The Miitin 2015 ohjelmatopikki

Videotykki,kangas ja käyttöohjeet on nyt kaivettu tuolta komeron perukoilta esiin, ja kyllähän tuo nyt näyttäisi siltä että se toimii, ainakin toistaiseksi. Se ei ole ollut käytössä moneen moneen vuoteen, joten en sitten muista tarkalleen miten sitä käytetään, onneksi on sitten käyttöohjeet. Voisin kyllä ottaa nuo mukaan huomenna, mutta sitten siihen tarvitsee oikeat piuhat ja mielellään jonkinlaisen vahvistimen tms. Tässä kuva videotykin takaosasta josko joku viisas sieltä näkisi että mitä piuhoja tarvitaan ja onko niitä ylipäänsä kellään, kun isäntä ei nyt ole kotona auttamassa minua etsimään niitä piuhoja :) Ilmoitelkaa mielellään että onko jollakin tarvittavat piuhat etten turhaa ronttaa sitä sinne, kun tuo kangas vie aika paljon tilaa autossa :)
 
Last edited:
Tällä hetkellä mukaani olisi tulossa seuraavat lauta-/korttipelit:
Roborally (uusi editio), Thurn und Taxis, Agricola, Puerto Rico, Galaxy Trucker (+lisäosa), Carcassonne (+useita lisäosia), Dominion (+useita lisäosia), Settlers of Catan (+lisäosa), Red November, Bang! (+lisäosia).


Haluatteko pelattavaksi Dominionin, Space Mazen tai jonkun lukuisista Star Wars lautapeleistäni?
Meinasin itse ottaa Dominionin.
Space Mazea en ole pelannut. Lähtökohtaisesti haluan kokeilla pelejä, joita en ole vielä kokeillut.
 
Last edited:
  • Wii tulee
  • Jossakin laitteessa jossakin pyörinee koko miitihkön Summer Games Done Quick; eri asia paljonko sitä ehtii vahdata, mutta ainakin sunnuntaiyönä tulee Super Metroid ja se on noin suurinpiirtein pakko nähdä (sen jälkeen tulee Chrono Trigger ja se jatkuu aamuun asti...)

@Ulmo kun ottaa videotykin tuollaisilla liitännöillä, niin jos joku haluaa tuoda PS2:n DVD-toistoa varten, niin minä voin tarvittaessa tuoda komponenttikaapelin, jolloin saadaan paras mahdollinen kuva pleikkarista tykkiin. Varoittaminen onnistuu tehokkaimmin Facebookissa, Twitterissä konnunmerri tai yksäri täällä. Ehkä jopa @-merkin käyttö toimii hyvin.
 
Last edited:
Merri, jos wii tulee, tarkoittako se, että Mario Kart tulee?

(Tuolta takaa huudellaan, että pitää muistuttaa kaikkia siitä, että lauantaina klo 21.00 tulee CS:GO finaali suorana lähetyksenä Assyilta YLE Areenalla ja TV 2:lla.)
 
Boffereista vielä sen verran, että koska kotoani kyydin lähtöpaiaklle en onnistunut saamaan kyytiä, otan mukaan vain vain kaksi tai kolme miekkaa, ja kilven jos joku tuo toisen - eli miekkoja saa ja kannatta tuoda lisää, jos niitä on ^^! Kaksi identtistä miekkaa tuon ainakin, niin saadaan dueliturnaus pystyyn. Jos identtisiä settejä on vain yksi, turnauksen rakenne pitää suunnitella aikataulunsa kestäväksi.
 
@Isilmírë kyllä se tarkoittaa Mario Karttia. Se tarkoittaa myös Tank! Tank! Tank!ia ja Super Smash Bros.ia ja vähän montaa muutakin peliä, joita kylläkin pelataan paljon harvemmin kuin Mario Karttia. Mutta mukana ovat.
 
Otan oman miekka-kilpisettini mukaan, enempää en sattuneista syistä saanut aikaiseksi.
 
Olen ilmeisesti ottamassa taas Magadheera-elokuvan mukaan, koska sitä on minulta toivottu. Toivottavasti joku tuo kaiuttimet. Videotykkiasiaan en osaa ottaa kantaa, mutta Ulmon tykkiin ei taida saada helposti liitettyä ainakaan omaa tietokonettani ellei jollain ole sopiva hdmi-johdon ja noiden liitäntöjen välinen välikappale. Voin ottaa kyseisen elokuvan myös DVD- tai Blu-ray-versiona, mutta tällöin jouduttaisiin tyytymään suomenkielisen tekstityksen sijaan englanninkieliseen. Voin myös tarvittaessa ottaa oman tykkini jos Ulmo tuo valkokankaan.
 
Minulla on matkassa kevyet kaiuttimet, sekä järeämpiääninen bluetooth-kaiutin tosin sen ääni voi jäädä jälkeen, mikä on huono elokuvan kannalta.

Otan matkaan myös yhden Mini DisplayPort -> VGA -adapterin ja ilmeisesti myös VGA-kaapelin varuilta.

@Micco Otak tarvitsee kopion elokuvasta ja karaokeista, jos siitä ei liikaa vaivaa säätää niitä jonnekin miitin aikana.
 
Merri, meidän Mario kiittää tiedosta ja todennäköisesti liimautuu mukaan wiin ääressä aikaansa viettävään porukkaan suurimmaksi osaksi miittiä.
 
Onko vielä joku, joka harkitsee Larppiin tulemista tänä vuonna? Nyt alkaa olla vain viimeiset hetket ilmoittautua, kun suunnitelmiin alkaa tulla vähän pakkopäätös -rakoja. Jos joku vielä olisi ehkä mahdollisesti tulossa Larppiin, niin ilmoittakaa siitä minulle mahdollisimman nopeasti, että saan varattua varmuudeksi muutamia ylimääräisiä hahmoja. Toissa vuonna muistaakseni tuli kolme uutta pelaajaa aamulla ennen larppia, jolloin se tuotti minulle niinkutsuttuja pikahahmoja :D Nyt ei tarvitse pelätä itsensä nolaamista vaan pääsee hyvään ja rentoon porukkaan kokeilemaan, jossa voi olla ihan vapaasti ensikertalaisena kenenkään sen kummemmin sitä ihmettelemättä.

Roolihahmojen briiffaus tapahtuu perjantain aikana ja mahdollisesti myös lauantaiaamuna, toiveiden mukaan :)
 
Ylös