The Miitti 2011 Kyytitopikki

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Konnavahti
Kun ilmoittautuminen kohta pyörähtää käyntiin niin ihmiset varmasti alkavat jo pähkäillä sitä miten tulla paikanpäälle. Tässä siis topikki sitä tarkoitusta varten.

Ehdottomasti halvin matkustusmuoto on kimppakyyti, mutta muistetaan varata silti vähän bensarahaa kuskeille.
Jos siis olet tulossa autolla jossa on tilaa niin huutele täällä reittisuunnitelmiasi. Jos taas olet kyytiä vailla niin huutele täällä mistä olisit tulossa. Kyytipaikat täytetään siinä järjestyksessä kun niitä kysytään, mutta kuski on aina se joka lopulta päättää ketä kyytiinsä ottaa.
Jos et kuitenkaan saa järjestettyä kyytiä perille asti niin älä säikähdä. Järjestäjät noutavat jälleen vanhan tavan mukaan väkeä lähimmältä rautatieasemalta joka on tässä tapauksessa Tampere. Noutoreissut pyritään ajoittamaan niin että saadaan haettua mahdollisimman monta miittiläistä kerralla joten junista riippuen saatat joutua odottamaan.
Pyritään selkeyden vuoksi ensisijaisesti siihen että jokainen palaisi samalla kyydillä kuin tulikin, mutta aina se ei ole mahdollista tai löytyy muita järkevämpiä paluuratkaisuja (varsinkin kun väkeä tulee paikalle kahtena päivänä, mutta poistuu vain yhtenä). Muista siis varmistaa myös paluukyytisi.
Jokainen huolehtii itse siitä että hänellä on kyytipaikka. Jos et ole ilmoittanut kyydintarpeestasi täällä niin oletamme että sinulla on jo kyyti molempiin suuntiin. Ole aktiivinen ja seuraa topikkia. Kuskeilta voi kysyä suoraankin. Monesti se on nopein ja varmin tapa saada kyytipaikka.

Yhteystietojen vaihto tapahtuu yksityisviestein, ei julkisesti täällä.

Leirikeskuksen osoite:
Vallituntie 140
36200 Kangasala

Järjestäjän puhelinnumero jos tulee hätä (Esim. mustatratsastajat tukkivat tien):
(Anna) 040 8208980

KYYDIT (Alleviivatut kuskeja, numeroidut kyytiläisiä ja numeroimattomat kyytiä vailla)

Torstai


Helsinki
Lehtokuusama
1. Miccoh
2. Ringlad
3. Steelsheen

Tampere
Nerwende
1. Haltiamieli
2. Vampirelady
3. Kointähti
4. Gilan

Turenki-Hämeenlinna-Tampere

Nova
1. Jaamar
2. Merri
3. Otak
4.

Imatra-Lappeenranta-Kouvola-Kangasala
Titiuu
1. Ruby
2. Fuinur
3. May
4. Aulë

Savonlinna-Juva-Mikkeli-Lahti-Kangasala
Shetai
1. Dracaena
2. Jasdril
3. Heppuli
4. Purr

Jyväskylä
Lathron (Ei paluuta sunnuntaina)
1.
2.
3.
4.


Kangasala

1. Minyaleiel


Perjantai


Tampere (iltapäivästä ennen klo 16)
Shetai
1.
2.
3.
4.

Helsinki
Isilmírë
1. Krummitus
2.
(3.)
(4.)

Turun suunta
Fairytale pääsee lähtemään vasta töiden jälkeen
1.
2.
3.

(aamupäivällä, voi tulla myös junalla ja bussilla)

Kouvola/Lahti
Henane???
1.
2.
3.
4.

Kangasala
 
Muistuttaisin vielä, että Tampereelta pääsee bussilla numero 70 n. 1,5 km päähän leirikeskuksesta.
Matkan hinta on n. 5-6 euroa ja kesto n. 35min. Busseja kulkee n. 30min välein.
Aikataulu:
http://www.paunu.fi/pdf/Kangasala%20kesa%202011.pdf

Reittiopas:
http://tampere.matkahuolto.info/#date%2820110804%29from%28poi*Rautatieasema%20%2C%20Tampere%29time%281403%29timetype%28departure%29to%28address*Vallituntie%20140%2C%20Kangasala%29mapcenter%28kkj3*3328249*6825421%29
 
Kyselenpä jo nyt, että kuinka aikaisin lauantaina olisi mahdolista saada kyytiä junalle? En toki kukonlaulun aikaan ole ketään raastamassa rattiin, mutta ajoissa haluaisin kuitenkin kotimatkalle kohti Vantaata päästä, jotta ehdin vielä ihmisten ajoissa hakea jälkikasvuni Espoosta ja Järvenpäästä.

Bussi on toki myös ihan hyvä vaihtoehto, jos vain löydän jostain suunnistuskartan pysäkin ja leirikeskusksen välimaastoon.
 
No viimeistään aamupalan jälkeen varmasti joku voi lähteä. Mutta se lienee aika myöhäinen ajankohta? Minä nyt herään varmaan aikaisin, mutta en oikein osaa ajaa Tampereella. Bussille voin kyllä heittää vaikka seitsemäksi jos tarvitsee.
 
Minä ja Ringlad kaipailisimme torstaina kyytiä pääkaupunkiseudulta.
 
Tulen autolla. Itseni lisäksi kyytiin mahtuu 4. Takakontti on aika pieni, joten saatatte joutua pitämään jotain kamoja sylissä.

Reitti: Savis-Juva-Mikkeli-Lahti-Kangasala
Ensisijaisesti otan kyytiin Savonlinnasta ja täältä päin tulevat. Jos tilaa jää, voin noukkia matkaltakin mukaan kyytiä kaipaavia.

Joudun käymään Tampereella perjantaina, joten voin paluumatkalla (joskus iltapäivällä, kuitenkin ennen mun työpajaa eli klo16) kyyditä pe tulevia henkilöitä rautatie- tai bussiasemalta miittipaikalle.
 
Jos joku on torstaina lähdössä Tampereelta autolla Miittiin, niin tulisin mieluusti kyytiin. Muussa tapauksessa menen vain bussilla.

[size=-6]Hihi, kerrankin miittipaikka on tosi lähellä.:p [/size]
 
Jos pääkaupunkiseudulta on joku lähdössä vielä perjantaina autoilemaan Miittiä kohti, olisin kiinnostunut kyydistä.
 
Mahdollisesti pk-seudulta torstaina o/ (mahdollisesti ei, sijainnin suunnitteleminen kuukauden päähän ei nyt omin voimin onnistu.)
 
Todennäköisesti Kouvolasta minä, eli kyytiini mahtuu 4 + kuski.

Koskenee mitä ilmeisimmin perjantaita. Terv. Lehtis.
 
Steelsheen, lisäsin sinut tuohon listalle parilla kysymysmerkillä varustettuna. Jos alkaa näyttää siltä että kyytejä tuolta on vaikka vain autollinen ja tulijoita enemmän niin ei tunnu reilulta varata paikkaa epävarmalle kovin pitkään jos varmojakin tulijoita on, mutta katsotaan miten tilanne kehittyy :)
 
Jep, sopii minulle. Koetan toki myös saada suunnitelmiani selkenemään hyvissä ajoin ennen miittiä :)
 
Tulemme Novan kanssa Joko Virroilta tai Turengista Tampereen kautta, mutta ensisijaisesti varaamme paikat Haltiemielelle ja Nerwendelle mikäli ovat kyytiä vailla, koska se helpottaa järjestäjien kauppakäyntiä ja miitin alkuun potkaisemista kun saadaan poppoota kasaan jo matkalla. Jos tulee hätä niin autossa on yksi vapaa istuin, mutta silloin miittiruuat ja meidän omat tavarat eivät millään mahdu yhtäaikaa autoon. Seuraillaan tilannetta senkin suhteen. Jos Halti tai Nerwende ei tarvitse kyytiämme niin tilaa on tietysti enemmän poimia vaikka jo matkalta joku, tai jos todetaan järkevämmäksi tehdä kauppareissu erikseen, mutta sen näkee kun kyydintarve ja kyyditsijät alkavat olla jo melkolailla selvillä.
 
Oma tulemiseni on vielä epävarmaa, mutta tulen kuitenkin omalla autolla Joensuusta. Tässä vaiheessa en vielä lupaa ottaa ketään kyytiin, mutta ilmoittelen myöhemmin lisää, jos tulemiseni varmistuu.
 
Minun suunnitelmani ovat täysin auki vielä, mutta koska Lappeenranta on epäkäytännöllisesti aika syrjässä, niin viisainta on varmaan valita bussi- tai junavaihtoehto. (Onneksi saan sentään opiskelija-alennuksen.)
Siitäpä pääseekin seuraavaan ongelmaan, eli mihin minun kannattaisi matkustaa, että voin kätevästi pompata jonkun mukavan kyytiin ja matkata miittipaikalle? :)

Edit:\\ Vielä se mainittakoon tähänkin viestiin, että torstaina olen minäkin siis tulossa. Ja jos minulle ei kyytejä löydy, niin sitten ainoa vaihtoehto on varmaan se, että matkustan junalla tai bussilla Tampereelle ja sieltä sitten vaikka kävellen miittipaikkaan jos ei kyytiä löydy. ~20 kilometriä ei kuitenkaan kuulosta kovin houkuttelevalta kävelymatkalta. :/
 
Ylös