The Miitin 2014 ohjelman suunnittelu

Onko Hero Quest -lautapelille kysyntää? Se on sen verran iso, etten viitsi raahata sitä mukaan, ellei joku sitä nimenomaisesti halua pelata.

Entä haluaako joku opetella kanssani pelaamaan korttipeliä nimeltä Marrying Mr. Darcy? Kuten nimestäkin voinee päätellä, pelissä on tarkoitus saada solmittua mahdollisimman edullinen avioliitto austeniaanisessa hengessä. En ole ehtinyt paneutua siihen kuin sääntöjen kursorisen luvun verran, joten en voi luvata sen olevan hyvä hyvä, mutta hauskalta se ainakin vaikuttaa.
 
HeroQuestiin ja erityisesti Mr Darcyyn (johon oli hyvä tutorial-video pelin sivuilla): Minäminäminä!!!

Omista pelikaapeista ajateltiin tuoda paikalle Keskiyön kummitus, Myyrä-peli ja Falling the Goblin Edition.
 
Jee! Hero Questiin tosin sen verran tarkennusta, etten itse ole aikeissa sitä pelauttaa (ollaan Pikku-ukon kanssa kahlattu seikkailukirjoja läpi siihen tahtiin, että vähäksi aikaa riittää), mutta tuon sen kyllä ilomielin muiden pelattavaksi.
 
Joidenkin kanssa jo puhuttiin, että joku pallo vesileikkimisriehuntaan olisi kiva. Eli, onko jollakulla jotakin palloa, jonka kanssa voisimme telmiä järvessä? Itse en varsinaisista isoista rantapalloista pidä, koska ne ovat niin isoja ja heppoisia, että lähtevät vedessä tuulen mukaan, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Toisaalta jopa kioskeista taitaa saada aika halvalla jotain leikkipalloja, jos ihan tätä varten halutaan ostaa.

Niin, ja tietysti mitkä tahansa muutkin vesilelut olisivat mahtavia. Taitaa olla luvassa niin lämmin miitti, että vietetään se kokonaan järvessä. Oikeastaan meillähän pitäisi olla vesipyssyjä!
 
Viimeisimmässä The Miitissäni pelasin muistaakseni HeroQuestia. Tuolloin Olorini osoitti petollisuutensa yrittämällä ryöstää aarteen itselleen seikkailutoverin henkirievun (muistaakseni Gilanin haltia) omakätisesti riistämällä. Joten pitäkäähän varanne! Voisin kyllä uusia pelikokemukseni kyseisen pelin parissa...

Sen sijaan en aio tuoda omia pelejäni tällä kertaa mukaan. Eiköhän niitä riitä muutenkin.
 
Raseena, meiltä löytyy kyllä pallo vesileikkeihin. Muitakin vesileluja on, mutten ole varma niitten kunnosta :D
 
lindëalda sanoi:
Otan kitaran mukaan. :) Ja samalla ilmoittautuisin Kontukuoroon, vaikken lauluja osaakaan. :D

Edit: Voin myös esittää jotain omaa (jos kiinnostusta trubaduurille löytyy).

Hienoa, saamme kitaristin! Tervetuloa mukaan musisoimaan! :)
 
Mekin hoppelin... eikun Elenën kanssa ajateltiin tulla kuorolaulamaan. Toinen meistä osaa jopa laulaa. Minä en. Mutta voin hissukseen aukoa suuta mukana ja olla fiiliksissä.

Mun pääasiallinen ajatus kuitenkin on vain olla ja öllöttää, sitä en kovin usein pääse tekemään. Ja Disney-triviaa voisin pelata jos jollain on...

Isilmírë, yritän muistaa sulta kysyä miten se kirjanmerkki taiteltiin, niitä tehtiin silloin Kangasalla miitissä. Ne olivat tosi suosittuja meillä, sukulaisetkin pyysivät heille tekemään. Nyt vaan en enää yhtään muista...
 
Ihanaa, me saamme ihan kuoron kokoisen kuoron! Tervetuloa, Titiuu ja Elenë!
Olen ihan täpinöissäni! Tästä tuee hieno viikonloppu! :)
 
Titiuu, hyvä että varoitit etukäteen. Niin yksinkertainen kuin "sivunmerkkaaja" onkin, piti kuitenkin kerrata kirjasta, miten se taitellaan ;)
 
Ylös