The Miitti 2012 28.6.-1.7.

Päästänhän mie kyytiin. Mun täytyy jokatapauksessa pysähtyä Lappeenrannassa ruokakaupassa, joten eiköhän voi kurvata sitä ennen aseman kautta. Ilmoittele millä junalla olet tulossa niin pystyn sovittamaan oman aikataulun sen mukaan. :)
 
Heppuli tulee siis vasta perjantaina... Ja sen kanssa oli puhetta tässä et se pääsis hyvinkin fiksusti bussilla Pyhältöön, jos VR suostuu ottamaan jo ostettuja lippuja fiksusti takaisin.
 
Sain auton käyttöön! Kun vielä osaan navin kanssa perille niin kaikki on hyvin, suuntavaistoni kun ei ole parhaasta päästä... :D Olisin siis lähdössä torstaina Mäntsälästä ja kuljen Lahden ja Kouvolan kautta. Sunnuntaina samaa reittiä takaisin. Kellonajoista en vielä tiedä, torstaina voin lähteä mihin aikaan vain, sunnuntaina ajattelin lähteä jo melko aikaisin kun on illaksi menoa.

Edit. Auto on viisipaikkainen, eli kyytiin mahtuu hyvin :)
 
Hontsittaisi hypätä purrin kyytiin Lahdesta Vampireladyn ja Gilanin kanssa, koska sunnuntain bussini Kouvolasta Heinolaan lähtee niin myöhään. Caelenkin varmaan saisi kyytiin mahdutettua?
 
No minähän voisin sitten hypätä purrin kyytiin halvempien junalippujen perässä.
 
Tämä nyt riippuu vähän siitä, ovatko Gilan ja Vampirelady jo ehtineet ostaa junalippuja Kouvostoliittoon.
 
Voisin tosiaan sunnuntaina purrin kyydillä hankkiutua juna-asemalle jonnekin. Mutta mites torstai,
aikooko Pagba edelleen käyttää jo säädettyä kyytiä, vai hypätäänkö kaikki purrin kyytiin? :p
 
Makuupusseja tai -alustoja ei mukaan tarvita, koska pääsemme kaikki patjoille viltteineen ja tyynyineen. Se säästää rutkasti tilaa. Olen alkanut hieman miettiä kylmälaukun mukaan ottamisen järkevyyttä. Olisihan sitä pakastepizzaa kiva syödä (yöks), mutta moisten huuruvärkkien roudaaminen tuntuu hätävarjelun liioittelulta. Järjestäjätkin syöttävät safkaa ja pärjään pari päivää ilman raskaita aterioita.

Muoks. Vampirelady, yritän kerätä ketterän miehen mainetta ja olla jämähtämättä sovittuihin kuvioihin. Mieluusti käyttäisin purrin kyytiä.
 
No minä ehdin jo ostaa junaliput 15.33 Kouvolaan saapuvaan junaan, mutta voihan ne perua ja säästää rahaa jäämällä jo Lahteen.
Mutta mihis aikaan ihmiset haluaisi lähteä? Minulle on ihan sama, koska vapaapäivä. :p
 
Minun tilanteeni ei ole ihan niin ruusuinen, koska torstaina on työpäivä. Olisiko lähtö Lahdesta yhden aikoihin? Sieltä menee pari tuntia miittipaikalle ja kaupassakin pitäisi käväistä.
 
Minä sitten talsisin linja-autoasemalta rautatieasemalle. Vaarallinen reitti, sillä se kulkee Puolenkuun Pelien ohitse. Lompakolle vaarallinen.

Mutta mitä sanoo Gilan näihin suunnitelmiin? Sotkevatko ne hänen omansa pahasti?
 
Minä olen nyt sittenkin mahdollisesti tulossa Savonlinna-Pyhältö-bussilla, joka lähtee klo 14.05 ja jään kyydistä klo 19.10. Tuloni viivästyy siis vielä myöhemmäksi, mutta Jasdrilin kanssa mietimme, että on kyyditsijäni kannalta huomattavasti helpompi, että tulen bussilla Pyhältöön asti, josta ajaa ilmeisesti miittipaikalle vain vartin...? Voi myöskin olla, etten ehdi harjoitusten takia tuohon vuoroon, joten siinä tapauksessa tulen varmaankin junalla. Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Tarvitsisin siis kyydin perjantai-iltana Pyhällön pysäkiltä.
 
Jostain kummallisesta syystä maksuni ei ollut mennyt läpi, nyt se on hoidettu.. Oonko enään tervetullut kuitenkin miittiin vaikka maksu oli myöhässä? Ja jos olen niin onko kukaan Turusta tai lähistöltä lähdössä sinne päin? Muuten jää kyllä väliin..
 
Nyt alkaa olla kamojen kasailu puolivälissä. Muutaman tunnin päästä lähtö ja pakkausstressi iskee! Suokaa anteeksi jos unohdan jotain olennaista. Asioita ei helpota se että samalla pitää pakata koirien mukana mökille lähtevät kamat ja pesuun menevät matot sekä Savon reissulle tarvittavat kamat ja katsoa ettei tänne jää viikoksi tiskiä seisomaan tai roskiksia haisemaan. Kukille pitää antaa vettä ja katsoa että kaikki ukkosherkät piuhat on irti ja pellettiä riittää masiinassa.
Toki pakkauksen olisi voinut aloittaa aikaisemmin, mutta minut tuntien se ei olisi ollut kovin todennäköistä.
No sää ainakin suosii :) Jos jollekin tulee jostain kumman syystä jotain asiaa minulle ennen miittiä, mutta klo 15:30 jälkeen niin netistä on ihan turha yrittää tavoittaa. Onkikaa numero jostain ja soittakaa tai viestitelkää.
 
Jaamar sanoi:
Kukille pitää antaa vettä ja katsoa että kaikki ukkosherkät piuhat on irti ja pellettiä riittää masiinassa.
Voi ei, mä luin ensin että kuskille pitää antaa vettä... ja ihmettelin, että mitäs se Nova nyt joutuu kärsimään. Kunnes heti kohta tajusin erheeni, mutta nauru ei meinaa loppua. :grin:
Hyvää matkaa, nähkäämme huomenna.
 
xDHuomiseen ja Team Ahman sanoin, turvallista matkaa (teille kaikille).
 
Ilmoitan nyt purrin puolesta, että huomisen aikataulu on hänelle OK.
Purr oli kyllä eilen yrittänyt laittaa viestiä vahvistaakseen aikataulun, mutta hänen koneensa oli lagannut.
Niin härkkäsin sitten tiedon purrilta kännykän avulla. :p
 
Jos työkaveri ei vatsataudiltaan pääse töihin huomenna, niin minulla tulo venyy pahimmillaan aamuyölle. Jos niin on käymässä, niin laitan tekstiviestin Vampireladylle, joka välittänee sen purrille.
 
Ylös