The Miitti 2011 Kyytitopikki

Kyyditsijöitä näkyy ihan hyvin olevan, mutta jos joku sattuisi vielä tarvitsemaan perjantaina kyytiä Tampereelta klo 14 aikoihin niin kyytiini mahtuu 1-2 henkilöä. Asun Hakametsässä joten lähinnä Kaleva - Hakametsä - Irjala - Janka - Messukylä ja muu itäinen Tampere tulee kyseeseen, ihan toiselle puolelle kaupunkia en lähde hakemaan.

Paluukyytiä ei ole tarjolla, koska palaan samana iltana kaupunkiin.
 
Kyytitilanne näyttää hyvältä. Näyttäisi että ainoastaan Minya on kaipailemassa hakua tänään ja huomenna ei ketää. Hienosti on homma taas hoitunut :) Kiitos teille siitä.

Krummituksesta ei ole kuulunut mitään (mutta enpä minä varmistuksia pyytänytkään). Toivottavasti se on hoidossa? Jos nyt on mennyt tuo kyytitarjous sivu suun niin tietysti asia hoidetaan niin että pääset miittipaikalle. Varsinkin kun näitä ajeluita ei ole tulossa tämän enempää. Kyllä te hienosti osaatte toimia vaikka aina vähän stressailen ;)

Yritän pitää puhelimen tänään ja huomenna niin että pääosan ajasta olisin tavoitettavissa. Olen vain loman aikana ehtinyt unohtaa puhelimen jatkuvan päivystyksen joten antakaa anteeksi jos en heti haukkana vastaa ja yrittäkää hetken päästä uudestaan (tai soittakaa jollekin muulle miittipaikalla että nyt se Melkorin järkkä sitten vastaakaa. Käykää nasomassa sille että... :p ). Numeroni pitäisi löytyä miittitopikista.
 
Krummitus on kyllä ollut yhteydessä, minulle vain on vielä epäselvää, pääsenkö liikkeelle jo aamupäivällä niin kuin haluaisin.
 
Ok. Hyvä että teidän välillä on kuitenkin tieto kulkenut.
 
Kunpa vain kulkisi myös minun ja pienemmän pojan kummitädin välillä. Hän kun sanoi kyllä muutama viikko takaperin, että ottaa pojan hoitoon, mutta nyt kun yksityiskohdista pitäisi sopia ei ole tavoitettavissa. Soittoon saa vastaukseksi vain tiedotteen, ettei numeroon oteta vastaan puheluja, ja viimeisin elonmerkki Naamakirjassa on viime sunnuntailta. Nyt peukut pystyyn, ettei koko juttu ole unohtunut häneltä.
 
Mä olen tosi fine. Kuljen kesäloma-aikataululla, joten kaikennäköinen epävarmuus tuntienkin tarkkuudella sopii kuvioon. Hyvä kirja vain mukaan!
 
Ylös