The Miitti 2009: kimppakyydit

Milloin tahansa. Tuolloin ei varmastikaan ole mitään muuta kun päivä on varattu miitille, ja nukkuminenkin on vain järjestelykysymys.
 
No tuota työt loppuvat siinä neljän - puoli viiden maissa. En varmaankaan käy kotona töitten jälkeen, vaan suuntaan suoraan Petäjärannalle. Olisi varmaan helpointa mikäli kaikki saapuvat rautatieasemalle, mutta myös linkkuassan kautta koukkaaminen onnistunee.

Lähtö olisi siis n. 16:30 Lahden rautatieasemalta. Autoni ei ole suurin suuri tai hienon hieno, mutta kyllä se sentään eteenpäin menee. :) Ja näillä näkymin olisi tilaa vielä yhdelle!
 
Taidan tarvita kyytiä ainakin joko torstaille Helsingistä tai sunnuntaina Helsinkiin. Todennäköisemmin sunnuntaille. Tai jonnekin lähemmäksi kumpaisiakin suuntia. En siis saa tällä kertaa autoa käyttööni, vaan vanhempani lomailevat samaisen Kivijärven rannalla Miitin molemminpuolisin viikoin.
 
Torstaille pystyn lupaamaan kyydin Riihimäeltä Petäjärantaan,
mutta sunnuntaille en enää, sillä silloin kyytiin tulee myös Jaamar
ja koira. Mutta missä vaiheessa Silttiksen kannattaa lähteä
ajamaan Helsingistä autolla, riittääkö yksikin kyytiläinen?
 
Takaisin päin kyytiläisiä saattaisi löytyä useampikin, perjantainahan on tulossa kolme ihmistä Helsingistä myös.
 
Juna lähtee Lahdesta klo.17.02 ja saavun Lappeenrannan juna-asemalle n. klo.18.39 voi olla ajoissa tai myöhässä. :)
Tarvitsen sen kyydin juna-asemalle sitten, kun olen lähdössä. Juna lähtee Lappeenrannasta sitten 14.43.

Kiitos Samooja tiedosta. :)
 
Mennee vaikeaksi tämä minunkin tulemiseni, autoa ei taida olla käytettävissä... Ja muutenkaan en osaa yhtään sanoa koska pääsen lähtemään töistä - luultavasti en kovinkaan aikaisin - vai pääsenkö ollenkaan. :D

Saattaa mennä junailuksi jopa. Yritän vielä selvittää josko auton jotenkin vain saisi käyttöön, niin a) ei tarvitsisi välittää niinkään aikatauluista b) yksinkin matkustaessa säästäisi noin 40 euroa, jos vertaa vain pelkkiä polttoainekustannuksia junalippujen hintoihin.

MUOKS: Niin siis en edes huomannut että minut oli jo sijoitettu tuohon Riihimäen kyytiin! Olkoon siis niin, että tulen oletusarvoisesti sillä, mutta jos saankin auton käyttöön ja/tai en pääse irtautumaan arjesta riittävän ajoissa, niin tulen sitten autoillen. Mitään ei suljeta vielä pois. :)
 
Arwen93 sanoi:
Juna lähtee Lahdesta klo.17.02 ja saavun Lappeenrannan juna-asemalle n. klo.18.39 voi olla ajoissa tai myöhässä. :)
Tarvitsen sen kyydin juna-asemalle sitten, kun olen lähdössä. Juna lähtee Lappeenrannasta sitten 11.23.

Sunnuntaille kannattaa kyllä katsoa myöhäisempää junaa. Klo 10-12 välisenä aikana on yhteissiivousta ja sen aikana järjestäjät eivät lähde heittämään ketään juna-asemalle. Yleensä lähtemisen kanssa on tähdätty sinne klo 13:n tienoille, leirikeskukselta myöksin ajaa Lappeenrantaan sellaiset 30min joten kannattaa katsella junia jotka lähtevät lähempänä kello 14:sta.
 
Päivitänpä tässä uutta suunnitelmaa. Voisin tulla torstaina Riihimäelle Incánuksen kyytiin. Sunnuntaina vanhemmat hakevat minut Petäjärannasta mökille.
 
Miekin hyppään mukaan, jos vain nyt tuonne ilmottautuneiden listalle ponnahdan. Mutta siis ajoissa liikenteessä. Voisin haluta Henanen tuttuun kyytiin perjantaina ja sunnuntaina, jos tällainen vain passaa.

Perjantaina olisi junavaihtoehtoina Kouvolassa junat klo 10.59 ja 14.15. Ja jos haluaa ittensä kipeeksi maksaa, tulee pendolino Kouvolaan klo 16.23. :)

Ja sunnuntaina junia lähtee klo 12.58 ja 15.56, jolloin mieluummin lähtisin jo aiemmalla junalla, vaikka jäisi osa siivousta kesken, kuten viime vuonna.

Mitä Henane/muut tuumaa?
 
Joo, autoani en näillä näkymin ole jättämässä Luumäelle (ellei se jätä minua!), joten takaisin Lahteen/minnelie pääsee - ja paikat on lähtökohtaisesti varattu heille jotka tulevat kyydissäni Miittiin.
 
Lehtokuusama lisätty kyytiini torstaille. Silttis on
vielä kyydissä mukana, mutta haluaisin pikkuhiljaa
saada selville aikatauluja, sillä haluaisin itse olla
hyvissä ajoin Petäjärannassa. Ja niin varmaan haluavat
olla kyydissäni olevat järjestäjätkin.

Autoni on siis nyt täynnä molempiin suuntiin. Lähetän
kaikille kyytiläisille vielä yksäriä aiheesta.
 
Näillä näkymin ainakin Jasdril~, Heppuli sekä Vampirelady tulevat samalla kyydillä Savonlinnasta päin torstaina Meppinin kyydillä.
Jos Meppiniltä ei kyytiä saa, niin tulemme todnäk. Heppulin porukoiden kyydillä.

(Meppin muuten, oliko se auton saamisesta vai mistä se kuskeus oli kiinni? Mietin että jos oli niin että se oli auton saamisesta kiinni, niin tuota meidän romua voisi ehkä viikonlopun ajaksi iskä antaa mahdollisesti lainaan.)
 
Vinyarogwen, tulen hakemaan sinut perjantaina Juna-asemalta silloin, kun sinä vain haluat :) (Perjantai-aamuna minun täytyy muutenkin käydä Kouvolassa, joten samoihinhan se menee.)

Sunnuntaina voin myös heittää takaisin Kouvolan asemalle.
 
Lahteen menee näemmä junia niin, että niitä on perillä 16.00 tai 16.41. Aiempi on Pendolino, jälkimmäinen lähijuna. Mitähän kuski on mieltä siitä, että kumpaan kannattaisi tähdätä, jos lähtöaika on n. 16.30? Mieluummin tulisin tuolla jälkimmäisellä maitojunalla, kun se on lähes yhtä nopea, mutta puolet halvempi.
 
Joo, tietenkin te voitte tulla sillä Zetalla, enhän minä nyt osannut ajatella ollenkaan että sieltä tulee näppärimmin silloin. Ehin käymään [kaverilla] suihkussakin vielä, kun työpaikka menee kiinni perjantaisin jo neljältä. Ei tartte likaisen minun kyydissä olla :)
 
Ylös