The Miitti 2010: Ohjelmaa

Minä otan mukaan sellaisen lautapelin kuin Taru Sormusten Herrasta seikkailupeli, ja tuon mukanani kroketin, josta tosin puuttuu keltainen pallo.
 
Tiedoksi että miniläppärillä tulee pyörimään vanhoja Marioita (Super Mario Bros. 1, 2, 3 ja Super Mario World) yhdistelevä Super Mario Bros. X, jota voi pelata kaksi pelaajaa yhtä aikaa. Myös siihen tulee peliohjaimet mukaan, eli ei tarvitse minkään näppäimistön kanssa kärvistellä.

Pelattavina hahmoina Mario, Luigi, Peach, Toad ja Link. Peach ja Toad toimivat Super Mario Bros. 2:n tapaisesti, Link taas Zelda 2:n tyyliin. Peach on kykeneväinen leijumaan!
 
Minä ja Quohelet ollaan ainakin lähdössä juoksulenkille tuolloin miitissä. Jos on muita halukkaita lähtemään mukaan, niin lenkkarit mukaan.
Minulla on hyvin huonosti lautapelejä, mutta voisin ottaa oman wii-kapulan ja nunchukin mukaan.
Aseiden mukaanottaminen oli muistaakseni kiellettyä miitin säännöissä, mutta jos otan jousen, vähän taulunuolia ja tauluja yhteiseksi iloksi, niin häädetäänkö minut pois?
 
Ei häädetä niin kauan kuin aseet eivät ole teräviä - boffomiekkojakin on vuosien varrella ollut miitissä runsain mitoin. :)
 
No siinä tapauksessa en ota jousisoittimistoani mukaan, sillä väärinkäytettynä ne ovat hengenvaarallisia. Taulukärkiset nuolet ovat oikein teräviä, vaikka niissä ei leikkuriterää olekaan.
 
Koosteena Lehtiksen ja Miccohin ennustuksista (ja vähän lisukkeitakin), raahaan miittiin seuraavat lautapelit:
Afrikan tähti
Carcassonne (+ 4 lisäosaa)
Citadels
Dominion
Smallworld

Minulla olisi kyllä myös Trivial Pursuit (perhepainos vuodelta 2006), mutta sen kysymykset on jo varmaan kaluttu niin perusteellisesti läpi aiemmissa miiteissä (ja noissa muissa peleissä on jo ihan riittävästi raahattavaa), että jätän sen kotiin. Jos ennen puoltapäivää ehtii kuitenkin suuri kansanliike nousta Trivialin puolesta eikä kenelläkään muulla sitä (mukamas) ole, voinen harkita vielä asiaa.

Tuon myös vanhan silitysrautani painatuspajaa varten.
 
Ylös