The Miitti 2009: Pohdintoja

Samooja

Varapuheenjohtaja
Suomen Tolkien-seura
Alkaa olla taas se aika vuodesta että ensi kesän miittipaikka täytyy varailla tässä kohtapuoliin.
Parin viime vuoden tapaan tarkoitus olisi pitää The Miitti edelleenkin Petäjärannan leirikeskuksessa.
Mikäli tässä vaiheessa herää kysymys mikä on The Miitti niin vierailepa yhdistyksen The Miitti sivuilla eli täällä.

Ajankohta

Kesän viikonloput näyttävät festareineen ja muine menoineen tältä:

4.-7.6
11.-14.6 Provinssirock
18.-21.6 Juhannus
25.-28.6 Tuska-festari?
2.-5.7 Ruisrock, STS:n kesätapaaminen?
9.- 12.7 Finncon Helsingissä, Pori Jazz
16.-19.7 Ilosaarirock
23.-26.7
30.7 - 2.8 Ankkarock
6.-9.8 Ropecon?

Ainakin viime vuonna Petäjärannassa oli koko kesäkuu täynnä koulujen yms tahojen leirejä joten mahdollisuutemme rajoittuvat heinäkuulle ja noh, siellä näyttäisi olevan tuo yksi vapaa viikonloppu. Kontulaiset tosin tuskin menevät kovin sankoin joukoin esim. Ankkarockiin joten sitä viikonloppua voisi pitää kakkosvaihtoehtona.

Järjestäjät:

Viime vuonna moisen nakin itselleen olivat ottaneet seuraavat henkilöt:

Samooja (ilmoittautumiset, raha-asiat)
Nerwen (ohjelma)
Nova (tilanvaraus, autokuski yms)
Haltiamieli
Jaamar

Kukaan ei ainakaan vielä ole kiljaissut haluavansa erota tehtävästä joten toistaiseksi luulisin saman porukan jatkavan.
Mietteitä, kysymyksiä? Sana on vapaa, kunhan ette postaa koko topikkia täyteen "jee, mä oon mukana"- typpisiä viestejä. Siivoan ne armottomasti pois. :D
Lisäinfoa seuraa kunhan tiedämme itse enemmän ja ajankohdat yms asiat selviävät.

----------------------------------------------------------------
[color=red:2513361cef]Päivitys 29.3: Petäjärannan leirikeskus on varattu meille viikonlopulle 23.-26.7.2009.

The Miitin osallistumismaksut tänä vuonna:

To- su: Jäsenet 33e. Ei-jäsenet 36e.
Pe- su: Jäsenet 25e. Ei-jäsenet 28e.

Verkkoyhteisö Kontu ry:n jäsenille siis alennusta osallistumismaksuista. Saadaksesi alennuksen sinun tulee olla jäsen ilmoittautumishetkellä. Itse tapahtumassa jäsenille myös alennusta Yhdistyksen myyntituotteista.
Miittimaksujen korotus johtuu yleisten kustannusten noususta eli leirikeskuksen vuokran, ruuan ja bensan hintojen nousu.[/color]
 
"Jee, olen mukana!!!11"

Henk.koht. olen enemmän heinäkuun kannalla, vaikka kesäkuusta vapaita viikonloppuja tarjoutuisikin. Juhannusviikonloppu taas taitaa olla itsestäänselvä yliviivattu.
Mutta, ehdotan taas äänestystä, vai pykätäänkö se pystyyn vasta kun vaihtoehtoja on rajattu?
 
Juhannuksen jälkeen sopii paremmin, koska tulemme perheen kanssa kesäloma reissulta juhannuksena. Mutta hyvää viikonloppua on vielä mahdoton sanoa, sillä en tiedä mitkä ovat kesäleirejen ajankohdat.
 
Tiedän että olen vain yksi itikka meressä (öh?), mutta kannatan täysin itsekkäistä syistä heinäkuun 23.-26. viikonloppua. Aion nimittäin mennä Ilosaarirockiin, ja olen jo odotellut The Miitin ajankohtaa että saan kesäloman varattua. Hartain toiveeni oli että se sattuisi Ilosaarirockin jommalle kummalle puolelle... Joten tuo viikonloppu näyttää hyvältä. Sitäpaitsi eikös heinäkuussa ole perinteisesti paremmat uimakelit ja lämpimämpää kuin kesäkuussa...?

Minä olen aina valmis siivouspartioon, mikäli tarvitaan etukäteisilmoittautujia siihen hommaan. :)
 
Niin siis kuten sanottua, paikka oli ainakin viime vuonna koko kesäkuun varattu koulujen yms leireille, joten jos sama systeemi on tänäkin vuonna niin koko kesäkuu on yliviivattu.
Emme tietenkään järjestä The Miittiä Juhannuksen, STS:n kesätapaamisen tai Finnconin päälle, myös esim. Ropeconia on syytä vältellä. Ilosaarikin on sen verran iso tapahtuma että sinne menee varmasti useampia kontulaisia.

Ainoat näillä näkymin järkevät vaihtoehdot ovat siis 23.-26.7 ja 30.7 - 2.8 ja luullakseni tähtäämme niihin. Emme tietenkään voi miellyttää kaikkia yhtaikaa joten The Miitti tulee luonnollisesti olemaan sellaisena viikonloppuna jona se on suuremman yleisön kannalta järkevää pitää. Petäjärantahan saattaa tietysti olla varattukin joten katsotaan mitä saadaan... :D
 
Minä aion viimeinkin rahdata ahterini paikalle The Miittiin, ja kannatan Fican tavoin 23. - 26.7. viikonloppua (ja toivon, että aika lyödään pian lukkoon, koska kesälomatoiveet pitäisi laittaa menemään asap).
 
Tadaa, minä olen saanut ensimmäistä kertaa elämässäni varman lupauksen VYK:in järjestämään miittiin! Minulle sopii Fican ja Isilmírën tavoin tuo viikonloppu 23. - 26.7 --- Perhejuhliakaan ei tule estoksi, sekin on jo tarkistettu. ;)
 
Yh, taitaa siis Pepuin osalta jäädä tänäkin vuonna väliin, luultavasti on toisaalla oltava opintojen puolesta. Siis jos tuo viikonloppu on se, joka lopuksi valitaan. Näetsen koko heinäkuun joutunee hän viettämään Udmurtiassa.

Ehkä sitten 2010..

Tulipas turha viesti. Mutta minulle siis sopisi paremmin 30.7.-2.8.
 
Minulla ei vielä ole tietoja kesän menoista suuntaan eikä toiseen, molemmat "järkevät" heinäkuun viikonloput vaikuttavat mahdollisilta.

Jos TheMiitti on tiedossa ennen kesätöitä niin sitten työt saa joustaa. :p
 
Saa nyt nähdä olenko koskaan miittiin pääsemässä ([22]), mutta kesällä minullekkin sopisi parhaiten se 23.-26.7.
 
23.-26.7, sitä kannatan minäkin (koska Incá on pelottava eikä sen kanssa uskalla olla eri mieltä).
 
23.-26.7 näyttäisi saavan ylivoimaisesti eniten ääniä joten ehdotellaan sitä Petäjärantaan ensisijaisena vaihtoehtona ja 30.7 - 2.8 kakkosvaihtoehtona. Katsotaan mitä on vapaana. :)
 
Petäjäranta on nyt varattu meille alustavasti tuolle 23.-26.7 viikonlopulle. Voitte siis alkaa toivomaan niitä kesälomia.
 
Millois The Miittiin alkaa ilmoittautuminen? Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, sillä alunperin ei pitänyt tulla mutta mieli vähän muuttunut.. ^^
 
Onko tämän vuoden pääsymaksu jo varmistunut? Koska me muutetaan Lappeenrantaan, luulen että pääsen the Miittiin. Siis mikäli äiti antaa luvan. Ja ihan sen takia kysyn samaa mitä Pilvikonekin, milloin ilmoittautuminen alkaa? Pitää katsos tietää miten paljon on aikaa äidin maanitteluun. :)
 
Noh, eipä tässä nyt vielä mitään kiirettä, lähempänä heinäkuuta sitten vasta. Kesäkuun lopulla tai heinäkuun alussa. Ilmoitan kyllä asiasta sitten hyvissä ajoin etukäteen. :)
 
Asiasta pidetään kyllä sen veerran näkyvästi meteliä ettei voi mennä ohi, jos yhtään seuraa käärmettä :D
 
Hieman päivitystä The Miitin asioihin viimeisimmän hallituksen kokouksen tiimoilta:

Osallistumismaksut tänä vuonna nousevat hieman viime vuoteen nähden. Syynä Petäjärannan vuokran nouseminen, bensan hintojen nousu sekä ruuan hinnan nousu.
Uutena asiana myöskin Verkkoyhteisö Kontu ry:n jäsenille tulevat miittimaksualennukset. Huomatkaa että alennus koskee siis niitä henkilöitä jotka ovat jäseniä ilmoittautumishetkellä. Eli jos liityt yhdistyksen jäseneksi esimerkiksi itse tapahtumassa et saa alennusta takautuvasti. Kannattaa siis liittyä jäseneksi nyt. ;)
Miitissähän on myös alennuksia Yhdistyksen tuotteista jäsenille. Jäsenille siis paidat, badget ja magneetit halvemmalla kuin muille.

The Miitin osallistumismaksut tänä vuonna:

To- su: Jäsenet 33e. Ei-jäsenet 36e.
Pe- su: Jäsenet 25e. Ei-jäsenet 28e.

Ilmoittautumiset alkavat kesäkuun alkupuolella, asiasta infotaan näkyvästi lähempänä ajankohtaa.
 
Voi hitsi ollaan ilmoittautumisen aikaan jo Saksassa tai Puolassa. Toivottavasti WLAN yhteys löytyy jostain. Mokkula olisi tässä tilanteessa poikaa...

(pakko päästä The Miitiin)
 
Ylös