The Miitti 2012 28.6.-1.7.

Minä taas tulen ilmeisesti vasta perjantai-iltana. Siunaustilaisuus on perjantaina klo 12, enkä oikein voi livistää paikalta ennen kuin muistotilaisuus (joita vihaan) päättyy kolmen aikoihin.

Joskohan sitä sitten ensi vuonna pääsisi vihdoin osallistumaan The Miittiin alusta loppuun.


Muoks

Tosiaan, kyyti pääkaupunkiseudulta miitipaikalle kelpaisi siis perjantaina, joskin oletan, että sellainen on toiveajattelua =)
 
Omg. Täten tahdon ilmoittaa kaikkien teidän Hienojen Ihmisten iloksi, että minulla
ei ole miittiviikon torstaina eikä perjantaina töitä.
Eli pääsen paikalle jo torstaina. :p
 
Kuulkaas otukset, olen nyt aloitusviestiin päivittänyt kyytitietoja tulkintani mukaan. Toivoisin, että parhaanne mukaan järkkäisitte itsellenne järkeviä kyytejä sekä mennen että tullen, ja sumplisitte samoille juna- ja bussipysäkeille tulevat mahdollisimman kivasti aikataulujanne.

Jos miittimaksu ei ole maksettu, OLISI SYYTÄ! Eräpäivä oli eilen.
Vampirelady huolehtii sitten maksaneensa myös to-pe -erotuksen ;)
 
Nyt kun Isil ei pääse tulemaan kuin vasta perjantaina, toivottavasti silloin. Pähkin tässä auton pakkaamista. Pelkään ettemme tahdo mahtua tavaroinemme ja siihen vielä päälle omat ruokaostokset, jotka suunnittelin suorittavamme Kymissä, jos vähänkään matkustusmukavuutta halutaan.
Satekai voisi olla juuri sopivan pieni ja vähäkantamuksinen.
Lähdön Helsingistä suunnittelin olevan viimeistään klo 12 (näin järjestäjän ominaisuudessa ja muutenkin vapaalla jalalla olevana). Jos tämä sopii kyytiläisille.
 
Hommataan suksiboksi tai peräkärry :D Pitääkin muistaa kysyä kämppikseltä lainaisiko se rinkkaa, en tiedä auttaako se auton tilaongelmaan (vai pahentaako sitä) kun tavaramäärä on kuitenkin aika vakio, mutta omalle selkä-hartiaseudulle se voisi kuitenkin olla kivempi ratkaisu kuin olkapäällä raahautuva iso laukku.

Mulle sopii lähtö mihin aikaan vain ja ilmoittaudun samantien myös vapaaehtoiseksi varakuskiksi jos tarve vaatii :) Iih miittihän on jo ihan kohta!
 
Pagba, jos kerran Estelwen perui ja Micin auto on täynnä, niin voisin matkata Tampereelta Kouvolaan
ja sitten hypätä sinun tuttujesi auton kyytiin, jos suinkin sopii?

(Niin ja Jas, erotus on nyt maksettu.)
 
Olen ehkä mahdollisesti saamassa kyydin miittipaikalle perjantai-iltana. Nyt puuttuisi siis hyvällä tuurilla vain sunnuntainen kyyti kotiin. Tai ainakin jollekin bussipysäkille tai juna-asemalle.
 
Itse pääsen lomille torstaina vasta viideltä, joten en kehtaa tulla enää myöhään illalla miittiin, mutta perjantaina tulen luultavasti hyvissä jo hyvissä ajoin päivällä autolla. Sunnuntaina voin viedä asemalle ainakin yhden, mahdollisesti neljä, riippuu kumman auton saan käyttööni. Toki kyydissäni pääsee myös perjantaina miittiin, mutta kukaan tuskin on tulossa vielä päivällä.
 
Sopii hyvin, Vampirelady.

Mutta mutta, Delvorkin tulee miittiin torstaina! Mistä, millä, milloin ja mihin aikaan, jos saan tiedustella?
 
Alustavasti puhuttu että hyppää minun kyytiini Mikkelistä (vaikka minulle muutama lisäkilometri sitä kautta tuleekin). :)
 
Pagba, mihin aikaan tahtoisit minun hankkiutuvan Kouvolaan?
Esim. pikavuoro Tampereelta Kouvolaan lähtisi täältä klo 9 ja olisi Kouvolassa
klo 12.20.
 
Dösiä tosiaan kulkee harvoin Tampereen ja Kouvolan välillä. Oletko onnikkafiksoitunut vai voitko tulla myös junalla? Sillä pääsee tuntia nopeammin, vaikka matkalla olisikin kaksi vaihtoa.

Kouvolan kaupaksi kaavailen paikallista Anttilaa K-Supermarketeineen. Jos sieltä ei löydy pakastepizzoja, niin ei sitten mistään. Kaupassa pitäisi olla noin puolta tuntia ennen kyydin lähtöä eli puoli kolmen maissa.
 
Mielummin menisin bussilla, koska en kauheasti pidä noista junien vaihdoista. :p
Mutta ihan miten sinulle sopii. Jos lähtisin 12 junaan niin olisin paikalla klo 14.33?
 
Joo, ellei VR taas yllätä. Saat tietty tulla millä kulkuneuvolla haluat, mutta aikasi voi käydä pitkäksi. Kirjasto näyttää sijaitsevan keskustassa, kuten kirjastot tapaavat tehdä.
 
Jos Lehtiksen autoon pääsen niin olisin iloinen, varaudun kuitenkin Pyhältövaihtoehtoon. En ota paljoa tavaraa ja suurimman tilan repusta vievät entisten vuosien malliin korttipelit :p
 
Tärkeä muistutus!!!
Tämä on sanottu jo, mutta ihan sen varalta että joltain on mennyt ohi.
Miittipaikalla on vain yksi kaksiosainen jääkaappi ja saunalla pikkuinen jääkaappi. Tässä kohtaa varmasti jo järki sanoo että kun yhdistyskin tarjoilee ruokaa niin jääkaappiin tuskin mahtuu kovinkaan paljoa miittiläisten omia purtavia. Parasta kun henkisesti varautuu siihen että jääkaappitilaa ei yksinkertaisesti ole ja yllättyy sitten iloisesti jos sitä onkin kuin se että ostaa kassillisen kylmätavaraa eikä se mahdukaan jääkaappiin. Ja kannattaa muutenkin suhteuttaa oman ruuan määrä siihen miten monia aterioita yhdistys tarjoaa. Ohjelma näkyvissä ohjelma-topikissa.
Vastapainona paikalla on iso arkkupakastin johon kuulemma vaikka Pagba mahtuu jos se vaan on tyhjillään kun mennään. Eli vaihtakaa roiskeläpät pakastepitsoihin ;) Ja jos on omia kylmäkalleja niin kylmälaukussa pitäisi kalleja kierrättämällä saada kyllä jotain säilymään. Arkkupakastimessa kannattaa kuitenkin nimikoida omansa erityisen huolellisesti. Ne kun monesti ovat aikamoisia sekasotkuja kun ihmiset kaivavat pohjimmaisia tavaroita. Mutta yhdistykselläkin on varmasti nimikointivälineitä paikanpäällä.
 
Nyt alkaa näyttämään siltä, että tulen ihan omalla autolla, koska kaikki mukaan lähtevät lautapelit vievät ainakin yhden kyytiläisen paikan. :D

Kyytiin mahtuu 2-3 miittiläistä väliltä Savonlinna-Särkisalmi-Lappeenranta-Pyhättö-Lapjärvi. Voin noukkia Satekain kyytiini Pyhätöstä jos vain aikataulut sattuvat sopivasti.
 
Kävin äsken pelikaapilla pohtimassa mitä ottaisin sieltä miittiin mukaan, mutta mikään ei innostanut! Pitäisikö tässä nyt huolestua, vai riemuita vain kevyemmistä kantamuksista? Ainakin Punto-tetriksen kannaltahan tämä on vain positiivinen asia. Ajattelin kyllä muutenkin pakata aiempaa kevyemmin, tavoitetilavuutena reppu ja olkalaukku. (Travel light -tavoitteeseen pääseminen helpottuu huomattavasti, jos ehdin saada tilaamani silkkimakuupussin miittiin mennessä. Hämmentävää kyllä, Punaisen Ristin verkkokaupan näppärän pieneksi pakkautuva silkkimakuupussi oli puolet halvempi kuin retkeilykauppojen vastaavat, että vinkkivinkki vaan...)

Minulle ja Miccohille käy lähtö monelta vain. Tulemmeko Kallioon vai nappaatko Lehtis meidät mukaan matkanvarrelta?
Ajokortti olisi minullakin, mutta viime ajokerrasta on jo pari vuotta, joten lienee henkiparkojenne kannalta parasta jättää taitojeni testaaminen toiseen kertaan.

P.S. Raparperilahjoituksia otetaan vastaan, jos jollain on sitä omalla pihalla ongelmaksi asti. :D
 
Ringland, toiveesi tulee toteutumaan. Meidän raparperipuska kaipaa kipesäti harvennusta.

Oikeastaan voisin tyhjentää hillovarastojakin. Lettuja varten ei tarvitse siis yhdistyksen ostaa hilloa. Kaapista löytyy ylimääräisenä ainakin omena- ja raparperihilloja sekä jonkinlaista sekamarjahilloa, yhteensä 4-5 purkkia.
 
Ylös