The Miitti 2010: kimppakyydit

Tulossa Tampereelta autolla ja kyydissä Freyja ja Qohelet. Kyytiin mahtuu vielä yksi.
 
Mitäköhän aikoja ihmiset ovat torstaina saapumassa?
Meille (minä, Vampirelady ja Heppuli) sopisi todennäköisesti parhaiten olla Parkanossa juna-asemalla jo 12:37 (vähiten vaihtoja ja muutenkin kiva yhteys), mutta 15:37 ja 18:41 ovat myös oletettavasti sopivia saapumisaikoja. Haluaako joku noukkia kyytiin ja tuoda sunnuntaina takaisin 14:16 lähtevään junaan?
 
Mitä nyt hyvin epävirallisesti on keskusteltu aikatauluista niin vaikuttaisi että kahden aikaan leirikeskukselle olisi saapumassa porukkaa torstaina. Itse tähtään tuohon aikaan perille. Ainakaan sitä aikaisemmin ei missään nimessä kannata tulla.
Lopullisia ja varmoja aikatauluja laitetaan kunhan tiedätään asia varmaksi.
 
Minäkin tarvitsisin kyytiä perjantaina Parkanon asemalta ja myös sunnuntaina pitäisi päästä takaisin. Mitään aikatauluja en ole vielä suunnitellut, joten mikätahansa aika käy.
 
Näyttää tällä hetkellä siltä että meillä on aika monia kyydin tarvitsijoita Parkanosta molempina päivinä. Tässä kohtaa kysyisin että onko ketään autollista tulossa noihin aikoihin paikanpäälle ja voisi koukata Parkanon kautta? Lathron on jo ilmeisesti lupautunutkin nappaamaan matkalta, mutta aikataulujen tietäminen helpottaisi asiaa.
Tässä laskeskelimme että valitettavasti järjestäjät ehtisivät torstaina aikaisintaan puolikuuden maissa hakemaan asemalta.
 
Kyytiä vailla.

Minäkin tarvitsisin kyydin Parkanon juna-asemalta ja olisin siellä joko 12:37 tai 15:37, ja sunnuntaina tarvitsisin kyydin siihen 14:16 lähtevään junaan.
 
Kuten Jaamar juuri edellä kirjoitti niin järjestäjät pääsevät todennäköisesti vasta iltapuolella hakemaan porukkaa juna-asemalta. Gilaninkin on siis turha tulla juna-asemalle puoli neljä koska kyytiä ei ole ennenkuin parin tunnin päästä siitä. Jos myöhäisempi juna löytyy niin suosittelisin sitä.
Jasdril~, VampireLady, Heppuli- kolmikon kannattaa myöskin tulla vasta sillä myöhäisimmällä klo 18.41 junalla koska joudutte muuten Gilanin tapaan vain turhaan odottelemaan asemalla.

Kyydin tarvitsijoita on tänä vuonna todella paljon ja jos Helsingistä ei löydy autokyytiä niin niitä on vieläkin enemmän. Järjestäjillä ei luonnollisestikaan ole määrätöntä määrää autoja käytössään joten kannattaa varautua jokatapauksessa odottamaan.
Etenkin sunnuntai näyttää jo nyt pahalta kun kyydin tarvitsijoita on pitkä lista. Olisikin hyvä että kaikki kertoisivat nyt kyydin tarpeensa ja aikataulunsa tässä topikissa jotta järjestäjillä olisi jonkinlainen kuva siitä, miten tästä eteenpäin tulisi toimia ja paljonko esim. juna-asemalta haettavia miittiläisiä on.

Kyytitarpeestaan/ omalla kyydillä tulosta/ mahdollisesta autosta eivät vielä ole ilmoittaneet seuraavat henkilöt:

Sindoria
Suoviitta
UntenMuovaaja
Sillanrakentaja
Sirilwen
 
Varsinkin sunnuntain aikatauluissa kannattaa oikeasti huomioida että jos on varaa joustaa niin ei varaisi lippuja ajoissa tai ei valitsisi kovin aikaista junaa ihan sillä että yhteen lastiin Parkanoon menee ainoastaan 3-4 ihmistä ja yksi keikka vie aina noin tunnin. Käytössä on kaksi autoa joista toinen (minun) on sen verran pieni että neljän matkatavarat eivät välttämättä sovi autoon. Ja ennen kuin siivous näyttää olevan hyvässä vaiheessa kukaan ei lähde Parkanoon asti heittämään.
 
Aikataulu muutos.

No kyllä minäkin voin sitten vaihtaa siihen 18:41 saapuvaan junaan, mutta pitää viellä kysellä jos saisisin kyydin sukulaisilta koska käyn vesilahdella ennen miittiä.
 
Niin juu, kun se tuloni nyt siirtyi vasta perjantaille, niin kyytiäkin tarvitsen vasta silloin. Parkanoon olen kuitenkin junalla edelleen tulossa.
 
Alun perin uskoin pääseväni paikalle omalla kyydillä, mutta suunnitelmiin tulikin muutoksia ja olen tulossa siis junalla. Eli torstaina saavun Parkanon juna-asemalle noin klo 18.20 ja kyytiä tarvitsisin.

Noiden edellä mainittujen muutosten vuoksi joudun lähtemään Miitistä jo lauantaiaamuna :(
Kysymys kuuluukin, onko kukaan haluakas kyyditsemään mua autollaan Parkanon juna-asemalle tuolloin lauantaiaamuna? Klo 09.43 lähtisi juna.
 
Kuten Quoheletille lupasin, niin minun kyytiini mahtuu sunnuntaina Jyväskylän suuntaan. Joku kolmaskin siihen kai oli jo tulossa, mutta kaksi paikkaa vielä, jos tarvetta ilmenee.
 
Minä tosiaan olisin näillä näkymin mielelläni hyppäämässä sunnuntaina Jyväskylän autoon :)
 
Mic sanoi:
Tulossa Tampereelta autolla ja kyydissä Freyja ja Qohelet. Kyytiin mahtuu vielä yksi.

Mihin aikaan tuutte hakee mut juna-asemalta?

Ajattelin lähteä Turusta joskus aamupäivän puolella.

Käydäänkö me yhdessä kaupassa vai ostanko omat eväät aiemmin? Jaksan kyllä odotella asemalla / aseman lähistöllä, et mun takia ei tartte omia aikatauluja sen kummemmin säädellä.
 
Hur. Minäkin tarvitsen kyydin Parkanon asemalta, torstaina. En ole ostanut lippua vielä, enkä kytännyt monenko aikana siellä olisin (ja ihanan VR:n tuntien aikataulu varmaan heittääkin sen pari tuntia...), mutta sen tiedän, että asemalta miut on siepattava. Ja sitten lähtiessä olisi myös sangen kiva jos joku heittäisi miut sinne asemalle, ettei tarvitsisi kävellä.

Hmm. Ihmiset ovat näköjään tulossa Parkanon asemalle kuuden jälkeisillä junilla. Pitää itsellänikin kytätä, josko saisin lipun moiseen ja pääsisin lähtemään niin että ehdin siihen. Kyttäänpäs vähän tarkemmin niitä vuoroja ja editoin sitten, moneksiko juna asemalle hurahtaa. Aikataulun mukaan...

// Tjaahas. Tarkistin VR:n sivuilta aikataulut ja ainoa järkevänoloinen olisi varttia vaille yhdeltä Oulusta lähtevä Intercity, joka olisi siis Parkanossa vartin yli viisi.
 
Lisäsin Suoviitan listoihin. Tällä hetkellä torstai vaikuttaa siltä että jos enempiä tulijoita ei ilmaannu niin kuskit selviäisivät yhdellä keikalla/auto joka tarkoittaisi että asemalta haettaisiin porukkaa noiden viimeksi saapuvien mukaan (mikä sopisi minulle hyvin kun voisin ajaa perässä eikä olisi eksymisvaaraa ;) ).
Näyttäisi myös että kenellekään ei olisi tulossa ihan mahdottoman kohtuutonta odottelua asemalla, mikä on oikein hyvä juttu.
 
Huomautan edelleen, että auton saanti Helsingistä on vieläkin kysymysmerkin takana, joten mikäli kyytiä täältä ei järjesty niin, meitä tulee sitten useampi junalla.

Ei, en vielä ole uskaltanut uusia lainapyyntöä isälle. Otan asian esille tod.näköisesti vasta ensi viikonloppuna, jolloin isän omakin ohjelma lienee selvä. Ilmoitan sitten heti miten kävi. Eli me pk-seutulaiset ilmoittelemme mikäli tarvitsemme kyytiä Parkanon asemalta heti miittiviikon alussa. Pahoittelen, että tässä kestää.
 
Qohelet sanoi:
Mic sanoi:
Tulossa Tampereelta autolla ja kyydissä Freyja ja Qohelet. Kyytiin mahtuu vielä yksi.

Mihin aikaan tuutte hakee mut juna-asemalta?

Ajattelin lähteä Turusta joskus aamupäivän puolella.

Käydäänkö me yhdessä kaupassa vai ostanko omat eväät aiemmin? Jaksan kyllä odotella asemalla / aseman lähistöllä, et mun takia ei tartte omia aikatauluja sen kummemmin säädellä.

Ööm, voisi vaikka lähteä siinä kahden aikoihin (monelta sulla tulee junia?) ja ei poiketa näillä näkymin kauppaan.

Sovittiin Finnconissa Wumingin kanssa, että hänkin tulee mun kyydissä.
 
Ylös