasta -elokuvat -huoneessa tulee kaikenmaailman sekaannuksia, kun uutisia kommentoidaankin jo erikseen ja useampaan otteeseen eri uutiskeskusteluissa. Ja turha niissä uutishuoneissa on keskustelemalla alkaa selventämään mitään taustoja tai yhteyksiä aikaisempiin huhuihin, uutisiin yms, silloin tulisi ihan turhia tuplapostauksia eri ketjuihin samoista aiheista. Jos pidettäisiin nämä kommentoinnit, spoilaukset ja spekuloinnit siellä "virallisessa" omassa huoneessaan, ja tämä uutiskanava olisi vain uutisointia varten. Lisäykset ja selvennykset uutisiin ovat toki tervetulleita.

Anteeksi sekavuus, toivottavasti tajusitte pointtini.
 
Täytyypä sanoa,että minä olen kyllä tästä asiasta sillanrakentajan kanssa täysin eri mieltä. Uutisista pitää päästä keskustelemaan, ehdottomasti. Jos sitten niin että keskustelun pitäisi tapahtua tuolla Taru Sormusten Herrasta elokuva huoneessa niin uutiset ja se pitäisi yhdistää. Ja eihän tuolla nyt ole suurta sekaannusta päässyt syntymään. Vasta yksi minun silmiini on osunut. Ja senkin olisi voinut välttää kun olisi jaksanut katsella ympärilleen hieman enemmän :) Tämä on mielestäni tosi mahtava juttu että uutisista voi keskustella, mutta jos tämä on tosiaan niin sekavaa niin pitäisikö uutiset julkaista omina topicceinaan tuonne TSH-Elokuvat huoneeseen? Tämä voisi ehkä olla kumpaakin osapuolta tyydyttävä ratkaisu..? :) Mitä mieltä muut tästä ovat?
 
Mutta kun ne uutiset liittyvät toisiinsa. Jos niistä tosissaan keskustelee, niin joutuu väkisinkin viittaamaan aikaisempiin uutisointeihin, jolloin siitä tulisi yhtä "Katso kommenttini tuolta ja tuolta topikista - Hei, se kerrottiin jo täällä - Ai joo, niinhän se olikin - Eiks vaan je?" -tyyppistä pirstaloitunutta kommentointia. Paras pitää se keskustelu siellä missä se alunperin olikin. Ja siis toki uutisia pitää kuitenkin yhä voida tarkentaa, selventää jne. Keskustelu keskusteluna ja kommentointi kommentointina.
 
Voisihan ne uutiset tosiaan laittaa TSH-leffojen huoneeseen ja siellä kommentoida. Olen alusta alkaen ihmetellyt miksi piti perustaa kakski eri huonetta, Konnun ja Järin Möyremän Uutisille. Vaikka en kyllä sittenkään tiedä onko hyvä idea laittaa uutiset TSH-leffojen huoneeseen. tulisi jotenkin sekavaksi. Tai no onhan se nytkin sekavaa...

Oli aika turha viesti...
 
Sillanrakentaja :Onhan se niinkin...Noista kommentoinneista kun vain niin kärkkäästi muodostuu keskusteluja :) Ja ne tuntuu vain niinkun lipsuvan sinne keskustelun puolelle täälläkin...Ainakin nyt tähän asti. Ehkä siihen sitten tulee muutos...? :D
Ei minun oikeastaan ole sillä lailla väliä tällä asialla kun tarkemmin ajattelee. Näin uutena ja tottumattomana(tosin olin täällä aikaisemmin myös rekisteröityneenä) tämä vain tuntui hyvältä ratkaisulta. Mutta eiköhän se onnistu että keskustelut keskustellaan tuolla TSH- elokuvat huoneessa missä kuuluukin. Rusakko kuittaa. :D
 
Yksinkertainen ratkaisu: ei muuta kuin uutisen jälkeiseen viestiin linkki TSH-huoneen keskusteluun. Kommentointimahdollisuutta kun on nyt turha lähteä poistamaan. Pitää tähänkin heittää pelisäännöt, jotta ainakin suurin osa olisi tyytyväisiä...


Tonks: minusta tuntuu että Konnun uutiset Möyremän uutisten seassa aiheuttaisivat lisää närää möyrijöiden keskuudessa, etenkin kun tuota uutisointia riittää näiden kaikkien kilpailujen yms. myötä...
 
Ylös