The Miitti 2007: Ilmoittautuminen ja osallistujat

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.

Samooja

Varapuheenjohtaja
Suomen Tolkien-seura
Tätä topikkia on minulta jo runsaasti kyselty, joten tässä se nyt on:

The Miitti on tänä vuonna Petäjärannan leirikeskuksessa 26.-29.7.2007
Kaiken tarpeellisen tiedon löydät wikistä eli täältä.
Paikalle voi viime vuoden tapaan saapua joko torstaina tai perjantaina.

Osallistujamäärä ja osallistumismaksu
- To-su: 17 + järjestäjät, 32 euroa.
- Pe-su: 41 + järjestäjät, 25 euroa.

- To-pe-välin lisämaksu (7 e) kattaa vain paikan vuokran ja myös järjestäjät maksavat siitä osansa.
- Muutoin osallistumismaksulla katetaan leirikeskuksen vuokra, mahdollisesti bensarahaa autokuskeille ja/tai bussikuljetukset sekä yhteiset ruokailut (aamupala lauantaina ja sunnuntaina, välipala lauantaina, makkaraa & lettuja lauantaina)
- Ikäraja on 14 vuotta (kaikki 1993 vuonna syntyneet pääsevät mukaan). Alle 14-vuotiaat voivat kuitenkin päästä mukaan täysi-ikäisen kontulaisen sukulaisen kanssa.

Tapahtuman järjestäjänä on Verkkoyhteisö Kontu ry ja tapahtuma noudattaa Yhdistyksen sääntöjä. Jos tulee kysyttävää, niin järjestäjät vastaavat mielellään.

Järjestäjät vuonna 2007:
Samooja (ilmoittautumiset, raha-asiat)
Nerwen (ohjelma)
Nova (tilanvaraus, autokuski yms)
Haltiamieli (keittiöorja)
Temppis (keittiöorja)
------------------------

Ilmoittautumiset alkavat maanantaina 4.6. klo 18.00 seuraavalla systeemillä:
1. Lähetä Samoojalle sähköpostia osoitteeseen Samooja_@hotmail.com
- Yksi henkilö saa ilmoittaa enintään 2 henkilöä mukaan. Sähköpostissa tulee selvitä seuraavia asioita kustakin ilmoitetusta henkilöstä:
- minä päivänä saavut paikalle
- nick käärmeessä
- oikea nimi (helpottaa kummasti rahaliikenteen seuraamista)
- ikä
- muut seikat joita järjestäjien olisi hyvä tietää (allergiat, erikoisruokavaliot, sairaudet esim. diabetes, epilepsia jne).
2. Odota että nimesi lisätään osallistujalistaan.
3. Maksa osallistumismaksu kahden viikon kuluessa. Jos ilmoittaudut mukaan alle kaksi viikkoa ennen miittiä, niin maksa ennen tapahtumaa.
4. Tarkista muutaman päivän kuluttua että nimesi perään on ilmestynyt merkintä "maksettu".
5. Peruuttaminen ei ole suotavaa mutta jos näin kuitenkin käy, niin tällä tavalla toimitaan:
- Peruuttaja ilmoittaa minulle tai tähän topikkiin peruuttamisestaan.
- Osallistumismaksu on maksettava kahden viikon kuluessa ilmoittautumisesta. Sitä ennen perua voi vapaasti. Sen jälkeen perutusta osallistumisesta ei enää palauteta rahoja takaisin.

HUOM. Alle 18-vuotiaat!
Sääntöjen mukaan kaikilta ala-ikäisiltä osallistujilta vaaditaan vanhempien kirjallinen lupa tapahtumaan osallistumisesta.
Kun olet ilmottautunut sähköpostitse, niin tulosta Vastuuvapautuskaavake, joka on periaatteessa siis lupalappu vanhemmalta. Lähetä täytetty kaavake ilmoitettuun osoitteeseen tai ota se mukaasi The Miittiin. Vanhempien lupa vaaditaan kaikilta alle 18-vuotiailta. Jos et toimita sitä postitse tai ota sitä mukaasi miittiin, sinut voidaan poistaa tapahtumasta.
- Lupalapusta löytyy allekirjoittaneen puhelinnumero, vastaan mielelläni vanhempien mieliä askarruttaviin kysymyksiin. :wink:

ILMOITTAUTUNEET:
To-pe: 22 hlöä (max. 5+17), Pe-su: 46 hlöä (max. 5+41)

1. Samooja
2. Nerwen
3. Nova
4. Haltiamieli
5. Temppis
--------------------------------------------------
TO - SU:
1. Hathaldir
2. Miccoh
3. Fica
4. Meppin
5. Arkint
6. Lehtokuusama
7. Satekai
8. Merri
9. Incánus
10. Nessie
11. Poppy
12. Jaamar
13. Minyaleiel
14. Elemmakil
15. Päivis
16. Penegrine
17. Gilan
-------------------------------
PE - SU:
18. Boah
19. Dracaena
20. Titiuu
21. Ruby
22. Mederit
23. Erestor
24. WuMing
25. Oonagh
26. Sami
27. Henane
28. Maltahwesta
29. Shailin
30. jalokuusi
31. Vayu
32. Varpushaukka
33. CAPS
34. Gandalf_WannaBe
35. Vána
36. Enriisse
37. Idril~
38. Vanamo
39.
40.
41.
 
Eilisen järkkärikokouksen tuloksena laadimme myös päiväohjelman miitille. Sitä voi käydä ihailemassa wikissä eli täällä.
 
En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä tätä, mutta siirtäkää toisaalle jos ei kuulu tänne.
Mietin tässä, että tulisinko jo torstaina vai vasta perjentaina.
Olen kyllä ohjelman silmäillyt läpi eli tiedän suunnilleen teoriassa mitä torstaina tapahtuu, mutta mitä siellä ihan käytännössä on? Minkä takia kannattaisi tulla jo torstaina?
Vähän kun olisin risteyksessä ja tietäisin molempien teiden vievän samaan paikkaan, mutta en yhtään tietäisi kumpi kannattaa valita.
Näin dramaattisesti sanottuna :D
 
Torstaina on enimmäkseen sellaista yleistä miittailua ja yhdessä oloa. Aikaisempina vuosina saimme paljon palautetta siitä, että perjantai-sunnuntai väli tuntui liian lyhyeltä. Perjantaina kuitenkin saavutaan vasta illalla ja sunnuntaina lähdetään jo pois alkuiltapäivästä. Varsinaiseksi kokonaiseksi miittipäiväksi jää siis lauantai. Viime vuonna päivän pidennys sai paljon kiitosta juurikin siitä syystä että aikaa varsinaiseen miittailuun jäi enemmän ja miitti ei päättynyt niin kesken. Jokainen tekee tietysti omat ratkaisunsa, minä ainakin pidin päivän pidennystä toimivana vaihtoehtona. Järjestäjä tosin katsoo asioita hieman eri näkökulmasta joten ehkäpä joku toinen viime vuoden miittiläinen osaisi vastata paremmin. :p

Jos muuten haluatte muistella aikaisempien vuosien The Miittejä, niin ko. vuosien wikin sivuilta löytyvät lähes kaikki ryhmäkuvat. Kiitokset niistä Nerwenille ja Haltille.
 
Torstaissa on se hyvä puoli ensikertalaisen kannalta, että ehtii paremmin tutustua ihmisiin. Tosin kyllä siihen tutustumiseen on aikaa perjantaistakin lähtien, eli ei se mitenkään kriittistä ole. Minulle on ihan itsestäänselvää tulla jo torstaina - viime vuoden kokemuksen perusteella se on selvästi kannattavaa. Tavallisen mittainen viikonloppu tuntuu loppuvan kesken, kun taas kolmen yön jälkeen alkaa jo hyväksyä lähdön paremmin. :)
 
Kello löi jo kuusi, kontulaiset herätkää! douv ja jalokuusi, muuten miitti jää! Tässä miruvormalja, hampaat huuhtokaa. Lämmin örkintalja veneessä odottaa.
 
Nopeastihan tämä täytyy. Torstaille enää 7 paikkaa jäljellä, nyt kannattaa siis olla nopea.
 
Hei! Listassahan on jo nyt muutama uusi nimi, jotka miitin myötä muuttuvat uusiksi naamoiksi. :) Mahtavaa, ettei tarvitse miitata pelkästään samojen vanhojen kanssa! Ei sillä, etteikö noita vanhoja tyyppejä sietäisi, mutta on mukavaa tutustua uusiinkin. :grin:
 
Nerwen sanoi:
Kello löi jo kuusi, kontulaiset herätkää! douv ja jalokuusi, muuten miitti jää! Tässä miruvormalja, hampaat huuhtokaa. Lämmin örkintalja veneessä odottaa.

Vaikka olen suunnattoman otettu läsnäolostani Nerwenin lyyrisessä helmessä, täytyy minun surukseni tunnustaa, että theMiitti jää tänä vuonna väliin /:

...kun olen jo ilmoittautunut ja maksanut huomattavan suuren osallistumismaksun 40000 partiolaisen miittiin Englannissa samoihin aikoihin. :yay:
 
:wtf: "osallistumismaksun 40000"? Toivottavasti sentään Japanin jenejä! Euromääräisenäkin summa olisi huikea, saati sitten jos ne ovat puntina!

Ei, en ole edelleenkään osallistumassa. Pojan yksivuotissynttäreiltä ei yksinkertaisesti voi jäädä pois. Eikä nyt tarvitse surra sitä, ettei pystyisi töiden vuoksi osallistumaan jo torstaina.

Muoks. Jos minun näkee äimistelevän jotain suureen ääneen, voi kohtuullisen suurella todennäköisyydellä olettaa, etten ole tosissani. Oikeastaan oletusarvona on "se vitsailee" jos kirjoitan jotain oudompaa. Pagbasuodatin kehittyy aikanaan.
 
Pagba sanoi:
:wtf: "osallistumismaksun 40000"? Toivottavasti sentään Japanin jenejä! Euromääräisenäkin summa olisi huikea, saati sitten jos ne ovat puntina![...]
Tosissaan sanottuna vai ei niin tosissaan? ;) 40000 osallistujaa tuossa partiolaismiitissä.
 
Torstai on tänäkin vuonna suosittu, se on nyt täynnä. Perjantaille on kuitenkin vielä runsaasti tilaa ja kaikki ovat tervetulleita mukaan. :wink:
 
Teoriassahan mikään ongelma ei pitäisi olla varata torstaille yhtä mökkiä lisää jos tulijoita olisikin enemmän. Onko ilmoittautuneiden joukossa ollut sellaisia jotka olisivat halunneet paikalle jo torstaina, mutta eivät mahtuneet mukaan?
 
Mielestäni kaikki halukkaat ovat päässeet torstaille. Torstaihan oli täynnä vain hetken, nyt siellä on taas tilaa. Jos joku perjantaina tulija haluaisi kuitenkin vaihtaa tulopäiväänsä, niin ottakaapas minuun kipinkapin yhteyttä. Mökkejä on tosiaan mahdollista varata lisää, koska leirintäalue on vain meidän käytössämme eikä siellä ole muita. :wink:
 
Nerwen sanoi:
Kello löi jo kuusi, kontulaiset herätkää! douv ja jalokuusi, muuten miitti jää! Tässä miruvormalja, hampaat huuhtokaa. Lämmin örkintalja veneessä odottaa.

Ei jää. :)
 
Kohta Petäjärannassa
ovet aukeaa -
siel' on varpaiden alla
kaunista rantahiekkaa.

Vellikello helkkää
paistuu letut juu.
Riemua on pelkkää,
hymyyn käypi suu.

Tui ja Juspe vielä
ilmoittaudu pois!
Tällä miittimielellä
aina olla vois!

(Ei, vesilintujen metsästyskausi ei ole vielä alkanut. Voitte laittaa ne norsukiväärit pois.)
 
"Suomen ilmavoimat" hyökkää!

Ja hyttysiä on sitten ihan ennätysmäärä.
Pahimmillaan voi yhdellä läimäsyllä saada vaikka kolme hengiltä, mutta tilalle tulee aina kuusi uutta :knockout:
Jos ei tilanne ehdi kuukaudessa muuttua niin sääskimyrkyt ja muut hyttyssuojat kannattaa varata mukaan :wink:
 
Tähän mennessä listassa on kahdeksan kontulaista, joita en ole koskaan ennen tavannut. Milloinkahan olen viimeksi ollut miitissä, jossa on näin paljon uusia naamoja? Varmaan vuosia sitten. Aivan mahtavaa, että uusia miittaajia on ilmoittautunut näin paljon! Olen ylpeä teistä. :) Välillä on kiva katsella miitissä muidenkin kuin niiden iänikuisten haltien ja nerwojen pärstävärkkejä. ;)
 
Vai sellaisia lauluja se Nerwen täällä lauleskelee. :D

On se katalaa kun kuulee toisten kautta, että itsestä puhutaan ja houkutellaan miittiin ku en minä käy tätä huonetta ikinä lukemassa. :D

Mutta kuten sanoin jo aiemmin, en minä tule tänäkään vuonna. :)
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös