The Miitti 2007: Ilmoittautuminen ja osallistujat

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Päivis sanoi:
Mie voisin tulla jo torstaina, tai myöhemmin jos ei aiemmin tilaisuutta.

Mikäli joku muukin haluaisi tulla torstaina paikalle niin nyt olisi syytä ilmaista asia! Mökkejä on mahdollista varata lisää, mutta siihen tarvitaan 4-5 uutta tulijaa torstaille jotta emme jää kovasti tappiolle. Lisäksi mökki täytyisi varata pikimmiten, kiire siis on.

Päivis, torstai on tällä hetkellä täynnä, joten jos muita halukkaita ei ilmaannu niin seuraa ensimmäisen viestin ohjeita ja ilmoittaudu perjantaille, sinne on vielä tilaa. :p
 
Hei!

Valitettavasti muiden kiireiden vuoksi joudun peruuttamaan omani sekä Valhallan osallistumisen. Miitti on kuitenkin osaltamme nyt maksettu (joskin todella myöhässä), joten mitään tappioita ei tästä käsittääkseni koidu. Mitä suurimmat pahoitteluni asian myöhäisestä valkenemisesta.

Pitäkäähän hyvä The Miitti.
 
Hathaldir sanoi:
Tähän mennessä listassa on kahdeksan kontulaista, joita en ole koskaan ennen tavannut.

Tähän mennessä listassa on 35 kontulaista, joita en ole koskaan ennen tavannut. ;) Ehkä joku voi laittaa vielä paremmaksi. Olen nähnyt vasta yhden unen miitistä: ihmisiä oli paikalla ahdistavan paljon, satoja, ja paikkana oli jonkinlainen koulu, jonka liikuntasali paljastui sisään astuttuani valtavaksi stadioniksi, jossa ihmiset parveilivat. Kommunikointikieli oli englanti, sillä paikalla oli myös ulkomaalaisia kontulaisia. Ehkä alitajuntani hiukan suurentelee miitin mittasuhteita. :roll:
 
Jos tilanteen nykyisen valon turvin voin päästä tuonna jo perjantaina, niin voisinko lunastaa yhden peruutuspaikan? Maksan mieluusti, kun tiedän minkä summan saan maksettavaksi.
 
Silttiksen ja Valhallan peruutettua torstaille on nyt kaksi vapaata paikkaa. Mikäli joku ne haluaa niin lähettäkääpäs minulle ne omat tietonne aloitusviestin ohjeiden mukaan. :p
 
Miitti lähestyy hurjaa vauhtia, maksakaapas loputkin ihmiset ne osallistumismaksut pois alta. Myöhemmin ilmoittautuneidenkin olisi hyvä maksaa piakkoin. Viimeistään kaikkien maksujen on näyttävä tililläni tiistaina 24.7 tosin lähes kaikilla tulee eräpäiväkin vastaan ennen sitä ja silloin tietysti maksatte ennen eräpäivää. Jos maksuasi ei näy tililläni em. päivämääränä, niin itse miittiinkään ei ole asiaa vaan musta lista kutsuu.

Musta lista= Pääsy evätty kaikkiin Yhdistyksen tapahtumiin kunnes rästissä oleva maksu on suoritettu.
 
Varpushaukan maksu tulossa, maksoin just äsken. Tein nimittäin tänään hänen kanssaan diiliä lastenhoidosta miittimaksun hoitoa vastaan, joten maksunsa tulee täältä! *huitoo ja vilkuttaa*
 
Minun on nyt pakko perua tulemiseni, sillä yllättävien menojen vuoksi rahaa ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi, että pääsisin miittipaikalle asti. Pari kymppiä ei riitä millään matkoihin ja syömisiin vaikka mitä tekisi.

Lisäksi tarvitsisin kipeästi tuon miittimaksuni takaisin, sillä kolme kymppiä on ainakin minulle todella suuri summa. Tiedän, ettei sitä voi saada takaisin, mutta jos joku ei ole vielä ilmoittautunut/maksanut maksuaan, niin moahdollista tehdä niin, että hän maksaisi maksun minulle, jolloin hänen maksunsa olisi kuitattu?

Osaanpahan ensi vuonna jättää miitti-ilmoittautumisen suosiolla viime tinkaan, niin ainakin tiedän ilmoittautuessa että onko minulla varaa tulla vai ei. .__.
 
En The Miiteistä tiedä, mutta ainakin Vesilahti-miiteissä olen pärjännyt aika vähällä syömisellä, kun olen aina unohtanut syödä kun on ollut muutakin tekemistä. [22] Valkosipulipatongilla ja homejuustopaketilla pärjää mainiosti pari päivää. :)
 
Miccoh, mutta kahdella kympillä ei pääse edes miittipaikalle, saati takaisin sieltä. Olen edelleen tulossa Porista asti, eli juna Tampereelle ja takaisin + bensarahat Novalle kustantavat kyllä enemmän kuin 20 e. Ja vaikka tuo raha jollain ihmeen kaupalla riittäisikin, niin ruokaan ei silti jää senttiäkään. Lisäksi tuolle rahalle on välttämättömämpääkin käyttöä, ja varojen ollessa vähissä on pakko priorisoida vaikkei haluaisi. Ei siis auta. Niin paljon kuin se minua harmittaakin, minun on pakko jättää miitti välistä. Ja voit uskoa että harmittaa paljon, ja tuo menetetty 30 euroa, eli summa jolla ostaisin viikon ruuat, pahentaa harmitusta entisestään.

Ilmoittautukaa nyt joku vielä torstaille, niin minä en ole rahoineni ihan pulassa ._.

// Niin, itseasiassa sekin riittää minulle, jos joku ilmoittautuu perjantaiksi. Eli ilmoittautukaa nyt joku edes jollekin päivälle!
 
Mietin tässä olisinko hyväntekeväisyysäijä. Vaikka kertaalleen elämässä.
 
Oih rakkaani!<3

(Vaikka sitten minua harmittaa kyllä kahta kauheammin kun en pääse paikalle, jos olisin pääsyt sinuakin tapaamaan. Tasan ei taas mee nallekarkit. :<)
 
Siis mitä, olenhan minä Miittiin muutenkin tulossa, mutta mietin että jos maksan vaan sen mitä tarvitset osallistumiseen ^_^ (koska minun budjettiani se ei tapa)

= hyväntekeväisyyttä


(Ja seuraavaksi kaikki tulevat meikäläisen lompakkoa kyselemään :roll:)
 
No niin juu. Jos osuu oikeaan aikaan oikealle paikalle, niin varmasti saa myös kuokittua muiltakin ruokaa sen verran kuin tarvitsee. :D
 
Ainiin, niinpäs oletkin ^^' Arvostan toki ajatusta, mutta kuten totesin, näyttää pahasti siltä, että tuo pari kymppiäkin mikä minulla olisi vielä jotenkuten varaa laittaa tuohon, menee välttämättömyyksiin. En vaan näköjään vieläkään osaa suunnitella budjettiani oikein. Lisäksi en voisi edes suostua tuollaiseen, en min voi sinun rahojasi noin vaan ottaa. : / Kaikki muutkin asiat tuntuvat olevan tuota miittiin tulemistani vastaan, juuri minun tuuriani. Mutta ei niistä sen enempää.

Jatketaan siis toiveiden elättelyä sen suhteen, että joku kuitenkin ilmoittautuisi tuonne vielä. *sigh*
 
Tämän topikin ensimmäisessä viestissähän sanotaan näin:
5. Peruuttaminen ei ole suotavaa mutta jos näin kuitenkin käy, niin tällä tavalla toimitaan:
- Peruuttaja ilmoittaa minulle tai tähän topikkiin peruuttamisestaan.
- Osallistumismaksu on maksettava kahden viikon kuluessa ilmoittautumisesta. Sitä ennen perua voi vapaasti. Sen jälkeen perutusta osallistumisesta ei enää palauteta rahoja takaisin.
Eli sääntöjen mukaan rahoja ei palauteta vaikka joku tulisikin tilallesi. Olen kuitenkin valmis joustamaan sen verran että jos saamme torstain ensin täyteen osallistujista ja sinne olisi vielä tulijoita, niin se "ylimääräinen" osallistuja voi maksaa sinulle (jos suostuu) jolloin saat rahasi takaisin. Tarvitset siis vielä kaksi osallistujaa rahojesi takaisinsaamiseksi.
 
Eli käytännössä taitaisi tulla kannattavammaksi ottaa tarjoukseni vastaan, ja voithan tietty aina maksaa myöhemmin myös takaisin sitä mukaa kun varaa on.
 
Samooja, siis eihän sitä rahaa minulle palautettaisi, vaan se olisi maksu minua korvaamaan hankkimani henkilön osallistumisesta. Mutta juu, ymmärrän mitä ajat takaa, joten kaipa min jään pitämään peukkuja rahojeni puolesta~

Ja Merri, edelleen arvostan tarjoustasi suuresti, mutta en lainaile rahaa puolitutuilta, enkä varsinkaan ota lahjoituksia vastaan. Tässä kohtaa nämä periaatteet ovat ehkä vähän tyhmiä, mutta periaate on periaate. Kiitos kuitenkin vielä!^^
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös