The Miitti 2011 Kyytitopikki

Muistakaapa muuten laittaa aina minä päivänä olette tulossa, kun kahdesta päivästä on ikävä arvailla ja aina tarkistaa ilmoittautumislistasta!
Varmuuden varuiksi ilmoittaudun kaipaamaan kyytiä Helsingistä,torstaiksi. Tarkoitus on kyllä jälleen kysyä autoa lainaan, mutta se varmistuu vasta lähempänä miittiä.
 
Minä voisin oikeastaan kai tulla autolla, niin on sitten järkillä kahdeksan pyörää varmuuden vuoksi käytössä. Jos Halti on tulossa Tampereelta???, niin tulkoon sitten minun kyytiin niin ei tarvitse Novan ja Jaamarin sen vuoksi koukata täältä. Maaaazdan takapenkille mahtuu kolme, eli jos Vampirelady tohtii tähän kyytiin niin kahdelle olisi vielä tilaa. Sen verta pitää varoittaa, että kun kyse on järkkärikyydistä niin lähtö on ajoissa (en osaa vielä sanoa kellonaikaa) ja nakkeja joutuu suorittamaan kohtuullisella todennäköisyydelllä heti miitin aluksi. ;)

Niin ja siis torstaista kyse tietysti tässä kyydissä. Sunnuntaina pääsee vastaavasti takaisin, mutta vasta viimeisten joukossa kun paikat on siistit ja tyhjät (eli ei kiireisille jatkoyhteyksiä etsiville).
 
Tohdin tulla mielelläni Nerwenden kyytiin, ja nakit eivät haittaa yhtään, sillä autan mielelläni. :p
Ja sunnuntaina voisin myös tulla samalla kyydillä pois.
Sano vain minne päin Tamperetta ilmaannun täältä
Lukonmäestä noukittavaksi.

Edit Niin ja toki osallistun bensakuluihin myös.
 
Nerwenden kyyti kelpaisi myös minulle, Kalevassa Sammonkadulla asustan. Torstaina olen siis tulossa, ja sunnuntaina palaamassa takaisinpäin. Bensakuluihin osallistun, mutta nakit jätän mieluiten muille, olenhan laihiksella. ;)
 
Lähden Saabilla miittiin. Etupenkkipaikka varattu Rubylle, taakse mahtuu kolme. Eli kolme vapaata paikkaa Imatra - Lappeenranta - Kouvola - reitillä, sitä kautta kartan mukaan näyttäisi tie vievän.

Lähtöpäivä torstai, lähdemme Imatralta iltapäivällä, tuossa 13 jälkeen kun pääsen töistä.

Torstaina näyttäisi Fuinur olevan kyytiä vailla Lappeenrannasta eteenpäin, voidaan ottaa kyytiin! Käykö Fuinurille? Laita yksityisviestiä, niin sovitaan hakupaikka ja -aika. :)
 
Mä tässä mietin, että pitäisikö vaikka Helsingistä vuokrata tila-auto, jos joku kuskillinen löytyy, muttei autoa. Voisi tulla halvemmaksi sekin kuin kaikkien kulku joukkoliikenteellä. Ehkä.
 
Sinänsä hyvä ajatus, tosin Enriisse perui jo tulemisensa miittiin. Sitä paitsi ainakin itseni on tarkoitus hakeutua paikan päälle mahdollisimman aikaisin, sillä kuulun järkkäritiimiin. Joten jos auton saan lainaksi, kuten oletettavaa, se lähtee jo hyvissä ajoin päivällä. Auto olisi sitten taas se piskuinen Punto, johon ei isojen kantamusten kanssa oikein mahdu kunnolla kuskin lisäksi kuin kolme henkeä. Tuonne menee ajomatkaankin sen verran aikaa, että kolmella takapenkillä olisi perin epämukavat oltavat.
 
Mekin tulemme joka tapuksessa Tampereen kautta. Hyvin todennäköisesti lähdemme Turengista eli voimme noukkia myös sieltä tai Hämeenlinnasta kyytiläisiä.

(Päivittelen kyytilistaan huomenna. Nyt ei jaksa enää tänään.)
 
Miittiin on alle kaksi viikkoa, joten nyt olisi hyvä aika pikkuhiljaa heräillä varmistamaan ja sopimaan kyytejä, mikäli ne ovat vielä avoinna. Varsinkin julkisilla tulevien on hyvä sumplia jo ajoissa, kuka on mistäkin asemalta haettavana ja monelta. :)
 
Minä en vielätiedä edes, saanko ehkä sittenkin auton käyttööni, saati, kuinka kauan kestää ilman autoa viedä ensin yksi lapsi Vantaalta Espooseen, sitten toinen Järvenpäähän ja sitten matkustaa itse Tampereelle.
 
Huom! Järjestäjien kyyti ajaa vain kerran to ja pe Tampereelle asti (Katsotaan millainen tarve sunnuntaina on.). Ilmoitelkaahan ketkä sieltä ovat tulossa aikataulujanne. Autossa on tilaa neljälle tavaroineen ja ensisijaisesti pitkänmatkalaisia varten. Jos tilaa on niin toki noukitaan Tamperelaisiakin. Jos emme tiedä milloin haetaan niin voi jäädä hakematta. Kangasalta bussilta voidaan hakea useampikin keikka, mutta tietysti pyritään mahdollisimman vähiin keikkoihin.
Tieto siitä montako ja mihin aikaan on tulossa asemilta olisi hyvä olla meillä viimeistään keskiviikkoiltana että kyydityksiä aikatauluineen ehditään vähän suunnitella. Jos et ole ilmaissut tarvitsevasi järjestäjien kyytiä tietyltä asemalta tai aikatauluasi niin emme lupaa mitään.
Paikanpäälle voi alkaa saapua klo 15:00 eteen päin.

Shetai sanoi:
Muistuttaisin vielä, että Tampereelta pääsee bussilla numero 70 n. 1,5 km päähän leirikeskuksesta.
Matkan hinta on n. 5-6 euroa ja kesto n. 35min. Busseja kulkee n. 30min välein.
Aikataulu:
http://www.paunu.fi/pdf/Kangasala%20kesa%202011.pdf

Reittiopas:
http://tampere.matkahuolto.info/#date%2820110804%29from%28poi*Rautatieasema%20%2C%20Tampere%29time%281403%29timetype%28departure%29to%28address*Vallituntie%20140%2C%20Kangasala%29mapcenter%28kkj3*3328249*6825421%29
 
Aikatauluja tutkittuani olen tullut siihen tulokseen, että jollen saa autoa käyttööni, taidan jättää väliin koko Miitin. Menee muuten ihan liian hankalaksi tuo lasten kanssa sompailu. Minun nimeni voi siis poistaa kyytiä kaipaavien listalta, mutta kyytiä tarjoavien listalle sitä ei kuitenkaan parane lisätä, niin avoin tuo autokysymys vielä on.
 
Siinä tapauksessa ettei Lehtis saa autoa/ota minua kyytiin niin Tampereelta pääseminen olisi ihan pop (junia tulee noin tunnin välein joten aikataulun sovittaminen muiden tulijoiden kanssa lienee helppoa). Eniten mua huolettaa tuo bussivaihtoehto - olen ilmeisesti tyhmä koska en vaan osaa lukea noita Tampereen bussiaikatauluja. Jonkun siis pitäisi kertoa tarkasti mistä nousta kyytiin, missä jäädä pois ja erityisesti mitä sanoa kuskille, "5-6 euron" hintainen matka ei kuulosta siltä että voisin vaan kivasti pyytää seutulipun ja eksyä rauhassa. Bussissa istuminen ei sinänsä ole ongelma mutta tiedän millaisen stressin pystyn kehittämään vieraiden kaupunkien joukkoliikenteen käytöstä, enkä halua kokea sitä taas.
 
Olen tällä hetkellä siinä uskossa että Lehtis saisi auton, mutta jos niin ei käy niin meidän kyyti esim. on aivan tyhjä. Tosin lähtö olisi sitten ajoissa, mutta sanoit ettei aikataulujen sovittaminen olisi ongelma.
En ihan vielä päivitä sinua listaan, katsotaan ensin Lehtiksen tilanne. Mutta voin luvata että noilla eväillä pääset vähintään Tampereelta Novan ja minun matkassa. Olen itsekin tuollainen stressaaja joten ymmärrän sinua :)
 
Lohdutukseksi bussilla matkaajille voisi sanoa, että päättäri (keuhkosairaala) ei ole pitkän matkan päässä miitti paikasta. Eli vaikka sinne asti eksyisikin, niin eiköhän joku tee autolla muutaman kilsan reissun :)
 
Ylös