The Miitti 2011, fiilistely- ja palautetopikki

Haaaauuukotus, tänään alkoi toimia kämpilläkin netti ja edistyin tänne asti. Huraa!

Mutta jatkan samaa ylistysvirttä, paras miitti aikoihin jne. vaikka aiheutin itselleni toistuvasti huonoa oloa jatkuvalla syömisellä. Kiitän myöskin jäsenistöä jälleen sen minua kohtaan osoittamasta luottamuksesta, koska pääsin jälleen uuteen hallitukseen :) Toivottavasti osaan hoitaa tapahtumavastaavan homman hyvin.

Kiitos järkille, matkaseuralle ja kuskille, halauksieni kohteelle/ille, Disney-triviasta, saunaseurasta (en minä oikeasti ole niin irstas jutuiltani kuin saunassa olen), uimaseurasta jne jne jne henkisestä tuesta ja olemassaolosta.
 
Tässä ne kaivatut Ratavulin sanat:
Melkor on kiva!
Eru on tylsä
Melkor on kiva!
Haltiat on pellejä
Melkor on kiva!
Kääpiöt on ruokaa
Melkor on kiva!
Hobitit on lyhyitää..

Örkit on mukavia
Örkit on mun kavereita!
Örkit on mukavia
Örkit on mun kavereita!

Mordor on paras!
Rivendell on mekkokauppa
Mordor on paras!
Gondor on kukkapenkki
Mordor on paras!
Kontu on pienii...
 
Oli siellä 20 muutakin kontulaista (vahvistettu tieto, otimme jossain vaiheessa laskun - 21 kontulaista sinne mahtui!), en minä mutta kun ne muut. :p
 
Yksi top puheenaihe oli tuttuun tapaan tissit. ;)

Olisi sinne saunaan mahtunut enemmänkin kontulaisia. Sauna oli siis iso, mutta lauteita ei oltu rakennettu aivan parhaimmalla tavalla. Peränurkasta oli ikävä lähteä pois jos oli täyttä. Ehdottomasti parhaimmat löylyt sai keski paikoilla. Mutta onneksi löytyy viileämpiä paikkojakin.
 
Ajattelin monta kertaa miitissä, että onko minulla niin huippuhyvä fiilis ihan vaan siksi kun olen yliväsynyt (miten niin siirryin sadasta nollaan kahdessa minuutissa sunnuntaiaamuna? :o) + onnellinen siitä kun näen kontulaisia livenä pitkään aikaan (katsottuna sekä menneeseen että tulevaan) ja välillä pitikin tarkistaa, että hei onhan teillä muillakin kivaa enkä leiju täällä kuplassa vaan yksinäni. Tämänkin ketjun perusteella vaikuttaa siltä, että yleisfiilis oikeasti on ollut tosi hyvä, jesh! :)

Lehtiksen viestiin kommentoin sen verran, että jokainen the Miittiä järkkäämässä ollut voinee samaistua siihen jossain määrin - työmäärä on yllättävä siihen nähden, että varmaan näyttää siltä että me vain lojumme nurkissa yömyöhään käkättämässä jollekin tyhmälle jutulle. :p Toki homma on sitä helpompaa mitä enemmän siihen tulee rutiinia, mutta yllättävän ison osan miitistä työ silti haukkaa. Jos meinaa ehtiä pelaamaan tai larppaamaan tai paitapajaan (jonka minä en edes ehtinyt huomata pyörineen) tai jotain muuta niin sille pitää tiukasti varata aika omaan päiväohjelmaan ja sovittaa muut hommat sen mukaan. Kun järkkäämisen päälle heittää vuosikokouksen vetämisen niin lopulta käy niin, että se miittaamisaika on otettava sieltä yöstä. ;) Rutiini auttaa siinäkin ettei stressaa niin hirveästi siitä sujuvatko asiat (tiedän olleeni vieläkin lätyistäni vähän huolissani, mutta joka vuosi vähemmän!) Enkä tarkoita tätä järkkäriys verottaa miittaamista-juttua missään nimessä valittavalla äänensävyllä - pohdin tuossa alkuviikosta miten melkorin onnekas olen ollut kun olen saanut olla järkkätiimissä mukana - kaikki siihen liittyvä on niin minun juttuni etten osaa sitä edes ihan sanoiksi pukea. Omalla kohdallani se on asia joka kuitenkin lopulta antaa enemmän kuin ottaa. :)

Miittipaikasta sen verran, että kaiken muun kanssa olisin elänyt nikottelematta mutta se yleisen lenkkipolun kulkeminen leirikeskuksen läpi oli odottamaton ja iso miinus. Toisaalta hyviäkin puolia oli - lyhyt matka isosta kaupungista, kaunis paikka, siistit majoitustilat eikä se keittiön varustelutasokaan ollut niin huono kuin etukäteen pelättiin. Tiimi varmasti jatkaa uusien paikkojen etsimistä, mutta ei tämäkään nyt aivan mahdoton ollut, vai? Aiemmin kesällä kun yöt ovat valoisampia voisi tilanne olla ihan eri esim. nuotiolla istumisen ja saunomisen suhteen.

Pyrstökohtaisesti jäi harmittamaan se, etten ehtinyt testaamaan Vesijärven uimaominaisuuksia. Ensimmäisinä päivinä en yksinkertaisesti ehtinyt ja sitten kun lauantaina iltapäivällä olisi ollut hetki aikaa, sää kääntyi niin koleaksi ettei oikein enää kiinnostanut. Toinen juttu mikä harmittaa vähän on myynnin vähäisyys - "toimistotila" ei ollut paras mahdollinen sikäli että sinne olisi a) vaeltanut porukkaa ihan vain katsomaan mitä on tarjolla ja b) pesiytynyt helposti järkkäporukalla niin, että se olisi ollut useammin auki. Toivottavasti keltään ei jäänyt badge ostamatta tai kalenteri noutamatta tämän takia?

Ja sitten ne kiitokset.
- järkkätiimille: olette parhaita ja teitä on jo nyt ikävä :cry:
- kyytiläisille jotka eivät kuolleet (katson tämän puhtaasti teidän ansioksenne, mitkä hermot! :p)
- luontopolkutriviaan osallistuneille (tulokset ja vastaukset tulossa pian!) - kiva kun kansa jaksaa vieläkin osallistua :)
- vanhalle hallitukselle tuesta ja turvasta paitsi miitissä, ihan erityisesti viimeisen puolen vuoden aikana. Kausi on ollut ehkä haastavin tähän mennessä kaikkine yhteistyökokouksineen ja pj:n yllättävine häviämisineen ja silti te jaksoitte hoitaa kaikki asiat niin kuin pitää *mwah!*
- Arkintille niskamurjhieronnasta
- Miccohille eeppisimmästä ja kitcheimmästä elokuvasta ikinä
- Haltille (en taaskaan osaa eritellä tätä)
- Merrille parhaasta juhlapuheesta ainakin yhdeksään vuoteen (kai se tulee julkisesti luettavaksi?) ja tilaisuudesta sanoa kolme sanaa
- Micille keskusteluista
- Jaamarille saduista
- Shetaille, Lathronille, Pändille, Henanelle ja Isilmirelle ohjelmanumeroista
- Jasdrilille notskiseurasta ja haleista
- uudelle hallitukselle ja erityisesti sen uusille kasvoille siitä, että annoitte minulle ja Novalle tilaisuuden vetäytyä ringistä
- kaikille miittiläisille järkkien näkökulmasta muikeasti ja sujuvasti meneestä miitistä: kukaan ei tehnyt mitään tyhmää (eihän? ;)), telonut itseään tai toisia, päkittänyt nakeista tai muutenkaan käyttäytynyt epäkontulaismaisesti. Täytitte ja ylititte jälleen kerran kaikki odotukset. :)

Missä on kaikki kuvat?!!
 
Hei, anteeksi, etten ole kertonut omia miittitunnelmia. Kuten monikin jo varmasti arvaa, niin oloni ei ole ollut mitä parhain.

Minulla oli mielettömän mukavaa, kun pääsin vihdoin ja viimein tapaamaan kontulaisia. Ihanaa.. Kiitos! Olenkin kaivannut tätä porukkaa, todella paljon! Tuntui siltä kuin olisi tullut kotiin pitkän pitkän reissun jälkeen ja siellä on "oma perhe" odottamassa. Minulla oli nimittäin aivan mahtava miitti, mitä nyt kipeä olin, mutta se on sivuseikka.

Haluan ehdottomasti mainita, että ensimmäistä kertaa Larppaamassa olleet pärjäsivät loistavasti! Kuten myös vanhat tekijät, mutta ah niin ihanaa.. Caele muutti itsensä Tuomariksi. Et pääsekään siitä eroon niin helposti! :grin: Mutta oli kyllä parhain larppi, jonka olen tehnyt. Yhdistelmät toimivat hienosti ja tehtävät tuli tehtyä hienosti, paitsi melkein omalta osaltani [22]

Kiitoksia ehdottomasti Kontu Pändille!!! Olen ihan myyty. Tallenteeni ovat kyllä sen verta hyviä, että nyt minulla on herätysäänenäni Pändin biisi :)

Kiitoksia järjestäjille ja kaikille muille ihanille miittiläisille!
Yhteissaunassa oli mahtavaa olla jälleen.. Pakko nyt on sanoa tähän vielä, että "Anteeksi.. luulin sinua kaiteeksi!" :D Kiitoksia myös niille, jotka saattoivat minua mäkeä ylös sekä alas. Ilman teitä en olisi välttämättä pärjännyt.. :p

Sitten seuraavana vuorossa leiripaikasta palautetta:
-pitkät välimatkat ainakin minulle
-sauna aikamoisen mäen takana
-yleiset lenkkipolut, jotka kulkivat leirikeskuksen läpi
-palelin mökissä molempina öinä, tosin minulla saattoi olla kuumetta, jos muutkin ovat sanoneet siitä, niin uskoisin näin.
-Sähkön puute
-tämä ei varsinaisesti kuulu leiripaikan miinuksiin, mutta luontopolku, kun en päässyt kaikkiin paikkoihin.
-ulkovalot/reittivalot puuttuivat
-vessoihin ei tehnyt mieli mennä yöllä, kun ei nähnyt mitään
+Hauskat mökit
+ruokatilat
+"laavu"
+pelialue oli kuulemma lämmin ja meinasinkin sinne nukahtaa
+sauna iso ja lämmin
+saunassa ihana tunnelmavalaistus
+ei nyt niin kaukana kuin luulin

Ja kiitos, että sain pestä puurokattilan! :D

Ainiin! Ja Krummi, toivottavasti olet vielä hengissä ;)
 
Minulla olisi joitakin, jos jaksaisi käydä ne läpi tai Konnussa olisi kiva tapa laittaa ne esille niin ettei tarvitse viittä kuvaa kerrallaan laittaa :(
 
Ai niin, onko saatavilla Kontubändin legendaarisen keikan biisilistaa? Joitain muistankin, mutta olisi kiva tietää ne kaikki järjestystä myöten. :)
 
1. Durinin aika
2. Elbereth
3. Kun ilta peitti Konnun hämäriin
4. Rohan
5. Palaa luokseni
6. Kapakkalaulu
7. Oi Boromir
8. Maanpakolaisen valituslaulu
9. Into the West
10. Iluvatar on suuri
__
11. Gil-Galadin tuho
 
Joo, kyllähän Halla heilui kameran kanssa, ja Erestorilla taisi olla stereomikkisysteemit. Hirvittää vaan ne omat mokat, oli pari aika pahaa niittiä siellä...
 
Ylös