The Miitti 13.7.–16.7.2017 Lapjärvellä

Lähtö ulkomaille ajoittuu valitettavasti miittiviikonlopulle, joten joudun perumaan osallistumiseni. Eipä olekaan jäänyt The Miitti välistä kertaakaan sitten ensimmäiseni vuonna 2009. Harmi!
 
Virallisesti perun yhden yön ilmoittautumisen ja varoitan päivävierailustani!
 
Minä en peru mitään, mutta kuten @douv varoitan minäkin päivävierailusta. STsK:n vuosikokoukseen ainakin, jos ei muuta...
 
@Arwen Undomiel Iltatähti
Juu, kyllä minä ajattelin autoilla.
Mites toi kyytitaulukko toimii, laittaako kyytiä tarvitseva nimensä tuohon paikka 1/2/3 jne. kohdalle vai laitanko kyydin tarjoajana nimet tuohon paikan kohdalle? No joka tapauksessa, paikkoja on vapaana ainakin 3 ja kyytiä tarvitsevia näyttäisi olevan 3, joten tällä hetkellä em. tamperelaiset mahtuvat kyytiin.
 
Yksi hyvä tapa on pykätä täällä kasaan yksityiskeskustelu, johon pistät vastaanottajiksi kyytiläiset ja alatte sopia, että mihin aikaan pystyy lähtemään, mistä lähdetään, voiko jonkun noutaa matkan varrelta jne. :)
 
Ei ole täynnä, koska kahdeksan ihmistä on ilmoittanut telttailevansa, joten sänkypaikkoja on edelleen vapaana. Ja tällä hetkellähän miittiin pääsee varmasti jos vaan suostuu/pystyy telttailemaan :)
 
Jos sänkypaikat eivät täyty niin majoitun kyllä mieluusti myös sisätiloissa. Auto kulkee HML-Lahti-Lapjärvi.
 
Mites toi kyytitaulukko toimii, laittaako kyytiä tarvitseva nimensä tuohon paikka 1/2/3 jne. kohdalle vai laitanko kyydin tarjoajana nimet tuohon paikan kohdalle?
Se lienee ihan sama kumpi tuon täyttää jos keskenänne sovitte kyydistä. Ne harvat kerrat kun olen kyytiläisiä saanut olen itse käynyt lisäämässä heidät, mutta muistelisin että joskus joku on huudellut myös lisänneensä itsensä jonkun kyytiin.
 
Heips! Voiko tänne ilmoittaa muuttuneista aikatauluista? Työvuorot ilmiintyivät taukohuoneen seinälle, ja pääsisinkin vasta perjantaina.
Muoks. Ja saada samalla uuden laskun kolmelta päivältä, kun eräpäiväkään ei vielä ole koittanut.
 
Valitettavasti joudun perumaan osallistumiseni päällekkäisten menojen vuoksi. Kyseiselle viikonlopulle olikin sovittu ylimääräisiä juttuja, joista sain kuulla vasta tänään.
 
Muoks. Ja saada samalla uuden laskun kolmelta päivältä, kun eräpäiväkään ei vielä ole koittanut.
Riittää että maksat aloitusviestin/ilmoittautumisvahvistussähköpostin hinnaston mukaisesti yhtä yötä pienemmän osallistumismaksun samalla viitenumerolla kuin jonka olet saanut ilmoittautuessasi. :)
 
Miittimaksu erääntyy tänään, joten muistakaa maksaa. Nyt kaikki mahtuvat taas sisätiloihinkin, kun osallistujia on enää 32.
 
Tämä hyvä tietää tämäkin mahdollisuus. Otan silti teltan mukaan. Katsotaan sitten paikanpäällä mikä on tilanne :)
Tulee kyllä ihan hullu pakkaaminen kun pitää pakata kahden reissun tavarat samaan aikaan, mutta onneksi autossa on tilaa :D
@Henane, voiko larppiin etukäteen varautua jonkun tietyn tyyppisillä asusteilla tai rekvisiitalla?
 
Mikäli tulette julkisilla paikalle, niin toimin kyytivastaavana. Laittakaa yksäriä minulle yhteystietoinenne, mihin aikaan olisitte tarvitsemassa kyytiä. Mielellään hyvissä ajoin ennen miittiä.

Noukin mieluiten Pyhällöstä. Muualle on sen verran pidemmät matkat, että niihin tuhrautuu aikaa, joten tarkistakaa ensisijaisesti mahdollisuutenne päästä tuolle lähimmälle pysäkille. (Jos ette pääse Pyhältöön järkevästi, niin Luumäki/Taavetti tai Hamina ovat lisäksi mahdollisia noutopaikkoja, puolen tunnin ajon päässä miittipaikalta.)
 
Torstaina paikalle voi saapua klo 16, ja sunnuntaina miitti loppuu puolilta päivin.

Muistakaa myös, että tarjolla on aamupala joka aamu, ja torstaina iltapala, perjantaina grillausta ja lauantaina lettuja.
 
Ylös