Tervetuloa uuteen Käärmeeseen!

Saattaa nyt kuulostaa turhalta nillitykseltä, mutta uudet viestit sivu sanoo "1 minuuttia sitten". Jos tuon minuuttia sanan a:n laittaisi sulkuihin? Esim näin "n minuutti(a) sitten".
En tiedä. Varsinaisesti tämä ei ole mikään ongelma, kunhan vain valitan valittamisen ilosta.
 
Huomasin, että Meikkaus ja kauneudenhoito -topikissa on sivulle 10 asti kaikki viestit kahteen kertaan. En muista, onko tästä ollut puhetta joskus, mutta onkohan tuo joku kummallisuus vanhan ja uuden Käärmeen yhdistelyn jäljiltä vai jotain muuta sekoilua?

Minulla oli tänään mukavasti luppoaikaa, joten poistelin sitten tuplaviestit. :) Se kummallisuus on nyt siis hoidettu.
 
Mutta myöskään Smialkisan säännöt 2016 ei nä(kyn)y(t), ei kai siitäkin pidä pysyä erossa?
Edit: Kyllä se nyt näkyy... Mutta eilen ihmettelin päinvastaista, ihan tosi!
 
Last edited:
Parannusehdotus: Voisiko linkin sisältävä teksti olla jollain tavalla aavistuksen erottuvampi? Tuntuu siltä että linkit sulautuvat vähän liiankin hyvin tekstin sekaan. Tykkään kyllä siitä että linkit eivät överisti pompi esiin tekstin seasta, mutta ehkä jotain pientä kontrastia tavalliseen tekstiin voisi lisätä etteivät jäisi kuitenkaan kokonaan huomaamatta :)
 
Viestikenttien linkit ovat nyt samaa sinistä kuin mitä etusivun mukaisessa uudessa tyylissä.

#laiskatmuokkauksetkoskaeivieläkäänjaksapäivittääuuttaulkoasuafoorumilleastikoskauuttaulkoasuapitäisitunkatajakorjatakunonsattunutlaiskuusosumaankohdallejatästätulimuutenvarmaanpisinhäshtägniinkusuurinpiirteinikinä
 
Pyöreän Pöydän Uskonnot-ketju ei näy etusivulla.
Sama vika. Ehkä joku korkeampi voima yrittää vihjailla meille että pitäisi pysyä erossa siitä topikista :D Ei näytä onnistuvan kovin hyvin.
Ei mennyt kuin vuosi, mutta tämä bugi on nyt korjattu!

Bugi oli se, että jos keskustelun oli aloittanut tai siihen viimeksi vastannut rekisteröitymätön/poistettu tunnus, niin se ei näkynyt listauksessa.
 
Olen huomannut samaa aiemminkin ja rutistanut kahdentuneita ketjuja yhteen kunkin tapauksen vaatimin toimenpitein milloin katseeni on niihin sattuman avittamana langennut.

Havaituista kaksinkertaistumisista kannattaa ilmoittaa, niin met pistämä kirvhen heilumhan.
 
Kysymys, miten täällä Käärmeessä saa oikeaoppisesti tuhottua yksityisviestejä?
Huomasin juuri, että mulla on 11 sivua yksityisviestejä joista suurin osa vuodelta 2003. Ajattelin, että nyt jos lukaisen ne läpi niin voisin samalla poistaa, mutta en löytänyt muuta nappia kuin "poistu keskustelusta". Mahtaako se tarkoittaa viestin poistamista?
 
Tänks. Oli aika mielenkiintoista luettavaa, viesteistä näkyi vain ne mun lähettämät viestit, ei vastauksia. Vähän yksipuoleisia viestejä eikä kaikista aina päässyt ihan perille että mistä ollaan keskusteltu. :D

No, onpahan nyt siivoiltu.
 
Ylös